Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rockerek: Félelem az erdőben 2. fejezet

- Hagyd-szólt Peti
Megpróbáltam kijutni innen, de ezen a nyálkás csúszdán lehetetlen volt felmászni. Ez nem egy üreg, hanem egy folyosóra hasonlító járat volt. Mivel Gábor bokája egy kicsit megrándult megvártuk, míg összekapja magát, majd elindultunk a sötétségbe. Gyorsan fényt teremtettünk. Mostanra már csak 2 zseblámpa világított, ezek közül is egy eléggé halványan, de elég volt így is. Láttuk, amit látnunk kellett.
Amint távolodtunk a kicsinyke fénysugártól, annál borzasztóbb szag keserítette meg utunkat…
- Azt a…
Most már tudjuk, mi ez az ocsmány bűz. Az egyik falra, egy megbarnult, szétrágcsált emberi bőr volt felszegelve.
- Ki a szar él ebben az erdőben? –kérdeztem
- Bárki is, biztos, hogy mostanában járt itt lent, mert az a félig megcsonkított láb elég frissnek tűnik -mondta Laci…
- Hé mi a kibaszott szart csinálsz, te barom? -jött mögülem a kérdés
- Megnézem a bőrét, aztán kiderül, mióta van itt-fordult felém nyugodt arccal
De Gá… inkább tűnjünk a francba -hangoztatta Peti.
- Egy pillanat… ááá -ugrott fel hirtelen.

Mi nem vettük észre, de ő azt állította a láb egy kicsit megmozdult.
- Na jó, most már tűnjünk –nagy sóhajok közepette bíztatott minket.
De persze ezt sem hagyhatta ki, őt még a film is izgatta, ezért felvette a látottakat…
Kezdett lehűlni a levegő… mi csak mentünk egyenesen…
- Hé! Eszembe jutott –állított meg minket Laci… Ha az a valaki itt lent volt akkor van kiút! -szorongatta Peti pulóverét, miközben örömteli arccal nézett rá.
Lassan, de biztosan haladtunk tovább. Percek teltek el, amikor már úgy éreztük ennek a járatnak soha nem lesz vége. Gábornak a bokája egyre jobban fájt, és egyre hidegebb volt a levegő. Fogalmunk sem volt mennyi az idő, este van e már vagy még világos.
Egy kis pihenőre szántuk el magunkat (bár ne tettük volna).
A cseppnyi fényt kezdte elnyomni a felettünk uralkodó sötétség. Fura hangok ütögették fülemet… úgy éreztem valami, mozog a sötétben. Elkértem Gábortól a lámpát, de sokra nem mentem vele. Pár méterig sem világított el… majd energiáját vesztve kialudt. Itt kezdődött az igazi rettegés.

A hangot elég közelinek éreztük… s mikor megláttuk egy jót, mosolyogtunk (csak egy patkány volt). Nem sejthettünk semmit. Mikor Laci rávilágított felfedeztük, hogy egy kicsit méreten felüli és fura testmozgást végezve oson a fal mentén. Teste hullámzott, mintha valamit ki akarna ereszteni magából. Hirtelen elment a világítás… Laci megrázta s mikor visszajött már csak a patkány vérben úszó teste hevert előttünk. Úgy nézett ki belső szerveit látva, hogy szétdurrant…
Felvetettem, itt az idő indulni.
Gábor emelte fel a táskáját, amikor egy visszhang keringett el közöttünk. Egy reccsenés hallatszott mögülünk… majd mikor Laci abba az irányba világított, halványan, de egy emberi alakzatot lehetett kivenni… mikor közeledett egyre biztosak voltunk benne… ez az, akit láttunk… hosszú fekete haja arcára ereszkedve… fekete „öltözéke” mélyen fedve hatalmas termetét, mely egyre csak közeledett.
Gyors rohanásba kezdtünk… de Gábor nem bírta összerogyott.
- Menjetek – kiabálta hatalmas erővel
- Nem foglak itt hagyni… futott vissza Peti

Késő volt. Az ismeretlen odaért, felkapta Gábort, majd hatalmas erővel kiszakította a fájdalomtól végigjárt bal lábát. Peti látta amint eszméletlen vagy élettelen testét nekihajította a falnak, s ismét elindult.
Mi már jó pár perce csak futottunk, de kénytelenek voltunk megállni. Mi lehet velük? (kérdeztem magamtól)
Laci levette hátáról Gábor táskáját. Eszébe jutott, hogy a kamerán az éjszakai módban többet látunk, mint a lámpákkal.
Megpillantotta, hogy Peti közelít felénk…
- Gábor? Hol van? – rángattam tudatán kívüli testét.
Majd feltűnt… ott jött… nem sietett még is oly gyorsnak tűnt… már éreztük, s gondoltuk Gábor nem élte túl.
Nagy levegővétel után, lökdöstem a többieket, nyomás tűnjünk.
Futottunk… elgyengült testel is… tovább, tovább.
Megpillantottuk. Egy behatoló fénysugár látszott a távolban. Tudtuk, az lesz a kijárat, s még világos van…
Néha, néha visszapillantottam, s úgy tűnt leráztuk.
Kiértünk, majd a legközelebbi, sűrű bokrosban elrejtőztünk.
Kifújtuk magunkat, aztán…
Hasonló történetek
6145
Kedves Olvasó! Ezt a regényemet 1999-ben írtam. Azóta Saddam Hussein hatalma megdolt. Sajnos nem olyan kevés vérrel, mint ahogy az ebben a regényben történt.

Kedves Olvasók!
Fogadjátok sok szeretettel Letíciától ezt a folytatásos regényt, mely 42 részes lesz!
Jó olvasást! Anita, anita@mellesleg.hu
4725
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mz. ·
Nos egy jó tanács: Miutám megírod a kis művedet, ne küld be! Tedd félre minimum egy hétre, majd ha újra előveszed és átolvasod előugranak azok a hibák, amik addig nem. Ne csak egy egyszerű javítás legyen az átnézés. Újra és újra átírni, megválogatni minden szót, a helyzeteket stb.

nevem:senki ·
Hát Mz., természetesen van benne igazság, de ha én félreteszek egy történetet, akkor be sem tudom küldeni. Elolvasom, rájövök, hogy nem tetszik, szar az egész és hagyom a francba, holott amikor megírtam, nagyon tetszett még... Nos, ez biztos, hogy jó? persze ez csak velem van:) Remélem, Arsenal nem ilyen lüke
Mz. ·
Éppen ezért kell félre tenni. Nekem már akkor sem tetszik mikor megírom:). De akkor írd átt, úgy, hogy neked is tetszedjen... A negyedik áttírás után, már egész elviselhetőnek fogod találni:) Nekem az eddigiek közül egy történetem se tetszik, szóval valószínüleg, mindet le fogom vetetni, és átírom őket a Szabadonnal kezdve, amit most Arikonnak is ajánlok.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: