Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Élet egy másik világon

Egy meleg, júliusi reggelen Rivka Simon a réten játszadozott és élvezte a természet adta örömöket. Az ég kékje hasított keresztül a kora reggeli bárányfelhőkön. A nap sugarai vígan melegítették a játszadozó kislányt, a virágok szirmait s levelit. Növények sokasága mintha táncolt volna a tisztás lágy ölén. A csörgedező patakocska szállította a nyári melegben megfáradt vízinövényeket. A szél motozott a táj fáinak lombjai és bokrai között.
-Jé! Egy őz! Vajon hogy kerülhetett ide? – elmélkedett Rivka.

Leült a fűbe és lélegzetvisszafojtva szemlélgette eme csodálatos állatot. Az őz nem volt még kifejlett példány, a termete kisebb volt, mint felnőtt társaié, apró foltocskák díszítették barna bundácskáját. Beleszagolt a levegőbe és odalépdelt a patakhoz, mintha érezte volna, hogy senki sincs a közelben s biztonságban csillapíthatja szomját anélkül, hogy megzavarná valaki. Senki? De Rivka épp ott pihent az egészséges, zöld avarban szemben az állattal.
- Milyen békés egy jószág! Hogyhogy nem ijedt meg tőlem? – vélte. – Vagy talán meg sem kellene lepődnöm ezeken a dolgokon, hisz az elmúlt 1-2 évben sok furcsa dolog történt az életemben. 2 éve költöztünk ebbe a kis faluba.

Aztán egy szörnyűség után (amire érdekes módon nem emlékszem, de rettenetes volt) átköltöztünk a falun túlra édesanyámmal, erre a helyre, ahol emberemlékezet óta nem láttam embert. Édesanyám szerint apukám majd utánunk jön, de én minden nap itt várok rá, de ő sohasem érkezett meg, legalább is eddig.

Ettől a tisztástól nem messze lakunk, egy földes út vezet el a házunkig. Nem nagy az otthonunk mégis békés, rendezett. Édesanyám szerint jobb, hogy erre a nyugodt környékre költöztünk, így magunk mögött tudtuk hagyni azt a förtelmes dolgot, ami a családunkat érinti, és amiről, ha kérdezem, édesanyám csak eltereli a szót. Egyszer másfél évvel ezelőtt megígértette velem, hogyha, még ha minden kötél szakad is, soha ne menjek a faluba, szerinte a gonosz még mindig ott tartózkodik. Talán nem is baj, hiszen e táj engem mindenért kárpótol.

Vajon mi lehet lenn abban a völgyben? Biztos nem a falu, hiszen az a másik irányban van, tudom, mivel ott éltünk fél éven át. Azért biztosan nem haragszik meg édesanyám, ha jobban körülnézek lenn a völgyben.
Rivka felsétált a dombra s lenézett.
- Egy temető? De a temető nem is itt van! Vajon mit véthettek ezek a szerencsétlenek, hogy különtemették őket a többiektől.

A temető ajtaját már megette a rozsda. Az ajtó mellett egy táblán csak egy jel volt látható, egy nagy, sárga, hatágú csillag. Nagy betűkkel a tábla aljára rá volt vésve egy külföldi nyelvű felirat: Juden Friedhof (zsidó temető). A temető különböző parcellái csoportosítva voltak. Az első és második parcellában feküdtek az árván hallt meg gyerekek, harmadik csoportot az idős zsidók alkották, majd a felnőtt férfiak és nők következtek. A legkisebb területen az 5. parcellában „pihentek ” a családosok családtagjaikkal (már amennyi megmaradt a rokonságból).
- Végigjártam a temetőt, a 4 parcella az utolsó nyugvóhelyeihez közeledve, valami azt sugallta, hogy menjek tovább.

Mindent benőtt a gaz, látszik, hogy csak egy-két sírt látogat csak valaki. Az elhalálozások évszámai 1940-1944 közé esnek. Rivka végigjárta a sírokat, elolvasta az egy- két síron lévő szomorú idézeteket. Az egyik gondozottabb síron a következő felirat állt:

„Kinek élete lejárt, s az örökkévalóságban élhet
Ne higgye, hogy szerettei az ő emlékei nélkül élnek.”

A kislány gyomra összeszorult majd tovább folytatta útját. Az utolsó sír előtt megtorpant és csak bámult a sírkőre, amin nehezen bár olvasható volt a következő:

„Itt nyugszik Eva Simon és kislánya Rivka Simon.”
(1906-1942) (1930-1942)

- Mi?! Én nem haltam meg! Nem lehetek halott! – s azzal üvöltve elrohant édesanyja után kiabálva. – Édesanya, miért nem mondtad el nekem ezt idáig? Te mindvégig tudtad! Tudtad, és nem mondtad el nekem! Miért? Ó édes Istenem miért tette ezt velem?! Miért?

Hirtelen a táj szárazzá, forróvá változott, az őz is beszaladt a bozótba, s eltűnt a nagy semmiben. A virágok víz után szomjaztak, nem kértek többet a nap égető sugaraiból. Az énekesmadarak elrepültek a biztonságot nyújtó fák lombjai alól, s reménykedtek, hogy valamilyen új kevésbé puszta ugaron tovább folytathatják életüket. Mindent a csend uralt, a síri csend. Eva Simon alakja látszott csak a kék égbolton, szemében a kétségbeesett anya képe tükröződött. Aztán megfordul, arcát dolgos kezeibe temette, sírt! Majd a törékeny, megfáradt, fiatal, bár mégis öreg alakja mindörökre szertefoszlott. Ezután már csak egy régi újságpapírt sodort tova a szél, amin a dátum 1996 májusa volt.

Vége
Hasonló történetek
6645
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szivacs ·
Lerágott csont .
Mondanám, illene továbblépni, de, hát az illetékesek teszik is.......

Arikon ·
Ojjé!
Engem egy filmre emlékeztet.
Mi is a címe?
Egy nő megöli a gyerekeit,és mindvégig azt hiszi,hogy ez nem is történt meg.
Úgy érzi szellenmek riogatják családját,amíg ki nem derül,hogy ők az igazi szellemek.
:yum:
oldherold ·
az egy nagyon - nagyon jó film , imádom!
a címe: másvilág.
nicole cidman-nel.
Arikon ·
Ez az!!!
Köszi:)
:yum:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: