Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Első csók!

A történet megtörtént, teljesen így és Velem:

Mikor 18 voltam és még nem volt barátnőm, sehogy, akkor azért már kezdtem kicsit "ideges lenni". De azért éltem világom és nem vettem róla tudomás.
Egyszer viszont épp karácsony előtt elmenetem dolgozni a Cora-ba. Ott természetesen adtam magam és máris kedvelt a társaság. Egyszer csak megjelent egy vörös, csinos, tetőtől-talpig feketébe öltözött leányzó... mondtam is a többieknek, milyen "jó bőr"... :)
Volt egy beszélgetés a munkáról a főnökökkel, de nem igazán tudtam odafigyelni, mivel őt néztem, szép volt...
Aztán a kaszákhoz kerültünk, én persze igyekeztem mellé kerülni... úgy is osztottam be a többieket... :))

Valahogy elkezdtünk beszélgetni, már nem tudom hogyan. Egyszer aztán megláttam a popsiján egy szöszt és leszedtem... Erre meg "elküldött másvilágra", nem hitte el, h nem a fenekét akartam megfogni.. :-P, aztán megmutattam neki mi is az amikor Én megfogom a fenekét :DD (jól belecsíptem).
Egész nap jól elvoltunk, nagyon sokat álltunk és dolgoztunk.
Nap végén pedig együtt hazafelé. Nagyon hideg volt, brrrrr.
Átkaroltam, de ezt is jó szándékból, hát meg hátsó szándékból is... de inkább az első.

Az Omszki tónál van a Cora, és az akkor teljesen be volt fagyva, és azt hiszem ő mondta, hogy nézzük meg, és én meg mondtam, hogy menjünk csúszkálni. Sokat nevettünk, estünk, feküdtünk a jégen :)
Volt egy gyerekjáték, mikor a homlokotokat összeteszitek, és ellenkező irányba fordítjátok a fejeteket, és akkor a szemetek elmászik lefele és felfele, na mi ezt eljátszottuk, és ő nagyon megijed, de nagyon közel is maradtunk egymáshoz. Akkor hirtelen ötlettől vezérelve adtam neki hirtelen egy szájrapuszit, amitől ő meglepődött. De egy kínos pár másodperc múlva, ami 10 percnek tűnt, újra megpróbáltuk, és hosszasan csókolózni kezdtünk... akkor életemben először, a jégen...
Hasonló történetek
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4138
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
nevem:senki ·
Ha mondjuk 12 éves lennék, és csetelnék vmi hozzám hasonló gyökérrel, biztos így írnám le :flushed:

Angyallányka ·
Hát ez elég izgalmatlan kis történet volt és hát enyhén meglepett ez a 18 évesen első csók:) :yum: :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: