Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tűzhalál (másodszülött)

Tűzben égek. Az emberi tudatlanság és félelem máglyáján porladok hamuvá.

Egy hatalmas farakás tetején állok, melyből középen egy oszlop meredezik. Ehhez az oszlophoz vagyok kötve, mint valami engedetlen állat. Csak csuklómat kötözték ki durva kötéllel, ám olyan magasra, hogy mozdulni sem tudok, egész testem megfeszül. Lábam éppen csak érinti a pallót, melyre a fát hordták. Olyan, mintha valóban egy farakáson állnék, az emberek legalábbis ezt látják. És mivel a vékony gallyak nem hajlanak meg, nem törnek meg alattam, boszorkánynak hisznek.

Fázom, bár tudom, nemsokára melegem lesz. Mindössze egy fehér ruha van rajtam, az inkvizítorok adták rám, de undorítóan tapad bőrömre a rámlocsolt olajtól. Az idő hideg, borús, esőt igér. Én csak imádkozom, hogy ne essen... és ne is fújjon a szél.

Eddig az eget néztem, most viszont a tömeg felé fordítom arcom. Látom a szemekben a csillogást, a megvetést, és a várakozást. Látom a hóhért is. Egy fáklya van nála, azzal meggyújt még egyet, és lassan körbejárva lángra lobbantja a máglya alját. Aztán a lábam elé hajítja a még égő fáklyákat, vigyázva, el ne találjon.

Szemem lehunyom, érzem a forróságot, érzem a felszálló meleg levegőt. És szerencsémre érzem az égő olaj, és a füst szagát. Nem esik az eső. Elmosolyodom.

És ekkor mintha idegenek könnye, arcomra hull egy hideg esőcsepp. Érzem, valóban egy könnycsepp is végiggördül arcomon. Reméltem megfulladok a füsttől, mielőtt elérnek a lángok, de az eső...

Szinte semmit nem hallok a fa őrült ropogásán kívül. Kétségbeesetten nézek körbe, keresve valami kiutat, valami lehetőséget... Lehetőséget a gyors halálra. De nincs időm álmodozni, egyre inkább érzem a meleget. Először csak a levegő perzsel minden lélegzetvételkor, majd már szinte elviselhetetlen a forróság. Lenézek, bár nem akarom látni, ahogy ruhám lángrakap. Kegyetlen fájdalom, érzem, ahogy a nálam magasabb lángok megégetik eleven husomat. Nem tudom lehunyni szemem, bár nem bírom a látványt. Szempillám már elégett, hajam is, és én magam égek.

Gyötrelmes kín, csak lógok a csuklóimon, és arra gondolok, miért élek még? Miért nem égett el a kötél, amely tart, miért nem haltam még meg? Miért érzem még a fájdalmat?

Óráknak, óráknak tűnik itt minden pillanat a lángviharban.
Hasonló történetek
3717
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pi-Tec ·
Az alapötlet kiváló. De nem éreztem a kínt. Nem voltam képes igazán beleélni magam, mint amikor azt mondom: "A papír sziszegve szelt bele szemembe." :smiley:

Sztrájk ·
Laller, milyen osztályod van? Csak a kro érdekel, hogy tudjam mihez mérni magam.

A boszorkánysággal sosem foglalkoztam, ami azt illeti, az égetésekkel sem...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: