Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mi lett volna...?

Mi lett volna, ha a nagyapám (apai ágon) nem hal meg a születésem után fél évvel? Akkor talán ma is élne, a húgom is ismerné, meg én is. Együtt nevetnénk, együtt sírnánk, biztos szeretnénk, de lehet, hogy néha kicsit haragudnánk. Évente egyszer, ha látnánk, mert messze lakik, de biztos örülnénk neki, és tőle nem félnénk úgy, mint a nagymamától. Nagymama sokkal önzőbb teremtés - mármint mások állítása szerint.
Mi lett volna, ha mondjuk hét éves koromban elüt egy autó, és én meghalok? Akkor sosem tudom meg, hogy mi történt volna, ha tovább élek. Nem ismerkedem meg azokkal, akikkel megismerkedtem volna egy nap, egy hét... vagy több év múlva. A családom gyászolt volna. Én pedig most egy bodros bárányfelhő szélén ülnék és lóbálnám a lábamat, miközben fogalmam sincs arról, miből "maradok ki"...

Mi lett volna, ha izomsorvadásos betegséggel születek? Az orvosok tíz évet mondanak, ha annyit megérek. Milyen lehet úgy élni, hogy mindig azzal ébredek: fogalmam sincs meddig élek még? Járni nem tudok, egész életemre egy tolószékhez vagyok kötve, azt sem tudom, milyen futkározni. Nem tudom, milyen egy fárasztó tornaóra, nem tudom milyen addig rohanni, amíg ki nem fulladok, nem tudom... Nem tudom, milyen lábra állni. Lehet, hogy elélek negyven évig, de lehet, hogy tíz évesen már sehol sem vagyok. Nem tudom...
Mi lett volna, ha vakon születek? Nem látok semmit, nem tudom, milyen az a világ, ami körülvesz. Nem tudom, mi az hogy kék, hiszen nem tudok mire gondolni. Nem tudom, hogy néz ki a saját arcom. Mert hiába mondják el, nekem ahhoz látnom kell. Nem látok semmit. Talán feketét, talán fehéret... De lehet, hogy teljesen, de totálisan semmit! Az emberek sajnálnak, de nem segítenek. Egész életemben egy botra, egy vakvezető kutyára támaszkodhatok. Nem látok...
Mi lett volna, ha süketen és némán születek? Nehezen tudom megértetni magamat, sokkal nehezebben boldogulok, mint egy átlag ember. Nem hallok, nem tudok szólni. Hiába kiabálnék, nem tudok...

Mi lett volna, ha szeptember 11 - én is a repülőgépen utazok, amikor becsapódik a toronyba? Mindegy, hogyan kerülök oda, de ott vagyok. Az egész világ gyászol engem, mint egyet, aki ott volt a tömegben. De mi van azokkal, akik azokban az órákban születtek? Vagy akik ugyanakkor haltak meg, csak éppen nem ott... Velük mi van? Rájuk ki gondol? Lesz - e olyan, aki felnőttként meg meri mondani, hogy ő akkor és akkor született, anélkül, hogy (ok nélkül) szégyellné magát?
Mi lett volna, ha egy nap csak úgy öngyilkos leszek? Megbánom én azt valaha? Vagy helyettem is bánkódik más, én meg elvagyok, valahol "fenn"? Vagy senki sem bánja, hogy előttem ott volt az egész élet és nekem mégsem kellett? Mindenki csak azzal foglalkozik, hogy meghaltam... Semmi miért, semmi mi lett volna, ha...? Semmi...
Mi lett volna, ha híres színésznő válik belőlem? Kijutok New Yorkba... Gazdag lennék, rajtam csámcsogna az egész média és mindehhez még jó képet is kéne vágnom. Hiába enyém az álompasi, a luxusvilla, meg még némi pénz, de a nyakamon ott van az összes velejáró nyűg. Nem kívánnám néha egy "átlagember" életét?
Mi lett volna, ha tegnap este, mikor ezt az egészet kitaláltam, váratlanul meghalok? Sajnáltam volna, hogy nem tudtam leírni? Vagy csak szimplán nem bántam volna, hogy nem kell egy ilyen agymosással traktálnom másokat...

Mi lett volna, ha meg sem születek erre a világra? Én nem én leszek, hanem valaki más és eszembe se jut, hogy ilyeneken gondolkozzak. Vagy nem leszek semmi se, csak egy apró kis részecske, valahol a világmindenségben, vagy azon is kívül... De én nem leszek én. Ez biztos.
Mi lett volna, ha ezt az egészet még akkor befejezem, amikor még el sem kezdtem?
Hasonló történetek
4167
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
5400
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas ·
És ha a nénikémnek kereke lett volna, omnibusz lett volna. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nekem soha sincsenek ilyen gondolataim, de mint írástéma...
Na mindegy, biztosan nincs igazam, jobb, ha nem is pontotzok. :sleeping:

Hollóhölgy ·
Hmm, nekem tetszett az írásod, igazán őszinte. Talán azért keltette fel ennyire a figyelmemet, mert mostanában én is ilyesmiken gondolkodom... :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: