Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ha a sors megérint (1. fejezet) 3. rész

A fiú keze nyomán forróság gyúlt, ahol csak érintette. A bizsergés nem akart múlni, választ követelt. Egyszerre néztek egymásra. Ugyanazt üzente a tekintetük. Ugyanazt az olthatatlan tüzet látták, s ez a láng beborította őket.
A fiú föléhajolt, két kezébe fogta arcát- ajka egyre közeledett, míg végül az az érzéki száj birtokba vette az övét. Shannon sóhajtott és átadta magát a csóknak. Nem akarta, hogy véget érjen. Magához szorította. Mint fuldoklónak a kinyújtott kéz, száraz földnek a frissítő zápor- úgy kellett neki az érzés, s mint a levegő, úgy a férfi.
Minden megmaradt. Az érzékei kiélesedtek, és mindent elraktároztak. Érezte a karcsú, izmos testet, ahogy nekifeszül, rabul ejti és leigázza. De nem bánta.
Egyre többre vágyott. Sürgető, bíztató hangot hallatott és még jobban hozzásimult. A vér száguldott az ereiben, már lélegezni is alig bírt. Egyre csak szédült és szédült a csóktól, az örvénytől, ami sodorta az ismeretlen felé.
Hagyta.
Az erős ujjak a pólója alá siklottak. Beleborzongott a gyönyörbe. - Még, még, még! - suttogta könyörögve.
Le akarta tépni a férfi ingét, hogy a bőréhez érhessen. Ezt nem lehet kibírni! - gondolta.
Egyszerre rogytak a földre, a meleg homokban hemperegtek. A víz nyaldosta meztelen talpukat, miközben szaggatták egymás ruháit és mohón csókolták a felbukkanó helyeket. Végül a férfi fölé került. Az övé lesz... Az övé akart lenni.. Az éjsötét szempár belefúródott smaragdzöld szemébe. Suttogott valamit, de nem értette. Nem hallott mást, csak saját szaggatott levegővételét és messziről.. nagyon távolról a víz morajlását. Érezte őt minden idegszálával.
- Most! - lehelte és a napbarnított test ráhajolt, hogy beborítsa...
Verejtékben fürödve, kalapáló szívvel riadt fel.
Hasonló történetek
4250
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
4415
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
Hozzászólások
További hozzászólások »
artemyss ·
:heart:

nagyaniko ·
:heart:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: