Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak a Szeretet

Nem volt tökéletes. Hogy is lehetett volna? Jelentéktelen barna kis semmiség. Ahogyan mások látták. S mi volt a legnagyobb bűne? Kutya volt! Keverék!
Egyik fajtára sem hasonlított igazán: lógó füleivel, apró termetével, csapzott bundájával, s hatalmas, őszinte barna szemeivel, ez utóbbit viszont nem sokan vették észre. Talán csak én.
Ritkán láthattam, s ez szörnyen megviselt. Őt is. Mi ketten a legeslegjobb barátok voltunk. Ő és én. Két szeretetre éhes élőlény, kik egymásra találtak, s minden titkukat megosztották egymással. S azok a ritka pillanatok, melyeket kettesben tölthettünk, a legnagyobb ajándékok voltak. Hosszú sétákat tettünk a bíbor alkonyatban, én nem a védtelen gyermek voltam olyankor, hanem egy hercegnő, Alisa, Madelaine, vagy amihez éppen kedvem volt. De ő mindig Belle volt. Az édes Belle. Az egyetlen barát. Soha senki más.
"Vajon mi tetszik neki azon a korcs kutyán?" - tűnődtek az emberek. De nem számított. Csak a Szeretet számít!
Az elválás pillanatai azonban szörnyűek voltak. Ő könyörögve nézett rám, folyt a könnyem, de semmit sem tehettünk. El kellett mennem. Mert a felnőttek azt mondták.
De barátom mindig várt rám. Mesélték, hogy egyszer egy a miénkhez hasonló autó tűnt fel a ház előtt, mire ő eltépte láncát, s kiszakítva a kerítést utána rohant! Kis híján elgázolták. De megúszta!
Majd egy borzasztó napon, mikor találkoztunk, rá kellett ébrednem-beteg! Még csak sántított, s én ölembe fektettem, s halkan dúdoltam neki egy ősrégi dalt. Pár óra múlva már lábra sem tudott állni. S én tehetetlen voltam. Ráborultam és zokogtam. A keserves reménytelenség! Elveszítjük egymást! Ő is sírt. Éreztem.
És akkor hirtelen apám mellénk állt. Elvittük őt a kórházba, ahol azt mondták, még meg lehet menteni...
Nem búcsúztam el tőle, hiszen azzal előre eltemettem volna. Így hát csak annyit súgtam a fülébe: "Az Ég áldjon meg! Hamarosan találkozunk!"
Egy hét múlva kaptam a rémséges hírt: Belle nincs többé.

Érzem, nem örökre hagyott el. Érzem, hamarosan látom őt. Valamikor, valahol...
S ami addig őrzi az emlékét: néhány fotó és az iránta érzett határtalan szeretet.
Hasonló történetek
29483
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
26065
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

robin54 ·
könny van a szememben :) szép :)

ismered a Belle és Sebastien c. könyvet ? erről jutott eszembe.

köszi :)
R
Tűzmadár ·
Én filmen láttam, gyerekkoromban.

Aranyos a történet.

Emilie ·
Júj köszi, aaaaaaaaaaaaannyira örülök hogy tetszik:) :blush:

Nem ismerem azt a könyvet. Még nem is hallottam róla de el fogom olvasni.

Ez egy igaz történet. Bell, a kutyám emlékére írtam, aki majdnem 1 éve halt meg. Egyszerűen imádtam őt!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: