Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Egyébként

- Szóval szakítottatok.
- Igen de már régebben
- Régebben?
- Három hónapja láttam utoljára. Azt a tegnapelőttit leszámítva.
- Milyen volt látni?
- Furcsa.
- Furcsa?
- Furcsa.
- Miért?
- Egy fénykép volt eddig.
- És most...
- ...megelevenedett.
- De milyen fénykép?
- Hát olyan fénykép. Tudod. Emlékek száza egyetlen bélyegbe sűrítve. Vagy jó, vagy rossz bélyeg. Ő rossz.
- Miért?
- Hát tudod mit csinált.
- Meg..
- …csalt, igen. Hazudott. Hát rossz bélyeg lett. Így az ember inkább elfelejti a szép dolgokat, és csak a rosszakat látja. Lefényképezve.
- Hogy...
- értem? Szóval, ha eszembe jut, akkor egy-két lábon járó rossznak gondolom. Vagy fénykép-rossznak.
- Aha, értem, azt hiszem.
- És tegnap láttam őt. És úgy fokozatosan minden eszembe jutott. A szépek is. A jók is. A rosszak is, persze, de azok most nem annyira.
- Ó..
- Pedig már az egész olyan távolinak tűnt. Mintha nem is velünk történt volna. Nézem azt a szomorú fényképet, de már nem olyan keserű-dühös-szomorú. hanem édes-szomorú. Szép-szomorú. Olyan szürke volt eddig... most színes és gyönyörű. Még soha nem fájt ennyire ránézni.
- Szereted...
- még (?). Hülye vagy? Ezek után, hogy szeretném (?)...
Hasonló történetek
2680
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
3717
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
nevem:senki ·
Nagyon köszönöm, kedves DREAMER. Erre sem számítottam, de szebb a reggelem, az biztos:-)

nevem:senki ·
Amúgy épp azt nézem, hogy nem is így írtam én ezt meg. Pl nem írtam olyat, hogy egy-két lábon járó. Ez így helytelen. Máshogy írtam a kis- és nagybetűket is. Nem vagyok annyira hülye, hogy ne tudjak egy szöveget rendesen megírni és megformázni, nem kell önkéntes hibajavító. Kurvaéletbe. Na, nem mintha valakit is.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: