Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ötödik rész: A büntetés

     Ötödik rész
                                                    A büntetés


Richárd berontott a bejárati ajtón, majd dühösen becsapta maga mögött az ajtót. 
- Egyedül maradtunk hát, Fiú!Találkoztam visszafele jövet apádékkal, mondták hova mennek, így most módomban áll megbüntetni, amiért nem voltál engedelmes! 
- Megbüntetni? Nem voltam engedelmes? Miről beszélsz, és miért vagy ilyen dühös rám? 
- Ó szóval, most játszod a tudatlant?! Ne nézz hülyének! - ordította, majd megragadott a pólómnál fogva és hátra lökött. Iszonyatos erő volt benne, szinte izzott a teste a dühtől, az erei kitágultak az izmain. Akkora erővel lökött hátra, hogy nagyjából másfél méterre estem a földre tőle. 
- Megijesztesz. - mondtam remegő hangon
- Valami köze van a listához és csomaghoz amit az ágyam alá rejtettél? 
- Nahát! Szóval mostmár elismered, hogy tudsz a listáról és a csomagodról amit kaptál. Úgy tűnik haladunk.. 
- Igen, de még mindig nem tudom miért vagy ilyen dühös és miért viselkedsz így!
- Ó szóval megint kezded?! -elindult felém közben levette az övét a nadrágjáról és a jobb kezében szorította azt, majd odacsapott vele a térdéhez.
- Gondolkozz, melyik pontot, pontosabban pontokat nem tartottad be?
- Nem tudom! -mondtam neki kiáltva 
- Akkor segítek visszaemlékezni! - majd ezt amint kimondta, már felém is csapott az övével. A combomat találta el, nem ért le odáig a rövidnadrágom, így a bőr öv hatalmasat csattant a bőrömhöz érve, és iszonyatosan csípett a helye. Egyből be is pirosodott.
- Mit csinálsz, megőrültél? Kérdeztem tőle, de hamar rá is jöttem, hogy ez nagy hiba volt.
- Mostmár feleselsz is? - majd ugyanoda csapott még hármat, minden egyes csapás erősebb és dühösebb volt. 
- Sajnálom!- mondtam
- Sajnálom ki? - kérdezett vissza 
- Uram.. Sajnálom Uram! -válaszoltam picit remegő hangon.
- Helyes válasz! Most hozd ide azt a listát!
- Igen Uram! 
Bementem a szobámba kivettem a párnám alól a borítok, majd visszamentem Richárdhoz, aki ekkor már a kanapén ült, az övével a kézében.
- Gyere ide!
Szó nélkül odamentem hozzá. 
- Feküdj ide hasalva az ölembe!
Engedelmeskedtem. Ő a kanapé közepén ült, én felfeküdtem hassal az ölébe, úgy, hogy az ölében az ágyékom volt. Lehúzta rólam a gatyám és a kezével rácsapott egy nagyot a fenekemre. 
- Jó fiú! Most kezd el olvasni a listát, milyen pontok szerepelnek rajta?!
- 0. Engedelmeskedned kell nekem! Mindig!
- Betartottad ezt a pontot ,Fiú?
- Igen, Uram!
Rávert az övvel egy hatalmasat a fenekemre. 
- Nem tartottad be, Fiú! Menj tovább..
- 1. Nem maszturbálhatsz, csak ha engedélyt kapsz rá tőlem! 
- Mi a helyzet ezzel a ponttal? 
- Utoljára tegnap éjjel vertem ki Uram, miután kimentél a szobából. Akkor még nem olvastam ezt a listát, csak reggel nyitottam ki a dobozt.
- Jól van Fiú, nem örülök neki, hogy elélveztél az engedélyem nélkül, de még nem kaptad meg a parancsot így ezt elnézem. A következőt!
- 2. Mindig mindent el kell mondanod, nem lehetnek előttem titkaid.
- Hallgatlak. - mondta
Egy picit gondolkozni kezdtem, nem voltam már biztos hogy mit akar tudni..
Rácsapott egy újabbat az övvel a fenekemre.
- Mondom hallgatlak! 
- Én… én azt hiszem, hogy szerelmes vagyok beléd! - mondtam potyogó könnyekkel a szememben. 
Richárd csak nézett a szemembe, és nem szólt  egy pár másodpercig semmit..
- Következő pont? 
- 3. Jó Kondiban kell lenned, ezentúl minden reggel és este futni mégy!
- Voltál futni?
- Nem Uram!
Rásózott egyet a fenekemre, de ezt most nem övvel csak a kezével, és kevésbé durván mint az elején.. Ettől függetlenül fájt, de érezni lehetett, hogy most óvatosabb volt. 
- következőt!
- 4. A doboz tartalmát minden nap használnod kell, kövesd a használati útmutatót!
- Nos használtad? 
- Nem Uram!
Újabbat csapott a már nagyon érzékeny farpofámra, így nem tudtam eldönteni, hogy kíméletesebb volt-e mint az elején, nagyon fájt már minden érintés.
- következőt!
- Nem töltöttem le Uram! Sajnálom! 
Most övvel vert rám, méghozzá nem is egyet hanem kettőt gyorsan egymás után. 
- Azt kértem, hogy olvasd fel a következő pontot! Ne hagyd ki az utasításaim legközelebb! 
- Következő PONT!
- 6.Ezentúl mindenhez engedélyt kell kérned tőlem, nem lehetnek önálló döntéseid, nem mehetsz el sehova, nem ehetsz vagy ihatsz meg valamit mielőtt megkérdeznél róla, nem mehetsz el wc-re, sem zuhanyozni engedély nélkül. Felvenned is csak azt a ruhát szabad amit én választok ki neked, és csak is akkor veheted őket le amikor én mondom
- Van valami amit be akarsz vallani? 
- Igen uram, reggel magamtól öltöztem fel, mentem el pisilni, mosdottam meg, ittam kávét és reggeliztem meg. Nem kaptam engedélyt tőled ezekre! 
- Nos egy részére kaptál, csak nem tudtál róla, mert nem töltötted le az applikációt a telefonodra. Ami mellesleg már rajta van, mert telepítettem távolról. Hozzáférést szereztem a telefonodhoz a mobiláruházban így mindenhez hozzáférhetek! A mai után úgy érzem rövidebb pórázon kell, hogy tartsalak! Ugye megérted ezt?!
- Igen Uram! ( Francokat értettem egyet, de nem mertem ezek után ellenszegülni neki) 
- Helyes! Akkor most pótoljuk be amit figyelmen kívül hagytál. Hozd ide azt a dobozt amiben az análtágítóid vannak, majd feküdj ugyanígy ide vissza! Szaladj!
Sietve bementem a szobába, kikaptam a dobozt az ágyam alól és futottam vissza Richárdhoz, a kezébe adtam a dobozt, majd visszafeküdtem a kanapéra. 
- Jó fiú! Ez most lehet egy kissé kellemetlen lesz ,de Te tetted azzá! Ha rögtön engedelmeskedtél volna az utasításaimnak akkor ez most lehetne egy kellemes pillanat is lehetne, de hát a büntetésekből tanulnak, az ilyen kis engedetlen fiúk mint Te! - majd ezzel a mondattal befejezve, kezeivel szétfeszítette a farpofáim, ráköpött egy nagyot a lyukamra, majd egy határozott mozdulattal felnyomta a legkisebb análtágítót. 
- Áááá!
- Mondtam , egy kissé lehet kellemetlen, de így sem panaszkodhatsz, mert legalább kaptál egy kis köpetet ami megkönnyítette a behatolást!
Nem szóltam semmit, csak csendben és mozdulatlanul ott feküdtem, az análtágítóval a seggemben. 
- Nem gondolod, hogy ezért járna egy kis hála nekem? 
- Köszönöm Uram!-mondtam
- Egy sima köszönöm ide most nem lesz elég, mivel nem volt őszinte. Térdelj ide elém! 
Bár a gondolataimban ellenkezni akartam ellene, mérges voltam rá amiért ilyen durván bánik velem, de tudtam jól, hogy a térdelés után mi jön, s bár nem is tudja de a farka számomra sokkal inkább jutalom, mint büntetés, így tettem amit kért. 


Előtte térdeltem, ő a kanapén ült. Az övet a nyakam köré tekerte, mint egy nyakörvet. A hosszan lógó részével a padlóra rántotta a nyakamnál fogva a fejem. Majd cipőjével a szám felé közelített. Eleresztette az övet.
- Vedd le a cipőm! Jól esne a lábamnak egy kis kényeztetés! 
- Igen Uram!
Levettem a cipőjét először az egyik lábáról, majd a másikról is. Zoknin keresztül kezdtem el masszírozni a jobb lábát. Pár másodpercig hagyta csak, majd az orromhoz nyomta a lábát. 
- Szagold!
Félénken szimatolgatni kezdtem a lábát, s bármennyire is visszataszítónak kellene ezt most megélnem, utáltam bevallani magamnak, de élveztem. A másik lábával a fejemet ahhoz a lábfejéhez szorította amit szagoltam. 
- Nyald!
Ehhez már nem volt gusztusom, így önkénytelenül is,de picit ellenkezni kezdtem. 
Megragadta az övet, felhúzta fejem a sajátjához, a számba köpött, majd azt mondta, hogy nem fogja még egyszer ilyen szépen kérni úgyhogy tegyem amit mond! Majd elengedte az övet lábát elém helyezte a földre, másik lábával arra várt, hogy újra a fejemre tehesse lentartva azt. Nyalni kezdtem a lábát, majd kiköpködni kezdtem a zoknijáról felnyalt szöszöket. 
- Ó ezen segíthetünk. -mondta 
- Vedd le a zoknim!
Már nyúltam is a kezeimmel a lába felé, amikor félrelökött.
- Nem, nem.. A száddal vedd le!
Egy kis időt elszerencsétlenkedtem, de végül sikerült levennem őket a fogaim segítségével. 
- Nagyszerű, bár ezt még gyakorolnunk kell Fiú, hogy ne menjen rá fél nap, de elsőnek nem volt rossz! Emlékszel még, hogy tegnap milyen mohón szoptad a farkam? Na ezt most mutasd be a lábamon is! Rendben? 
- Igen Uram!
Nyalni kezdtem a lábujjait, majd a lábfejét, utána a talpát. Richárd láthatóan élvezte, ugyanis amikor jó pontot találtam el, picit felnyögött. Ettől lelkesebb lettem én is, és a nagylábujjánál bekapva szopni kezdtem, először félénken, majd egyre vadabbul. 
- Elég lesz! - A szemembe nézett majd megkérdezte
- Tanultál a leckéből Fiú?
- Igen Uram! Válaszoltam
- Helyes! Igyekeztem a lehető legkíméletesebb lenni veled, hisz ez volt az első napod! Ha legközelebb szófogadatlan leszel nem úszod meg ennyivel!
- Köszönöm Uram!
- Helyes! Most vedd fel a rózsaszín fürdőgatyád és irány futni. Ez még hátramaradt az elmaradt feladataid pótlásával. 
- Azt hittem, előtte még a farkadat is kényeztetnem kell.
- Hahaha.. Az én farkam kölyök nem büntetés, hanem jutalom a számodra. Azt ki kell érdemelned.
- Óh értem. - Mondtam csalódottan. 
- Megtennéd, hogy segítesz kivenni ezt amit felnyomtál a fenekembe? - kérdeztem tőle félénken. 
- Nem! Az bennmarad. Nem veheted ki! Megértetted?
- Igen Uram! 
- Helyes! Mi itt most végeztünk, a következő baszásunkig vagy netalán megbüntetésedig, nem kell, hogy Uramnak szólíts, kivéve amikor parancsot adok ki és lenyugtázod!
- Ezt most akkor nem igazán értem.. 
- Gyere ide, te kis Lökött!
Odamentem hozzá, megölelt és nevetve annyit mondott, ez egy hosszú történet, de mindent elmagyarázok. Várj majd a hullámtörőnél, utánad megyek, csak még van egy kis dolgom itthon előtte. Most viszont menj és ez parancs! Mondta nevetve. 


Felvettem a rózsaszín fürdőgatyám, s mivel nem mondott mást, sem pólót sem cipőt nem vettem fel a futáshoz, csak elindultam. Ahogy futni kezdtem az análtágító minden lépésnél megmozdult, ezzel felizgatva engem. Baromi jól nézhettem ki sátrat vert gatyával futva mezítláb, de ekkor már nem érdekelt semmi. Megérkeztem a hullámtörőhöz, leültem a végére és vártam, hogy utánam érkezzen Richárd. 



-Ötödik rész vége- Folytatjuk a következő fejezettel, melynek címe: Egy régi titok



Hozzászólásban várom a véleményed :) Várod már a folytatást? 

Előző részek
Hozzászólások
MILLAn ·
Most olvastam el az eddigi részeket, és imádom!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: