Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első nagy Ő

Jelenleg 13 éves vagyok. Az első szerelmet éppen most érzem. Valóban szeretem őt. Végül is Ő életem első nagy Ő-je. Nagyon szép szemei vannak. Ha rám néz, megborzongok. Ha nem szertném ennyire, már rágen elhagytam volna.


    A  chat-en ismerkedtem vele össze, amikor kiderült, hogy egy suliba járunk és az anyja a technika tanár. A szemeibe szerettem bele, abba a sötétbarna csillogó szemébe. Testi kapcsolat nem volt köztünk. Lelki viszont annál több. Szerelmes belém és én is szerelmes vagyok belé. De nem mer megcsókolni. Nem mer átölelni. Pedig Ő éppen annyira vágyik a csókomra, mint én az övére. A sors játszik velünk.

Hasonló történetek
2640
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
5335
A papnő fölállította és szájon csókolta. Szabad kezével végigsimította a lány testét. Formás mellei, kissé kiálló bordái, lucskos puncija és izmos combja didergett a hideg kéz érintésétől. Csukott szemmel csókolta vissza a papnőt. Szenvedéllyel, élvezettel. Szinte már szerelemmel csókolta a nőt. Az elengedte a lány száját, megragadta a karját és az emelvényhez vitte. Az emelvény kb. derékig ért a nőnek. Ráfektette a lányt. Letolta melleiről a köpenyét...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Deakjanika ·
Jólindúlt de nagyon denagyon rövid.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: