Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Találd meg, miattam, magadnak

[Ez nem történet, de úgy éreztem, hogy ha a címzettnek nem is, de másnak el kell mondanom. Majd neki is elmondom, de előbb le kellett ezt írnom. Bocs, ha valakit untatott]

Azt mondta, hogy az időpont. Hogy ő nem közömbös, csak, tetsziktudni, szóval igen, az időpont, nem a csillagok állása, mert ő nem olyan, nem, csak az időpont, az a fránya, szóval az nem stimmel, és, szóval ő így nem, mert neki ez rossz lenne, és nekem is, és nekem nem akar fájdalmat okozni, pedig én se neki, de neki ez most így nem jó, mert az időpont, és ő nem közömbös, de most nem. Azt hittem megértem, elvégre is felnőtt ember vagyok, nem jó az időpont, sebaj, csak az időponttal van baj, különben működhetne, de most nem jó, de én most élek! Én most nem tudok várni és elmegyek innen és érzelmileg kihűlök és csak egy Dög marad belőlem, dög, akinek a kipárlása senkit sem érdekel, mert ha ő nem ment meg, akkor az leszek, mert én, abban a mosolyában, a szemében, az arcában, Benne, én nem látok mást, csak szerelmet, és ez, mint ilyen, hihetetlen, hogy én, hogy ennyire, nem hogy belé, hogy ennyire, tényleg, még soha, a csillagot is, de most nem kell neki.

De mit csináljak, motoszkál bennem a kérdés, de nem úgy, mint másban, nem a reménytelenség kérdezi, hanem a kölcsönös jóindulat, a barátság, fontos, hogyne, nekem tényleg, én nem akarom elveszíteni, őt nem, bárkit, őt nem, de nem tudom, mit csináljak, próbálom mással, zuhany alatt, gőzben, szórakozni, csúnyát csinálni, mindent, de nem megy, mert bármit teszek, ő jár a fejemben, bárhol, bármikor, nekem már nincs idő, nincs tér, mert nem ott létezem. Máshol vagyok én már, túlléptem mindenen, itt már semmi sem érdekel, ő, ő lett volna az, aki visszahív ebbe a világba, aki rámnéz és azt mondja, hogy maradj, mert nekem fontos vagy, mert tudom, hogy másnak nem, de nekem te vagy a minden, az univerzum, az utolsó porszem a galaxisban, mert én szeretlek. De nem mondta ezt, pedig annyira azt hittem és mégsem, csalódtam, annyira nem mondta, hogy úgy én már meghaltam, itt legbelül, valami megszakadt, az a szív, azt hiszem úgy hívják az Okosok, akiket nem gyötör ilyesmi, a szív, igen, megszakadt. Az életmadzag, egyszerűen azt mondta, hogy nélküle egy tapodtat sem és hogy ő nem megy tovább, mert neki ő az egyetlen, aki kell, nem ő, nem mint test, a lélek, ami benne van, kell, muszáj, nélküle nem él, nélküle üres, mert ő minden, ő az utolsó aki fel tudná tölteni azt az üres sivatagot ott a mellkasában, de nem, ő azt mondta az idő rossz, de ha most rossz az idő, akkor mi lesz később?

Mondják, hogy felejtsd el, hogy majd túlleszel rajta, ne kergesd azt a kósza ábrándot, hogy majd egy barna hang, bizalmas, kedves, a füledbe, és súgja, és érzi, hogy szeret, és mondja, és komolyan mondja, és megkérdezi, hogy mi lenne, ha megpróbálnánk, de én már mást nem tudok gondolni, engem más már nem érdekel, meghalok, ha nem kérdezi meg, engem ez felemészt, bennem már csak sivatag van és annyira menthetetlen, annyira reménytelen, és annyira szörnyű, és ő lehetne az oázisom, az egyetlen, a privátpálmám, de nem akar az lenni, mit tegyek, én nem tudok kertet ásni, ő hozhatná a nedvességet, mert én száraz vagyok, ő felengedhetne, de rossz az időpont, de hiába mondom, és csak egyet tudok mondani és mást nem, és azt akarom elmondani, és nem tudom megérti-e, de nagyon remélem, mert okos, meg kell értenie, ez rá tartozik.

Azt akartam mondani. Neki. Senki másnak. Neki el kell mondanom. Hogy szeretem. Hogy soha senkit, hogy ennyire. Hogy most nagyon komolyan. Hogy én ezt komolyan gondolom. Szeretném a fülébe súgni, szeretném azt mondani neki, hogy ezt tudnia kell, egy gyertyafényes szobában, valahol, mindentől távol, egyedül, teljesen egyedül, ahol az ember azt hiszi, hogy mindent el tud mondani, hogy majd képet fest az érzelmével, és akkor megáll az idő. De nem. Mert átgondoltam. A szavak semmit sem jelentenek. Nem fejezik ki, amit mondani akarok. Én érzem. Csak annyit tudok mondani, hogy. Szeretlek. Mindennél jobban, hogy IMÁDLAK, hogy SZERELMES VAGYOK, hogy Beléd, senki másba. És más nem kell. Mert szeretlek. Téged. Nagyon. Kimondhatatlanul. Ne dobd el ezt. Emelj fel. Ne hagyd, hogy meghaljon ez az érzés, ez kincs, nekem arany, mert megtaláltam, találd meg te is, remegve, rebegve, könnyek közt, térdepelve, szakadék és erkély közt KÉRLEK.
Hasonló történetek
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
4166
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Dow ·
Remekmű.
Pontos megfogalmazása annak, ahogy másfél hónappal ezelőtt ereztem magam (és még most is egy kicsit), és amiről azt gondoltam, hogy szavakkal leírhatatlan.

Nálunk is az idővel volt baj.

Arikon ·
Enyém a hetedik!(Szarok rád Szivacs)
Arikon ·
Ki az a mi?
Ha én itt körülnézek 97,8 %-a az itennieknek mind anyázik,szarozik.
Ritkán káromkodom,csak akkor,ha megbántva érzem magam.
Ebből következik,hogy ritkán sértődöm meg,pedig sok sértést vágtak már a fejemhez(általában különösebb ok nélkül).
Na és ebből következik,hogy nem vagyok érzékeny,se sértődékeny,de nekem is megvannak gyenge pontjaim.
DREAMER ·
Szivacs barátom nem szolgált rá, hogy szarozd!
carie7 ·
....nem beszélve arról, hogy ennek a hsz-nek semmi köze az íráshoz.
csatlakoznék az előttem - utánam szólóhoz.
a témája pedig főleg nem érdemli meg az ilyen stílusú, személyes "beszélgetést"

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: