Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Reménytelen vágy

Elvesztem egy szempárban, amely tulajdonosa olyan érzéseket hagyott bennem, amelyet 1000 év múlva sem lehet a feledés homályába tuszkolni. Ez az érzés életem egyik legmeghatározóbb eseménye volt, hisz ezt az ember csak egyszer élheti át. Az átélés következtében soha nem érzett bizsergés járta át testem, amelyet tudom, hogy senki, semmikor és sehol nem tud majd megismételni. Ez egy páratlan érzés. A vágy aziránt, hogy még legalább egyszer átéljem, oly nagy hogy életem hátralévő részében csak ezt fogom keresni. Sajnos az, ki ilyen mély hatással volt rám tudom, hogy soha de soha nem lehet az enyém. Ezért csak álmaiban létezik az a beteljesült szerelem, amire szívem, testem vágyik. Tudom azt, hogy ha megint kapnék egy esélyt hogy boldog legyek szívem választottjával, esélytelen lenne, abból az okból kifolyólag, hogy az átélt közös emlékek tömkelege ellehetetlenítené a kialakuló jövőképet. Ezért nekem már csak az maradt hogy álmokat és vágyakat törjek szét reggelente, mert felkelek és rájövök hogy már megint csak álmodtam, hogy BOLDOG VAGYOK!
Hasonló történetek
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
libido ·
Érzéseket a feledés homályába tuszkolni?

maszi ·
Szia Szerelmes lélek!
A történet szempotjából egy kicsit lerövidítetted, jobban kifejthetted volna, de mivel tudom, hogy ez most nem feltétlenül az irodalomnak szánt alkotás, ezért azt mondom:
Hidd el én is voltam már így, és nem áltatlak lesz ez még kicsit rosszabb is, nehéz túljutni az ehhez hasonló mély élményeken,
DE és ez a legfontosabb sikerülni fog, ezt biztosan tudom! Leszel még boldog, tudom ez nem segít, de jusson eszedbe, hogy amikor nem számítasz rá eljön az Valaki, aki nemcsak az előzőnél, az összes többinél fontosabb, értékesebb, szebb, jobb etc.
Higgy nekem és ne búsulj, nyiss a világ felé, mert az nyit feléd! (ezt nekem is mondták a mélypontom átélése közben)
Kitartás!
Sok puszit és ölelést küldök a szerencsés túléléshez!
mariann

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: