Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egyszer fenn, egyszer lenn

Vártam, hogy jöjjön az a valaki, akinek jönnie kell. Mindenütt kerestem. Az utcán, a vonaton, a boltban, a moziban, a suliban, de nem jött. És vártam és kerestem, és vártam és kerestem és kétségbe estem. Már nem is fog? S nem reménykedtem. Éltem az életem. A mindennapok szürkeségét, egyiket a másik után. Már nem kerestem, már nem reméltem és ekkor... csoda történt, felejthetetlen. Azt mondják a rég várt is váratlanul ér mikor bekövetkezik. És épp ilyen váratlan volt a mi találkozásunk, mint égből a villámcsapás.....

Most fájdalmat érzek, felemészt belülről. Kifordultam önmagamból. Megváltoztam. Összetörtem. Szerelmes lettem. Elhagytak. Pusztít bennem, a hiány, a fájdalom, a kétségbeesés, a magány. Összetörték a gyermeki énem dédelgette álmokat. Végleg felnőttem. Az élet nagy pofonnal osztja a rosszat, kis marokkal a jót és annál nagyobb marékkal veszi vissza, közben még nagyobbat pofozva. Nem látom a jövőt. Nem látom az értelmet. Lassan elvesznek az álmaim. Már nem hiszek bennük. Nem tudok hinni bennük. Magamban sem. Kétszínű lettem. Belül gyenge vagyok, megtört és reménytelennek látok mindent. S eközben osztom a tanácsaim, segítek, akinek csak kell. Mert erre születtem. Segíteni. Legalábbis ezt hittem. Ebben még talán ma is hiszek, mert látom az eredményt. Látom, ha segítettem. Valaki azt mondta azért jó velem beszélgetni, mert elnyelem a gondokat. Magamba szívom őket, és ha csak rövid időre is, de örömet és békét viszek az életükbe. De néha ez is fáraszt. Régen olyan erősnek éreztem magam. Azt hittem mindent elérhetek, ha igazán akarom, ha igazán küzdök érte. És rájöttem nem igaz. Mert az én álmom nem a pénz, nem a hatalom, az én álmom pénzen nem vehető meg. A szeretet, a boldogság nem pénzfüggő. És nem csak rajtam múlik. Szerethetek és küzdhetek érte, de amikor az ember belátja, hogy reménytelen, hogy olyan vonat után fut, ami úgy sem veszi fel, akkor minek? Azt mondják ami nem öl meg, az megerősít. Nem tudom, lehet, hogy fizikailag nem öl meg, de mi van a lélek fájdalmával?

Hibát követtem el. Nagyot. És lehet, hogy végérvényest. Leromboltam magam körül a falakat. Azokat a falakat, melyeket kicsi korom óta építettem, hogy megvédjem magam. Tudom miért emeltem. Pedig tizenakárhány évig azt sem tudtam, hogy létezik. De volt, mert tudom, hogy mikor sérült meg és tudom mikor bontottam le. Nem tudatosan építettem és a bontás se volt tudatos. Mégis így visszanézve, minden részletet, megállót tisztán látok. Védtelen lettem. És egyben boldog. Egy ideig. Olyan gondtalan és boldog voltam, amit nem igazán reméltem. Aztán megtört ez a hullám és zuhanni kezdtem. Koppantam, fájt. De erős voltam, nem csüggedtem, nem lehetett és értelme se lett volna. Lassan gyógyulgattam és ekkor, ezekben a napokban adatott a csoda. Igazi gyógyír volt minden sebemere. A rosszban megláttam a jót, a remény olyan magas fokon lángolt bennem, mint még soha, a nap még szebben és még melegebben sütött felettem. Majd lilaköd ereszkedett le. Körülölelt, beburkolt, vakká tett. De lassan a köd szakadozni kezdett. A világost felváltotta a sötét fölöttem. Beborult....

Nem akarom ezt. Nem akarok így érezni. Bár ne tudnám milyen érzés szeretni és "nemszeretve" lenni. Bár ne tudnám milyen darabokra tört szívvel élni. Egyik percben gondtalan nevetek, a másikban elveszek. Összetöpörödöm, nézek reménytelen. Nyávogok és sírok. Ez nem én vagyok. Ez nem az én kenyerem. Hol vagyok én? Hová lettem? Hol keressem?

Félek...
Hasonló történetek
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Ez nem novella, s azt hiszem, nem pontokra van szükséged, hanem pár jó szóra…

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: