Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ember: önmaga pusztítója II.

Ember: Önmaga pusztítója II.


***

2013. julius. 8.
Szerda. 08:18

Ahogy haladtam a komor, kihalt utcákon, arról gondolkodtam, hogy biztos táborba viszik-e a munkanélkülieket. Bármennyire is segítőkésznek hangzik, akkor is van benne valami hamisság, de nem tudok rájönni, mi. Sokszor gondolkodok ezekről az emberekről, mert sokáig tartó, rossz jegyeim voltak az általánosban . Azután meghalt anyám egy betegségben, és mivel mindig mondta, hogy jó lenne ha jó jegyeim lennének. Így hát elkezdtem rendesen tanulni. Mivel gyorsan tanuló vagyok, így feleannyi időbe se telt, mint amennyire vártam.4-esekkel és hármasokkal leérettségiztem. De mit ért? Szinte semmit…

Megérkeztem. Becsengettem. Járkáltam egy kicsit a gyepen, majd kinyílt az ajtó.
Egy szó nélkül átöleltem és megcsókoltam. Éreztem, hogy remeg a szája, mindene.
- Ne félj.
- De…
- Inkább meséld el az álmod. Vagy nem akarod?
- De igen. Szeretnék már megszabadulni ettől a tehertől. Gyere be.- beinvitált a házba majd leültünk a kanapéra.
- Szóval?
- Az egész úgy kezdődik, hogy megyek egy romos utcán. Minden kihalt. Sehol egy lélek. Kezemben egy fegyver. Érzem, hogy elfáradok így leülök egy kettétört padra. Hideg lesz. Összehúzom magam, majd egy kéz megfogja a vállam. Ledermedek. Reszketve hátra nézek és- itt elcsuklott a hangja.
- És??
- Te vagy az. És mintha…élőhalott lennél.
- Uhh…és utána?
- Felébredek. És valamiért reszketek, pedig tudom, hogy csak egy álom. De mégis…olyan, mintha ez lenne a jövő.
- Ez csak álom volt. Nem kell félned.
- Megpróbálom legyőzni ezt a furcsa érzést.
- Akkor jó. Várjunk csak…09:10…hmm akkor még van időnk! Azt mondtam nekik, hogy tízre leszek bent. És ki kéne használni ezt a kis időt.- Rákacsintottam.
Ő szelíden elmosolyodott. Nem tétováztam. Hirtelen letámadtam egy heves csókkal. Felbátorodott majd visszatámadott. Élveztem a helyzetet. Lassan elkezdtem levetni a blúzát. Közben nyelvünk egymással táncolt. Minden elszabadult. A külvilágra fittyet hányva vezetett be az ágyba, majd ott folytatódott a kis játék…


Egy munkanélküliek által fenntartott bázison.

- Nem mondtam, hogy ne rontsd el a gyártást?!!
- De I-igen uram, cs-csak hiba csúszott a tervbe…
- Elég! Nincs több hiba! Ki vagy rúgva! -felemelte fegyverét és fejbe lőtte dolgozóját.
Elővett egy kis tárgyat zsebéből, majd ráirányította a hullára. A halott felperzselődött és elszivárgott. Visszatette a zsebébe. Majd kisétált a sátorból …


- Huhh…Csodálatos voltál, drága!-szólaltam meg végre.
- Te is, kis „Oroszlánom”. Majd megcirógatta hajamat. Jött egy kis nevetés. Újabb csók,de ez már csak búcsúcsók volt. Vettem nadrágomat. Idétlenkedtem. Anita pedig csak vigyorgott rajtam az ágyból.
- Ugye munka után is eljössz?- mondta huncutul.
- Megpróbálom!- válaszoltam vigyorogva majd kisiettem a házból.
Rápattantam motoromra, és padlógázig nyomtam a munkahelyig…

(folyt. köv.)
Hasonló történetek
2925
Újabb gombok megnyomásával háromdimenziós formába öntöttem a csillagtérképet, majd szakszerűen ráközelített az egyik sekktorra. A képernyő közepétől nem messze a féregjárat tűnt fel, ettől pedig pár centire csupán a Voyager és a másik három hajó kicsinyített képe. Mind a négy objektum sárga szögletes zárójelhez hasonló jelképben volt elhelyezve. A zárójelek bal oldalán pedig általános adatok futottak...
2928
Feszült két nap következett. Mindenki izgulva várta már a megérkezést. Sokan össze is csomagolták holmijukat. De persze mindig vannak pesszimisták is. Igaz a Voyageren csak néhány akadtak. Ők igyekeztek élni meg szokott életüket, figyelmet alig vagy egyáltalán nem fordítva a társaik felhőtlen optimizmusára...
Hozzászólások
További hozzászólások »
mandula ·
Persze, fejlődnöd kell, és fogsz is, tudom...Rajta!Pussz!

HarcI@Kakas ·
"Szabályok márpedig nincsenek" - Euklidész reprezentatív gyilkosa.

DREAMAR azt hiszi... hogy a Föld a nap körül kering. Nem látja a művészet... távlatait. korunk sajátos szürkehályoga... ereszkedik retina... képe... mindegy. :sleeping:
HarcI@Kakas ·
Na jó... akkor csak azt mond meg... mért vannak itt a háttérben... orrkarikás bikafejek? :sleeping:
DREAMER ·
Há' mittomén.
Robby ·
Majdnem igen,DREAMER.

Mert lehet,hogy eggyik tényleg hiba,de én megtudnám fogalmazni művészien is. De ez nem egy 18. századi vers!! KHM.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: