Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ha a sors megérint (1. fejezet) 8. rész

Benézett a fürdőbe- sehol senki, a konyhában szintúgy.
- Amanda, megjöttem! - kiabált a kongó szobáknak.
- Lehet, hogy alszik? - nyitott be a hálóba. Igen, aludt. De nem egyedül, hanem a legjobb barátja védelmező ölelésében. Kitántorodott az ajtón, a látvány letaglózta.
Üvöltött szinte, hogy ez szerelem. Mély, őszinte szerelem. Vajon hogy nem vette észre? Mikor szerettek egymásba? Miért nem mondták el neki?.. Csak úgy özönlöttek a kimondatlan kérdések a fejében, majd eltemették végül. Nem akarta megzavarni őket, úgy gondolta szépen, csendben kihátrál, mintha nem történt volna semmi, nem látott volna semmit.

Tulajdonképpen elég abszurd helyzetbe került, de valahol örült neki. Tudta, hogy nem akarták megbántani, hogy kímélni szerették volna. Óvatosan tett- vett a konyhában, de szórakozottsága miatt nem látta az asztal szélén hagyott pezsgőspoharat.
Késő volt. A szilánkok ezerfelé hullottak a kövön. A csöndben robajszerűen hatott az egész.
Felnézett, két bűntudatos arcot pillantott meg az ajtóban. Kezdte kényelmetlenül érezni magát a saját lakosztályában. Rettentően zavarban volt, de ők is.
- Későbbre vártalak! - suttogta álmosan Amanda.
- Azt látom! - nézett rá Daniel. Hangjából nem tudta elűzni a gúnyt és a haragot.
- Sajnálom, nem így akartam, hogy megtudd.
- Nem tudja!? - kapcsolódott a beszélgetésbe Gabriel is.
- Nem tu.. - mentegetőzött volna a lány.
- Azt mondtad, elmondtad! - emelte fel a hangját Gabriel. Zöld szeme vészjóslóan csillogott.
Daniel feleslegesnek érezte magát, szó nélkül kisétált az ajtón, ők észre sem vették. A gyűrű mely még ott lapult a zsebében, szinte égette a bőrét.
Kivette, a tenyerébe zárta.. Nagyon magányosnak érezte hirtelen magát. Lassan sétált az utcán, észre sem vette a nyüzsgést. Gyötrődött. Mi lesz most vele?
Másnap, mikor tudta, hogy a lány nem lesz otthon összepakolta a ruháit és elhagyta egykori szerelmi fészküket.
- Igen, ez egy nagy csalódás volt számomra- sóhajtotta, majd elfordult az ablaktól, hogy álomtalan álomba zuhanva elfeledje a múltat.
Hasonló történetek
7779
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4309
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: