Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megértés

Este volt már, késő este. A lány egyedül mászkált a sötét utcákon, nem akart hazamenni, nem akart veszekedni apjával. Hasonló természetük volt, de apját néha nehezen viselte. Magányra vágyott, lement a partra. Gyönyörködött a tájban, a gyönyörű folyóban, csak ő volt, meg a természet. Látta azt is, ahogy az emberek elmennek mellette. Csakhogy az emberek akik elmentek mellette nem egyedül voltak. Látta, ahogy együtt boldogok és ő nem tudott boldog lenni. Ilyenkor mindig rátörtek régi érzelmei egy ember iránt, akit nagyon szeretett, de csalódott benne. Igazából nem is érdekelte az a fiú, de nem volt más, akit feltudott volna idézni. Elég nehezen tudta kimutatni érzelmeit, és zavarta, hogy nem ismeri teljesen saját magát. Ezért inkább először megakarta ismerni önmagát, és csak azután egy másik embert. Ennek a fiúnak viszont sikerült áthúzni a számításait, magába bolondította a lányt.

Szóval ott ült egyedül a parton magába mélyedve elmélkedett arról, hogy mi értelme annak, hogy a világon van. Miért nem tudja kimutatni azt más emberek felé, hogy mit érez, hogy kicsoda ő? Mért nem képes arra, hogy megengedje valakinek, hogy igazán megismerje? Pontosan tudta, hogy az egyedüllét nem vezet sehova. Régebben még bízott benne, de rájött arra, hogyha egyedül él, akkor nem hal meg úgy, hogy felnevelt egy embert, akiről tudja, hogy szép élete lesz, és az ember társas lény. Annyira össze volt zavarodva, tisztáznia kellett, hogy mit akar majd csinálni, hogy milyen irányban akar tovább menni. Miért van állandóan jövő időben? A jelenben kellene jól éreznie magát. Feltápászkodott, és továbbment. Az élet megy tovább, pörög, és kiszámíthatatlan. Majd csak lesz valahogy, gondolta, mert a miértekkel nem tudott mit kezdeni. Félt attól, hogy nem lesz belőle senki. Nem tudott kimászni saját világából. Utálta, hogy az emberek nem értik meg őt, és nem is akarják. Nem volt miért élnie, nem tudta élvezni az életet. Ha csak egyszer is megpróbálta volna valaki megérteni őt. Ha csak egyszer is önmaga lett volna a lány, és nem mindenkinek mást mutatott volna. Ha nem minden este úgy feküdt volna le, hogy miért vagyok egyedül, miért nem vagyok képes kitárni magam? Talán lett volna valami, amiért küzd...
Hasonló történetek
3880
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3114
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Descartes: „Gondolkodom, tehát vagyok.”
Egy tini lány kérdései, útkeresése ki a gyerekkorból, a magányból. Na, és a válasz feltételes módban.
Nekem tetszik.

Tatjana ·
Számomra egy kicsit elcsépelt a téma. Talán ezért nem tudott megfogni.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: