Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Laura lovagolni megy!

Elmesélem mi történt velem vasárnap, amikor is egy csinos, sármos nagyon jóképű borotvált fiú vitt ki engem lovagolni tereplovaglásra a környékbeli erdőbe.

Mikor odaértünk egy sűrű erdő közepére, Ő leszállt a lováról és én nem értettem, hogy miért száll le, azonban abból, ahogy a szemembe nézett, rögtön rájöttem, hogy nagyon megkívánt engem és azt akarja, hogy leszálljak. Bevallom, én is kívántam Őt, nagyon tetszett nekem. Kikötötte a lovakat, leterítette a kabátját, és gyengéden lefektetett rá, majd elkezdtünk hevesen csókolózni.

Ekkor mohón gombolta, tépte le a ruhát rólam, kigombolta a blúzt rajtam, és mint egy kiéhezett bika, mohón kezdte a melleiemet nyalogatni, mellbimbóimat simogatni. Majd lerángatta rólam a nadrágot és a már teljesen nedves és izgalomtól átforrósodott puncikámat kezdte gyengéden a nyelvével símogatni. Majd egyre mohóbban és mohóbban nyalta a puncikámat, én pedig a gyönyörtől már sikítottam, már nem érdekelt az sem, ha valaki meglát bennünket. Teljesen izgalomba hozott ez a pasi, már kétszer elélveztem a nyelvétől, pedig a testével még hozzám se nyúlt.

Ekkor már én is kívántam számban érezni a kemény, izmos, vastag, erektől duzzadó faszát. Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban.

Azután kivette a faszát a számból, és azt mondta, nem is mondta, hörögte, hogy a puncimat akarja! Én pedig ügyesen beleültem lovaglóülésben a hatalmas meredező dákójába, és már jött is az első orgazmus részemről. Hangos sikítással jutottam a csúcsra. Ekkor éreztem, hogy Ő is hamarosan élvezni fog, leugrottam a farkáról és elkezdtem szopni a faszát, mert azt akartam, hogy a számban élvezzen el, ami hamarosan be is következett.

Spriccelt a számba a finom mandula ízű geci, én pedig nyeltem ezt az isteni nedűt, nehogy egy csepp is kárba vesszen belőle. Mikor lenyalogattam az utolsó cseppet is a faszáról, elégedetten csókolóztunk a kék ég alatt, összeölelkezve.
Hasonló történetek
24276
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
29928
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Fekete Rózsa ·
Mandula ízű geci???????mivan?! :flushed:

Piros Pille ·
:)))Hogy ástad ezt elő?:))))

Biztosan olvasott a szerző valamit a keserűmanduláról, és onnan az ötlet. Olyan rémes ez az írás, hogy jó kedvem lett tőle.))))

mandula ·
Hááááát..... :flushed:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: