Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Pogány

S a fiú egyszercsak ottvolt. A hőn áhított pogány világban, s már nem kívánta a halált.Kunyhója, melyet maga ácsolt a havasokban, igazi otthonként várta.
Az egész világ békésen mosolygott Erdély bérceire, amit újra az ősi nép vehetett birtokába.A fiú boldogan várhatta kedvesét, kinek nevét háza minden deszkájába belerótta. De a lány ígérete ellenére nem jött, hiába állt készen egy teljes világ fogadására.
És a fiú újra egyedül maradt forrón szeretett hegyeivel, a vad, de kiszámítható természttel, és élte a havasi emberek békés napjait.A boldog külső alatt az azonban újra nőtt a gyűlölet.-"Hát sosem lesz már vége?!"-fakadt ki egy reggelen, mikor már sokadszorra ébredt könnyektől átitatott bundán.Agyában, lelkében még őrizte az álom végső maradványait, kedvese arcát, majdani gyermekük hangját.Ezen a reggelen azonban a fiú nem bírta tovább, és kötelet hurkolt a háza előtti fa ágára, nyakát átbújtatta a hurkon, kirúgta maga alól székét, majd egy utolsó sóhaj hagyta el egyre jobban duzzadó ajkait.Mivel a faluban ritka vendég volt, jódarabig senkinek nem tűnt fel hiánya.S eljött a pogány tél, mire a fiú úgy várt, de sosem élhette meg.Jégcsapok sorakoztak aszott testén, s ahogy a sosem múló szél hintáztatta a porhüvelyt, a jégcsapok kísérteties dalt zengtek. De ezt csak az üverekben élő vadak hallották.
A tavasz beköszöntével viszont új látogatója érkezett az immár lakatlanná vált háznak. A fiú kedvese jött el, de már csak a kötélről lerohadt csontok maradványait találta a fák alatt, ahol fél évvel korábban még egy boldog élet várta.Ebből mára csak egy halom csont, és egy gyűlöletes, düledező viskó maradt, szerelme emlékével.


"Szenvedély a szó
fogadd el, bármeddig szól
átkarol a fény
újvilág, legyőzlek én!"
/Ossian - Szenvedély/
Hasonló történetek
4068
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
5774
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Imurai ·
Kár érte...
Se füle, se farka, hülye sztori, a hosszhoz képest sok elgépelés. Gyengusz...
_NoEmY_ ·
ez nagyon beteg, ne haragudj:)

Tűzmadár ·
Első írásnak nem olyan rossz…

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: