Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tó parti barátság III.- A rokon

Tóparti barátság III:
Folytatódnak a kalandjaim Tamással …
A tóparti események után nem tudtam másra gondolni csak Tamásra. Folyamatosan ő járt a fejemben, na és persze az, hogy milyen jót szeretkeztünk a strandon. Sajnálom, hogy itt lesz a rokona, nem tudunk szexelni. Igaz csak egy hét az egész.
Eljött a reggel, a szüleim már rég elmentek dolgozni. Összeszedtem magam és elmentem zuhanyozni. A tervem az, hogy átmegyek Tomiékhoz megismerkedni az unokatestvérévvel, nincs jobb dolog úgy sem. A zuhany alatt elkezdtem játszani a farkammal. Bizsergető érzés ahogy a bőröm simogatja a vízsugár miközben kezem fel-le jár lüketető péniszemen. Teljesen belefelejtkeztem önmagam szórakoztatásába.  Már majdnem elélveztem, de vissza tudtam fogni magam. Majd felrobbantak a golyóim és nagyon feszített a be nem teljesülés. Arra gondoltam, kimosom magam. Bár nem tudunk együtt lenni Tomival de lehet egy-két lopott percünk, majd az srác mellett amikor játszhatunk egymással.  Mikor elkészültem mindennel, megtörölköztem és felöltöztem, csak egy rövidnadrágot és egy pólót kaptam magamra, így is dög meleg volt. 
Átmentem Tamásékhoz, becsöngettem de semmi válasz nem jött. Vártam egy keveset és újra csöngettem. Valami neszt hallottam bentről majd Tomi nyitott ajtót, egy törölköző volt a derekára csavarva, arca kissé kipirult volt. 
-Rosszkor jöttem? Visszanézzek máskor?
T: -Nem, nem gyere csak be van egy kis meglepetésem. 
Kézen fogott behúzott a lakásba, amint az ajtót becsukta a felhoz nyomott és forró csókot lehelt az ajkamra. Teste hozzám simult és éreztem kemény, merev férfiasságát a combomnak nyomódni.  Mikor elengedett rá is kérdeztem:
-Csak nem recskáztál és megzavartalak, mert a szerszámod nem most vágta magát vigyázzba a tiszteletemre? – Nevettem el magam.


-T: Valami olyasmi, (mosolygott azzal a rossz fiús vigyorával) Menjünk be a nappaliba ott van az unoka testvérem Robi. Bemutatlak neki.
Követtem a szobába, ott ült a kanapén Robi egyszál alsónadrágban ölében párna. Róbert 180 cm magas 85kg-os vizilabdázó termetű srác volt. Haja fekete szemei zöldek. Testén csak a köldökénél volt szőr és a bimbói körül. Karja izmos és eres, hasonított Tomihoz. 
T: Robi ő a barátom, akiről meséltem Gerzson. 
R: Szia, sok jót halottam rólad mondta furcsa vigyorral az arcán
-Szia! Sok jót? Miket mesélt ez a rosszarcú? (Néztem kérdőn Tamásra)
T: Tudod az az igazság, (kezdte mondani Tomi) hogy Robival is szoktunk olyat csinálni, mint veled a strandon. De popsiba együkünk sem engedi a másikat, így eddig csak szoptuk egymást. Mielőtt csöngettél pont benne voltunk valami közepében. 
-: Hohó értem, akkor még is megzavartam valamit? 
R: -Nem, nem! Mondhatjuk rád vártunk!
Azzal odalépett hozzám és megcsókolt. Finom húsos ajkai között szinte elvesztem. 
T: NA! NA! Ne hagyjatok ki semmiből. 
Egy laza mozdulattal megvált a törölközőjétől és a másik oldalamra állva csatlakozott hozzánk. 
Még nyelvem Robi szájában addig Tomi a nyakamat kezdte el csókokkal bombázni. Majdnem egyszerre indult el a két fiú keze a testemet felfedezni és megszabaditani amúgy is gyér ruházatimtól.  Időközben Róbert is ledobta az alsóját. Ott álltunk hárman meztelenül a nappaliban. Szabályszerűen izzott a levegő. Robi szájából Tomi szájába vándorolt a nyelvem, ő se maradjon ki a csók csatából. Majd ámulva néztem ahogy ők ketten csókolóznak a szemem előtt. Mind hárman kőkemények voltunk oda lent. Tamás lassan elkezdte a vállamat a lefelé nyomni. Értettem a szóból és térdre ereszkedtem a két fiú elött. Elém tárult a két lüktető farok, nem is kellett több felváltva szopni kezdtem őket.
R: -Áhhh, Áhh nagyon ügyes vagy ne hagyd abba
T: - Mondtam neked, hogy finom forró a szája. Ez az Geri szopjad szépen!
Percek teltek el így, de nem foglalkoztam az idővel csak szoptam és szoptam őket, egyszer csak Robi kihúzta a farkát és azt mondta szeretné meg kóstolni a popsimat. Felálltam, és a közeli fotelon feltérdeltem, fejem a fotel végénél, így Tomi kapva az alkalmon oda állt és már tolta is a farkát a számba, Robi mögém térdelt, széthúzta a farpofáim és beletemetkezett.  Forró nyelve azonnal behatolt. Isteni érzés volt. Nyalta a fenekem, mint valami megszállott és közben finoman az ujjait használni kezdte. Egy srác a lyukam nyalja a másik pedig a farkát tömi a számba, leírhatatlan érzés volt. Míg cuppogtam Tomin, hangosakat nyögtem amikor Robi mélyebbre nyalt. Tamás egyszer csak kihúzta a kemény farkát a számból, utána kaptam reflex szerűén. 
T: -Nyugi kis éhes fasz-szopó! Visszakapod csak sikosítóért megyek! 
Egy bólintással nyugtáztam, amit mondott, majd a kezemet Robi fejére nyomva élveztem, amit csinál. Tomi oda dobta a lube -ot Robinak. Felpattant és nyomott a lyukamra, majd bőségesen tett a farkára is, majd ánuszomhoz illesztette.
R: - Nyugi óvatos leszek veled!
Majd, lassan minden mozdulatra figyelve elkezdte betolni 17 centis, vastag péniszét.
Tamás egy kicsit nézte a dolgot. majd letérdelt elém és szopni kezdte félmerev fakamat. Hangosan felnyögtem!  Meg is volt a cselekedet hatása, ellazultam Robi pénisze tövig bennem. finom mozdulatokkal mozog míg az én faszom Tomi szájában. A kéj leírhatatlan volt. Nyöszörögtem, ziháltam, élveztem ezt az egészet. 
T: El ne menj nekem, már most! Gyere szépen kapd be a faszom! 
Nem kellett kétszer mondani. Robi ütemesen dugta a seggemet míg Tomi farka a számban járt ki-be. Felnyársaltak a fiúk!
R: -Nagyon jó szűk tesó, pont ahogy mondtad! Tele fogom pumpálni, ha így folytatjuk!
T: -Na ez az! Akkor cseréljünk, én is meg akarom dugni!
Így is történ. Robi kihúzta a farkát a seggem csak úgy tátogott a fasz után. De nem volt idő ezen gondolkodni Tomi már rakta is be a faszát. Nem finomkodott, de már nem is kelett. Éhes popsim pillanatok alatt nyelte el a farkát. Robi megtörölte az övét egy zsepivel és indult a szám felé. 
R: - Ne legyen itt üresen! Megfogta a fejem és a farkára húzott. Áhh igen ez az de jó vagy! Szopjad, szopjad csak!
Tomi vadul kefélte a fenekem, míg Robi a torkom dugta. Belőlem csöpögött az előváladék, és csak nyögtem, és nyögtem ahogy a két fiú kiélte magát rajtam.
Tamás egyszer csak megállt! 
T: -Van egy ötletem régóta ki akarom próbálni!  
Leült a kanapéra, lábai terpeszben. 
T: -Gyere ide és ülj bele a faszomba! 
Nem kellett kétszer mondani engedelmes kis szuka voltam. hát tettem amire kért. Oda léptem vele szembe és belehelyezkedtem a kemény, csillogó péniszébe.
T: Ez az! Most Robi te is dugd be az enyém mellé! Ne félj, ha fáj akkor abba hagyjuk!
R: Huhu megyek -megyek!
Robi kent egy kis síkosítot a farkára mögém állt és elkezdte betolni a dorongját.
Azt éreztem, hogy szét repedek, de nem fájt. 
T: Bírod te ezt, igaz kis ribancom?
A fiúk felváltva kezdtek el bennem mozogni, én hangos nyögésekkel és zihálással jeleztem, hogy tetszik, amit csinálnak. 
R: -Nagyon jó a lyukad! Beléd fogok élvezni! (mondta Robi)
T: -Csókolj meg! (Parancsolt rám Tomi)
Szenvedélyes csókok, két fiú bennem egyszerre, mi kell még?
Egyszer csak a gerincemen megéreztem valami fura addig nem ismert érzést. Nem tudtam parancsolni magamnak, de nem is akartam. Már szinte kiabálva élveztem el anélkül, hogy hozzá értem volna a farkamhoz. Csak folyt és folyt a geci nem volt megállása. 
A két srác is meglepődött, de tovább folytatta dugásom. Éreztem ahogy Robi megfeszül és a fülembe nyögi. 
R: - Elmegyek. ahhha elmegyek! Majd meleg sperma öntött el belül. 
Tominak sem kellett sok. Hörögve, kissé torz arccal élvezett belém ő is. 
Popsim nem bírta feldolgozni a mennyiséget és a két fasz mellett folyt ki a seggemből. 
Fáradtam rogytam Tomi mellkasára. 
Tomi: -Ügyes vagy kis ribancom, nagyon ügyes.
Robi: - Igaza van én is csak azt tudom mondani ez isteni volt.
Lassan kihúzták az ernyedő farkukat a fenekemből, ami utána csak úgy tátogott. Megtörölközötünk és pihegve kinyúltunk a kanapén. Pár perc pihenés után, elmentünk zuhanyozni. 
T: -Ne menjünk egyszerre mert abból megint szex lesz, de anyám egy 15 perc múlva jön haza.
Felváltva lezuhanyoztunk addig aki kint volt, összepakolt és szellőztetett. 
Nyoma sem volt a történteknek mire Tomi anyukája hazaért. 
 -Lassan megyek haza, nem akarok zavarni! 
Tomi: -Várj egy kicsit! Mindjárt intézkedem. (súgta oda)
-Anya! Gerzson itt aludthat ma? Olyan jól elvoltunk hárman, csak úgy repült az idő.
T.anyuka: Persze -persze, nincs akadálya.
T: - Köszi anya!
A két fiú összenézett és megjelent az a kaján vigyor az arcukon. 
R: - Egész éjszaka dugni fogunk!
T: -Az biztos is. Csak halkabban, mint délelőtt mert lebukunk!


Jót nevettünk a kijelentésén és izgalommal vártuk az estét. 
De, mint az lenni szokott az már egy másik történet!


 

Előző részek
Hozzászólások
Xavierr_00 ·
Nagyon tetszett, ma végeztem mindhárom résszel ! :-) Igaz vagy kitalált történet?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: