Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Képzeletben utazzunk el az Államokba egy különleges helyszínre és eseményre.
Friss hozzászólások
Éva596: Kedves Szakállas! Ezért a nag...
2024-09-15 16:04
Szakállas: Az egyik legjobb történet azok...
2024-09-15 15:06
Éva596: Nem árulhatom el, de csak neke...
2024-09-14 12:11
zsolt1122: Kedves Éva remélem lesz folyta...
2024-09-14 09:05
laci78: hűűűű, hát nagyon köszi
2024-09-14 08:14
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Apámmal egy nyaraláson

Kitalált történet,már egy itt az oldalon jelenlevő történet inspirált.
Szép,nyári nap volt.Kirándulni mentünk édesapámmal.Én Erzsébet vagyok,20 éves vagyok. Ebben a korban sokan inkább a barátaikkal töltik idejüket,de becsülje meg az ember,ha van családja.A szállásunk szép,rendezett volt.Apám csak úgy tudott foglalni szállást,hogy egy franciaágyat kaptunk. Kint volt egy kiskert,illetve egy medence.Estére oda is értünk szállásunkra. Fölvittük csomagjainakat,lepakoltunk.Azt mondta reggel azzal kezdjük,hogy úszunk egyet a medencében.Másnap reggel lementün,úsztunk. A víz elég hideg volt.Utána fölmentünk a szállásra,apám már adta a törölközőt nekem hogy meg ne fázzak.Megtörölköztem,majd bebújtam az ágyba,mert még mindig kicsit fáztam,a jéghideg víz miatt.Apám is befeküdt az ágyba,de ő a másik felére.Mondta nekem: meg ne fázz kincsem,még így nyáron is meglehet fázni!én meg erre mondtam: hát igen,volt már korábban egyszer hogy megfáztam a nyáron. Mire ő: hát igen,vigyázni kell.Emlékeim sokasága kitört belőlem,a sok régi szép emlék: -köszönöm hogy mindig gondoskodsz rólam! Erre átöletük egymást. Aztán mentünk túrázni,ez nem volt téma közöttünk.Este felé hazaértünk,megint megfürödtünk a medencében,azután lezuhanyoztunk,majd az ágyban beszélgettünk én egy rövidujjas rövidnadrágos piszit vettem fel.Előkerültek a régi témák,pl.hogy egyszer véletlenül szájonpusziltam apát,még kiskoromban. Az eset egyedi volt és vicces ezért is maradt emlékezetes.Mivel én még ezen kívül sosem csókolóztam senkivel,támadt egy őrült ötletem:mi lenne ha megismételnénk.Szájon csókoltam,mire ő:kicsim ezt nem szabad,még kicsi voltál akkor,most meg már nagylány vagy.Igen,Apa nagyon szeretlek,éppen ezért lehetne hogy csókolózzunk? Nem szerelemből,csak Tudod apa most lehet h hülyének nézel,de nagyon szeretlek és bármit megtennék Érted. -Szó sem lehet róla.
Biztos? Bízva a legrosszabban megpróbáltam elfogadni. -Figyelj lehet róla szó,de nem mondhatod el senkinek,rendben? 
-Ez csak természetes.
-Na akkor csókolj meg picinyem.
Így is lett.Először csak egy csók volt.Mondtam:imádom a szájízed.
-Akkor csókolj még picinyem.
Utána még öleltük egymást sokáig.
-Köszönöm apa!
-Szívesen Erzsi!
Apa,mást is kiszeretnék próbálni!
Mire gondolsz?
Tudod Te azt...majd mélyen a szemébe néztem,néztük egymást pár mp.-ig
Mit szeretnél kincsem?
Szeretném hogy úgy megszeress,ahogy csak tudsz.
Jól értem? Szeretnéd,ha szeretkeznénk?
Igen apa,szeretném ha azeretkeznénk
Fölé hajoltam,majd megérintettem pizsamán keresztül hímvesszejét.
-Ugye nem bánod? Kérdeztem félve
Nem,ha ezzel megadhatok mindent,amire vágysz,drága kicsem.
Igen,erre én most nagyon vágyok apa
Megnézhetem?
-Persze kicsim,de ezt soha nem áruljuk el senkinek
Mind2en mesztelenre vetkőztünk,megnéztük egymás testét
-Gönyörű vagy- mondta. Lefeküdtünk az ágyra,apam elkezdte lassan,érzékien nyalni a puncimat.Én próbáltam csendben maradni,nehogy valaki mehhalljon minket.Mélyeket lélegeztem.Aztán én következtem.Kivertem Neki nem túl sok sikerrel,de azt mondta ügyes voltam,a célt végül is elértük. Aztán a szopás következett. Azt mondta,most ennyi elég volt.
Legyen folytatás?


 

Hasonló történetek
30399
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
30692
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
Hozzászólások
laci78 ·
ez a nem semmi, amikor a borzalmas, kritikán aluli művet kétszer töltik fel!
Materdoloroza ·
Szerintem holnaptól állandóra a Nap történetének is ezt kellene kitenni. Te tudod, hogy mi alapján lesz valami a nap története?
laci78 ·
VAGY beküldöm én is, anonymus-ként? Én sem tudom mi alapján lesz valami a "nap története" - sokáig abban a hitben éltem, hogy 10+ éves, jó értékelésű sztorik, aztán mostanában jött szembe olyan, hogy mind a "jó" mind az "értékelés" felejtős volt.
Materdoloroza ·
Rákerestem a történetre és ott kiírta az írót. Dáliaa.

Xavierr_00 ·
Sziasztok! Bocsi, hogy kicsit OFF, de itt látok némi aktivitást , és egy olyan kérdésem lenne, hogy nagyjából mennyi ideig szokott tartani, míg publikálják a beküldött történetet ? Az első próbálkozásom küldtem be tegnap, már kíváncsian várom a véleményeket
Xavierr_00 ·
Köszönöm Laci, szeretem a kritikus pöcsöket, velem nem kell finomkodni
laci78 ·
őszinte leszek és konkrét, mint a beton (mai borzalmasan rossz angol kiejtésen alapuló faviccét olvashattátok)
Xavierr_00 ·
Ez tetszett!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: