Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Árvák 6. rész

A következő héten szabadságra ment mindenki, ugyanis jött a Karácsony. Nem volt szabad hazamenniük, de Manchesterben, egy hotelban tölthették a szünidőt. Alan eltervezte, hogy a szentestét együtt tölti a stáb és a szereplők. Titokban meghívta Daniel, Emma, Rupert és Tom szüleit is. Meg akarta hívni Mary és Maria nővért is, de Ők nem jöhetnek, mert a többi gyerekkel is kell foglalkozniuk. Három nappal Karácsony előtt, beköltöztek a városba. Pet és Lola eltervezték, hogy a költözés utáni nap, elmennek ajándékokat venni. Csatlakozott hozzájuk Emma is. Ugyan abba az áruházba mentek, ahol a forgatás kezdetekor voltak.
- Vajon Dan minek örülne? - kérdezte Pet. Lola és Emma összenevettek. Pet és Dan nemrég hozták nyilvánosságra kapcsolatukat.
- Mi azt honnan tudjuk? A te barátod! - nevetett Lola.
- Így igaz. Te mit szeretnél Hayden? - kérdezte Emma.
- Nem tudom. Nekem mindegy. Elég egy kis apróság is. - szólt Lola.- És te mit szeretnél?
- Még én sem tudom. - pirult el Emma.

Csekély két órát töltöttek a vásárolgatással. Miután megbizonyosodtak róla, hogy minden megvan, visszatértek a hotelba. Mikor beléptek az ajtón, látták, hogy a fiúk ott ülnek az előcsarnokban, és beszélgetnek. Odamentek hozzájuk, és Ők is leültek. Nem sokáig ültek ott, mert fel kellett vinniük az ajándékokat. A fiúknak ugyan is szemet szúrt, a sok táska, meg színes papír. Lola, Pet és Emma felvitték a csomagokat, aztán visszamentek a fiukhoz. Már csak pár méterre voltak az asztaluktól, mikor fiatal lányok egy csoportja elkezdett sikongatni, és elindultak feléjük. Mindegyik kezében egy-egy újság volt, és abban az egyik csoportkép.

Pillanatokon belül körbevették Rupertet, Tomot, Lolát és Danielt. Emma És Pet teljesen kiszorultak a körből, és ezért eléggé mérgesen néztek a lányokra.
- Rupert! Légyszi egy autogramot! - kérte az egyik lány. Aztán még vagy tíz, és a többiektől is.
- Hayden nagyon aranyos vagy. Tökéletes Dominic.- Szólt egy magas barna hajú lány.
- Tényleg? Köszi.- Szólt Lola idegesen dadogva.- Ezek szétszednek minket.- Súgta oda Tomnak.
- Ja, de mi még hagyján, nézd meg Rupertet, hogy körbevették.- Mutatott Rupert felé Tom. Lola látta, hogy Rupert felé még rosszabb a helyzet, és már Danielt is kezdték körbe venni. Ez már sok volt Petnek.

- Elég volt buta libák!- Kiabálta Pet és próbált magának utat törni Daniel felé.- Vegyétek tudomásul, hogy Ő velem jár.
- Te lennél Patrícia? Vagyis Ella?- Ahhoz képest elég csípős a nyelved.- Nevetett fel az egyik csaj.
- Na ide figyelj…
- Pet! Pet! Elég volt. Hagyd csak. Gyere inkább, menjünk fel.- Szólt rá Dan, és Emmával együtt felmentek a lépcsőn. Rupert Tom és Lola még mindig nagyon szorult helyzetben voltak. Főleg Rupert. Lolának akkor fogyott el a türelme, mikor az egyik lány puszit kért Ruperttől. Szegény fiú próbálta eltolni magától a lányt, de nem igazán sikerült neki.
- Miért nem szállsz le róla? Nem látod, hogy nem szeretné?- Kiabálta Lola Rupert elé állva.
- Jól van, na! Már itt sem vagyok, de te is aranyos vagy ám, főleg mikor ilyen mérges vagy Hayden. Ahogy elnézem ti ketten az életben is jó haverok vagytok.- Szólt a lány. Lola elvörösödött, megfogta Tom és Rupert kezét, és kimenekítette őket a tömegből a lépcsők irányába.

- Hú, kösz Hayden! - szólt Tom.
- Nem tudom hogy csináltad, de köszi. - mondta Rupert.
- Ezért jó alacsonynak lenni. - szólt Lola. Tom bement a szobájába.
- Köszönöm, hogy leszállítottad rólam azt az erőszakos csajt. Már nem tudtam hova hátrálni.
- Semmiség. Utálom az ilyen hisztis erőszakos libákat.
- Én is. Ha lesz barátnőm valaha, az a lány normális lesz, és egyáltalán nem ilyen.
- Nekem is.- Szólt motyogva Lola, aztán elvonult a szobájába.- Nem csoda, hogy tapadnak rá a csajok. De én is jól nézhetek ki fiúként, ha ennyien rohamoztak meg.- Nevetett magában Lola.

Másnap Karácsony volt. Este mindenki összegyűlt a hallban, ahol egy óriási Karácsonyfa állt. Lola és Pet értek oda legelőször.
- Húha! Ez gyönyörű! - szólt Pet, mikor meglátta az óriási fát.
- A gyerekek odahaza biztosan örülnének neki.- Szólt Lola.- Képzeld csak el Veronikát, ha meglátná a fát, meg Garethet és Kevint.
- Hayden! Patrícia! Látom ti vagytok az elsők. Pet nagyon szép a ruhád. - szólt Alan.
- Köszi.- Mondta Pet. Egy fehér miniruhát viselt, amiben nagyon csinos volt.
- Te is elegáns vagy Hayden.
- Kösz. - szólt Lola. Imolán fehér ing volt, és szürke vasalt nadrág. Miután Alan elfordult tőlük, Pet így szólt.

- Kár, hogy nem lehetsz lány ma este. Te is biztosan gyönyörű lennél abban a kék ruhában. Képzeld csak el Rupert arcát, ha meglátna benne.- Nevetett Pet.
- Jaj, ilyet még viccből se mondj.- Szólt Lola. Közben megakadt a szeme négy házaspáron, akik az egyik asztalnál ültek. Nemsokára lejöttek a többiek is. Először Emma. Ő is nagyon szép volt. Fehér és piros ruhát viselt, haja be volt fonva. Ahogy leért a lépcső aljába, rögtön Lolához ment.
- Nahát Hayden, nagyon elegáns vagy.- Szólt Emma.
- Köszi, te meg gyönyörű.- Rebegte Lola.
- Köszi.
- Emma!- Az egyik házaspár, most felkelt, és Emma odasietett hozzájuk.

- Anya! Apa! De jó, hogy itt vagytok. Gyertek csak.- Szólt Emma, és odavezette szüleit Pethez és Lolához.- Szeretném bemutatni nektek két nagyon jó barátomat. Patrícia Keyt, aki Ellát játssza, és Hayden Cave-t, aki Dominic.
- Örülünk, hogy megismerhetünk benneteket.- Szólt Emma apukája.
- Mi is.- Felelték kórusban. Ezután Emma elvonult a szüleivel, de Lolának úgy tetszett, hogy túlságosan gyakran néz felé Emma, és az anyukája is. Nemsokára megjelent Daniel és Tom is. Daniel, ahogy meglátta Petet, rögtön odarohant hozzá.
- Pet, gyönyörű vagy.- Szólt Dan.
- Köszönöm. Te is jól nézel ki.- Szólt Pet. Danielen fehér ing és sötétkék nadrág volt. Tom ezen az estén fehér inget és szürke nadrágot viselt, meg egy fekete bőrmellényt. Most két házaspár állt fel az asztaltól, és jöttek oda Loláékhoz.

- Daniel. - szólt Dan mamája.
- Anya! Apa! Hagy mutassam be a barátnőmet, Patrícia Keyt.- Szólt Dan és átkarolta Pet vállát.
- Nagyon örvendek.- Szólt Pet.
- Mi is. Daniel megírta, hogy nagyon szép vagy, de hogy ennyire…- Szólt Dan papája.
- És az egyik legjobb barátomat is szeretném bemutatni nektek. Ő Hayden Cave, aki Dominicot játssza.

Lola kezet fogott Dan apukájával és anyukájával is. Közben Tom szülei is ideértek. Tom is bemutatta a szüleinek Őket. Már csak Rupert hiányzott. De nem kellett túl sokat várni, mikor sietős léptek zaja hallatszott a lépcső felől, és megjelent Rupert, akin fehér ing, fekete nadrág és fekete zakó volt. Haja be volt zselézve. Lolának majd leesett az álla, hogy Rupert milyen csinos, és helyes így. Petnek alaposan rá kellett lépnie a lábára, hogy becsukja a száját.
- Bocs a késésért, de volt egy kis gond a zárral.- Lépett oda Rupert Lolához és Pethez, meg Danhez, aki még ott maradt velük.
- Semmi gond. Nagyon jól nézel ki. - szólt Lola.
- Kösz. Te is. Pet! Szép a ruhád. - szólt Rupert.
- Köszi. - mondta Pet. Rupert most az asztalnál ülőkhöz fordult.
- Apa? Anya? Hogyan kerültök ide? - kiáltott fel, mikor meglátta szüleit.
- Alan meghívott minket. - szólt Rupert apukája. Rupert is bemutatta szüleinek Lolát és Petet.

Ezután Lola és Pet magányosan ültek le egymás mellett. Nem beszélgettek, mert tudták, hogy most minkettejük fejében ugyan az a gondolat motoszkált. Kicsit szomorúak voltak, hogy nekik nincsenek szüleik. Boldogan, és kicsit irigykedve nézték a többieket, akik mind a szüleikkel beszélgettek. Kis idő múlva Petet Daniel odahívta magukhoz.
- Nem baj? - nézett vissza barátnőjére Pet.
- Menj csak nyugodtan. Én elleszek. - szólt Lola, egyedül maradt. Odasétált a fenyőfához és letelepedd elé. Felnézett rá, és csodálva járatta végig tekintetét a díszeken. Merengéséből Rupert térítette észre, mikor megfogta a vállát. Lola hátrafordult, és látta, hogy Rupert mosolyogva néz rá.

- Hayden! Látom, hogy nagyon egyedül érzed magadat. Gyere. Ülj le a mi asztalunkhoz.- Ajánlotta fel Rupert.
- Tényleg?- mosolygott Lola.
- Persze.
- Köszönöm Rupert. - szólt Lola, és felkelt a földről, hogy odasétáljon Ruperttel együtt a szüleihez, és velük költse el a vacsorát. Evés közben jókat beszélgettek, és Lola levonta a következtetést, hogy Rupert szülei nagyon rendes emberek. Miközben ettek, Alan és még pár ember, behordták az ajándékokat a fa alá, és név szerint elhelyezték őket. Miután végeztek az evéssel, Alan kiadta az utasítást, hogy ajándékbontás, de csak sorrendben. Az első Emma volt.

Lassan odasétált a fához, és bontogatni kezdett. Lola látta, hogy Pet ajándékát bontja fel elsőnek, amiben egy plüss maci rejtőzött. Mikor sikerült kibontania, hátrafordult a macival a kezében, és megkérdezte, hogy kitől kapta. Pet válaszolt, hogy tőle. Tomtól egy világítós karkötőt kapott, Danieltől egy doboz bonbont és egy plüss kacsát. Lolától egy gyöngyből készült nyakláncot és egy sprayt. Ruperttől egy virágos naptárat és egy tábla csokoládét kapott. Szüleitől közösen kapott egy Diskmant és pár CD-t. Alantől és a stábtól egy óriási plüss malackát kapott. Emma mindegyik ajándéknak nagyon örült. Utána Tom következett.

Tom legelsőnek a szülei ajándékát kezdte bontogatni, mivel ez volt a legnagyobb. Szüleitől egy hatalmas lego várat kapott, mert nagyon szeretett építeni. Ruperttől egy plüss szarvast és csokoládét kapott. Emmától egy sprayt és egy delfines kártyanaptárt kapott. Danieltől egy sakk készletet kapott. Lolától egy plüss kutyát, és csokoládét. Pettől egy esernyőt kapott, mert Tom mindig panaszkodott, hogy nincs neki. Alantől egy óriási plüss macskát. Tom után Patrícia jött. Pet elsőnek Lola ajándékát bontotta ki, amiben egy ugyan olyan baseball sapka volt, mint az övé, és egy doboz cukor. Danieltől egy szív alakú párnát kapott. Emmától egy szép üveg parfümöt. Tomtól egy plüss nyuszit, és csokit. Rupert egy könyvet vett neki, „Mágia mánia” címmel, mert Pet eléggé „mágia mániás” volt. Alantől egy nagy plüss kutyát kapott.

Utána Daniel következett. Dan is legelsőnek szülei ajándékát bontotta ki, amiben egy társas játék volt. Pettől egy piros plüss párnát kapott, amin egy kutya aludt. Lola egy aranyos plüss békát vett neki. Ruperttől egy CD-t kapott, amin Daniel kedvenc együttesének a számai voltak. Emmától egy sprayt és csokit kapott. Tomtól meg édességet, minden félét. Alan neki is plüss figurát vett, egy nyulat. Már csak Lola és Rupert maradt. Alan úgy rendelkezett, hogy Rupert jöjjön először. Rupert Lola ajándékát bontotta fel elsőnek, ami egy kék plüss négyzet alakú kispárna volt, rajta egy ugró delfinnel, mert tudta, hogy Rupert kedvenc állata a delfin.

Tomtól egy kisebb fajta legot kapott. Pettől egy kék pulóvert. Emmától plüss macit, és csokit. Dantől egy üveg hajzselét, és édességet. Szüleitől CD-ket kapott. Számítógépes CD- romokat. Alantől ismét plüss figurát egy hatalmas delfint. Már csak Lola volt hátra. Letérdelt az ajándékhalom elé, és bontogatni kezdett. Tomtól plüss majmot kapott. Pettől egy ugyan olyan kék pulóvert, mint Rupert. Emmától egy szép naptárat, tele autókkal. Danieltől egy tábla csokit és egy világítós órát. Alantől egy nagy plüss tigrist. Legutóljára maradt Rupert ajándéka. Mikor elkezdte bontani az ajándékot, Rupert kuncogni kezdett, és magához szorította a párnát. Ez Lolának nagyon jól esett, de furcsállta is az egészet. Mikor kibontotta az ajándékot, látta, hogy az egy ugyan olyan párna, amilyet Ő is adott Rupertnek, csak sárga és tigris van rajta, Lola kedvenc állata. Kis híja volt, hogy elsírja magát örömében, de aztán mikor hátrafordult, már mosolygott. Mivel már elég késő volt, így mindenki összeszedte az ajándékait, és aludni tért. Pet és Lola is éppen indulni akart a lépcső irányába, mikor Alan utánuk szólt.

- Hayden, Pet! Majd elfelejtettem. Van itt nektek egy kisebb csomag, amit Londonból adtak fel, az árvaházból jött. Patrícia, a te nevedre.- Szólt Alan, és átadott nekik egy kis csomagot. Pet és Lola megköszönték, aztán felmentek, és kibontották a dobozt. Abban egy-egy plüss papucs volt, Lola Diskmanje és a Gareth Gates CD, meg egy levél. Maria és Mary nővér írták.

Kedves Patrícia és Imola

Boldog Karácsonyt nektek!
Reméljük jól vagytok, és sokat ügyeskedtek a forgatáson.
Postai úton el tudjuk küldeni nektek az ajándékotokat.
Patrícia, a te papucsod a piros, mert neked a piros szín mindig is jól állt.
Imola, tiéd a kék papucs. Reméljük örültök neki.
Imola, neked elküldtük a kedvenc CD-det és hogy tudd hallgatni, a Diskmanedet is mellékeltük.
Nagyon hiányoztok nekünk. Főleg Veronikának te Imola.
Pet! A lányok már alig várják, hogy megint fodrászkodj velük, mint ahogy
A fiúk is, hogy Lola focizzon velük.
Kérésetekre csak Patrícia nevére adtuk fel a csomagot, bár ezt nem értettük, hogy miért kértétek, de mindegy, majd elmagyarázzátok, ha visszajöttetek.
Szeretettel üdvözöl benneteket Maria és Mary nővér, és az egész árvaház.

- De jó!- Szólt Lola.
- Igen, nagyon aranyosak.- Mondta Pet.
- Te kérted meg Őket, hogy a te nevedre írjanak?- Kérdezte Lola.
- Ne haragudj, hogy nem szóltam, mikor írtam nekik, de meg kellett írnom, hogy szerződtettek minket, és akkor eszembe jutott, hogy ha visszaírnak lebukhatsz. Ezért megkértem Őket, hogy csak nekem címezzék a leveleket.
- Nagyon okos gondolat volt.- Bólogatott Lola. Fogta a papucsot, meg a CD-jét és Diskmanjét, és elvonult a saját szobájába, mert már elég álmos volt. Elalvás előtt, viszont még egyszer végighallgatta kedvenc számait a CD-ről. A Ruperttől kapott párnán nagyon jól aludt. Tetszett neki a párna, na meg az is, hogy attól a fiútól kapta, akit teljes szívéből szeretett, még ha Rupert azt is hitte róla, hogy Ő is fiú.

Szilveszterkor óriási bulit szerveztek. Alan diszkót szervezett estére. Mindenkinek jó volt a kedve egész este. Sokat ugráltak, táncoltak, és teleszórták egymást konfektivel. Éjfélkor Alan adott mind a hat ifjúnak egy-egy üveg gyerekpezsgőt, a felnőtteknek meg rendeset, hogy egyszerre bontsák ki. Ez oly annyira jól sikerült, hogy Lolának, Rupertnek és Tomnak fel kellett mennie a szobájába ruhát cserélni. Tom és Rupert megbeszélték, hogy egyszerre locsolják le Haydent, és mivel szegény nem tudta magát védeni, a két fiútól, ide-oda forgolódott kettejük között, és így őket is fröcskölte a pezsgővel. Az eredmény, nagy nevetés és ruhacsere lett. Egyszerre értek vissza a terembe, és látták, hogy a többiek éppen lassút táncolnak pihenés képpen.

- Úgy döntöttünk, hogy most lassúkat játszunk.- Szólt Alan.- Nektek is kötelező lesz felkérni a két lányt majd.
- Na jó.- Szólt Tom. Rupert és Lola csak bólintottak egyet. Látták, hogy Pet és Dan már lassúznak is. Emma ücsörögve nézte Őket. Rupert rögtön oda ment hozzá, és felkérte. Tom és Lola addig figyelték Őket. A következő számon Lola táncolt Pettel, és Tom Emmával. Azután Rupert Pettel, és Lola is nagy nehezen rászánta magát, hogy Emmával táncoljon. Emma pirulva ment vele táncolni. A kislánynak egész végig fülig ért a szája, amíg táncoltak. Lola ezért eléggé zavarban volt. Miután vége lett, eléggé megkönnyebbült. Már csak Tom táncolt Pettel, és Dan Emmával. Rupert és Lola meg egymás mellett álltak.

- Volna kedved, velem táncolni?- Kérdezte Rupert Lolát.
- Ha?- Lola értetlenkedve nézett rá, mire Rupert elnevette magát.
- Na nem úgy gondoltam, csak poénból!- Nevetett Rupert. Lola bólintott, és megfogta Rupert kezét. Pár másodperc múlva mindenki rajtuk nevetett, mert vagy háromszor körülrohanták a termet, a tangót kifigurázva. Elég muris volt. Ők ketten is majd meg pukkadtak a nevetéstől. Miután vége lett a számnak Rupert meghajolt Lola előtt.
- Ó! Köszönöm a táncot.- Szólt a nevetéssel küszködve.

- Jaj, nagyon szívesen barátom!- Szólt vihogva Lola és Ő is meghajolt. Ez után a kis játék után mindenki fetrengett a nevetéstől. Kicsit később Lola leült, és nézte Petet meg Danielt, ahogy lassúznak, Lola kedvenc számára. Ez Gareth Gatestől volt a With you all the time. Emma most Alannel táncolt, Rupert meg Tommal beszélgetett. Rupert nem vette észre, hogy Lola énekel magában, és közben egyfolytában Őt nézi. A With you all the time azt jelenti, hogy mindig veled. Mikor vége lett a számnak, Lola felment a szobájába. Senki nem vette észre, hogy elment. Leengedte a haját, és átöltözött pizsamába, hogy aludni térjen.

Mielőtt lefeküdt volna, a tükre elé lépett. Hosszan bámulta magát benne. Hosszú fekete haja már majdnem a fenekéig ért. Még mindig nem tudta felfogni, hogy tud igazán lány is lenni. És ilyen esetekben, mint most, mikor Rupertre gondolt, igazán lány volt. Ilyenkor szeretett lány lenni, és szeretett volna igazán lány lenni Rupert előtt is. Eszébe jutott mikor táncoltak. Rápillantott a jobb kezére, amit Rupert fogott. Nézte a tenyerét, aztán felkelt a tükör elől, lefeküdt az ágyába, és a szájára tapasztotta a jobb tenyerét, aztán elaludt.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
4625
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
4725
Eva letette a kagylót, majd kiment a fürdőbe és megmosta az arcát. Aztán leült a hálószobába vezető lépcsőre.
- Legalább egy üveg konyakot hagyhattál volna nekem! - gondolta. Nem gyújtott villanyt, csak ült ott fáradtan, és az agya teljesen üres vol...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Arikon ·
Pff bocsi nem volt türelmem végigolvasni:)
Az első részét elolvastam,az elég rózsaszínes lányregény lett.
De egyes!
Azt nem érdemli meg!
Netán te szavaztál ilyen rosszat,hogy idecsalogasd a drága olvasókat?
:yum:
A rossz kritikájú+alacsony pontszámú történetek vonzzák az emebereket.
Na persze csak azért hogy jól leszolhassák a másikat.
Van aki lusta elolvasni(mint pl.én),és úgy kezdi el szidalmazni,köp rá hogy miről szól tulajdonképp.
Lehet az jó is,csak a másik véleményére jobban ad mint a sajátjára.
(Persze vannak kivételek,de még mennyi!!!)
:yum:

Jennifer ·
Engem jobban vonzanak a magas pontszámú történetek. Az eleje óta olvasom a történetet, szerintem nagyon jó! Így továb! Habár, ha lehet, kevesebb Gareth Gates-t írj bele! Ez jó tanács volt!
:innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: