Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Milyen lenne meghalni?

"A penge a bőrömbe vágott. Éreztem. Fogaimmal az ajkamba haraptam, hogy ne fájjon annyira. Szememből könnyek csordultak ki. Nem azért mert fájt... nem. Rossz volt, hogy újra megtettem. Rossz volt a hegekre nézni. Rossz volt magamra nézni. Ha lett volna bátorságom, megöltem volna magam. De nem volt. Jó.. mit vártam magamtól? Aznap vágtam meg magamat először. Szerdán. Este volt már, és minden sötét. Ültem az ágyamban, és sírtam. Sírtam, amiért szétesett minden. Sírtam, mert aznap egy részem, ha nem az egész, meghalt. Nincs már itt a régi énem. Ez már csak egy üres test, egy szenvedő szívvel. És egy vérző sebbel a lábán. Nem mondom, hogy nem bántam meg. Mindig megbánom. Mindig. Este... a sötétben, élvezem, hogy fáj. De reggel, mikor a lábamra nézek, és látom, ahogyan a vér rászáradt a sebekre, amik után biztosan heg marad... már nem olyan élvezet. Mégis rendszeresen megvágom magamat. Van úgy, hogy két órán keresztül, csak ülök, és nézem, ahogy folyik a vérem, egy kövér cseppben lefelé, majd rácsöppen, egy zsebkendőre. Aztán ha eláll, vágok egy újat. Ami mindig kevésbé fáj, mint az előző. Aztán.. elkezd zsibbadni a lábam. Gyenge lesz, és alig bírok ráállni. Ilyenkor tudom, túl sok volt.
Sokszor gondolkodom azon, milyen lenne, meghalni. Vajon fájna? Mondjuk... nem hiszem. Hiszen, a vérveszteség miatt, hamar eszméletem veszteném. Nem érezném a halált. De vajon milyen lehet érezni, hogy lassan itt a vég? Hogy lassan mindennek vége.
Először szédülni kezdesz. A látásod homályossá válik, és olyan, mintha minden forogna körülötted. Akkor még fáj. Nagyon fáj.. talán sírni is kezdesz. De aztán ez elmúlik.. zsibbadni kezdesz. Nem mondom, hogy jól fog esni,de rosszul sem. Igazából furcsa lesz. De akkor már mindegy lesz. Elfogy az erőd, levegőt is alig bírsz venni. Lehet, hogy meggondolod magad. Lehet, úgy gondolod, mégsem akarsz meghalni. De akkor már mindegy. Nincs erőd, nem tudsz segítséget hívni. Hiszen még megszólalni sem bírsz!
Hogy bírnál egy egész telefonbeszélgetést lebonyolítani.
Akkor még rosszabb, ha valaki rád talál. Látja ahogy haldokolsz. Hívja a mentőket. Te pedig tudod, hogy már késő. Érzed. Nem látsz már rendesen, a színek összefolynak. Hallod, hogy beszélnek, de nem érted mit. Minden viszhangzik. Akkor már tudod, hogy ennyi volt. Beletörődsz. Nem mondom, hogy örülsz neki. Szerintem a végén..mindenki megbánja. Lehet, úgy gondolja...mi lenne ha... de már nincs ha. Már becsukod a szemed, és tűröd, hogy az életednek vége, a te hibádból, amit megbántál, de már nem csinálhatod vissza, tűnődve azon, mi lett volna ha...
Jah, kábé ilyen lehet. Igazság szerint, én ki szeretném próbálni. De nincs hozzá bátorságom... "

Ez egy ilyen részletke lenne az első fejezetből. Nem tudom.. szerintetek? Az egész egy ilyen depis csajról szólna. Őszinte véleményt szeretnék kérni. :) Kösziii :)
Hasonló történetek
4624
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
5041
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
Hozzászólások
kyra69 ·
Nem rossz. A depis hangulatot sikerült átadni.De nem akarnál valami optimistábbat írni?

Marokfegyver ·
"Magábanbeszélő" stílus, ahogy a falusi kocsma egyetlen vendége (felruházva egy tudálékos öregúr és egy hisztis kiscsaj minden tulajdonságával) magyarázhat a koszos poharaknak. Túl sok az üresjárat, miközben mintha lényeges részek kimaradnának. A téma - gondolom - keveseket vonz, ezért, ha ehhez ragaszkodsz, jól kell megírni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: