Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Angyalok Kórusa

Halkan csengő zeneszó... Kósza dallamok kavalkádja kúszik lefelé minden éjjel a padlásajtó felől. Senki nem hallja őket a házban lakók közül, egyetlen embert kivéve. Ez a kislány minden éjjel felriad, és kíváncsian mered maga elé a sötétbe. Várja, hogy elérjenek hozzá a hangok, várja, hogy megértse a földöntúli nyelven énekelt, boldogabb világokról szóló nótákat.

...Sosem hallja őket tisztán, sosem jut el teljesen a szobájáig a dal. Ilyenkor csendben ül, felhúzott térdekkel. Hátát a falnak vetve még lélegezni sem mer, nehogy elszalasszon egy-egy arra vetődő kósza hangot. Így megy ez jó ideje. Pontosan emlékszik rá, mikor hallotta először ezeket a dallamokat.

Körülbelül két hónapja kezdődött ez az egész, mikor egy hirtelen rosszullét után anyukája bevitte őt a kórházba. Pár napig ott tartották megfigyelésen, majd a Mosolygós Doktorbácsi hazaengedte a 4 éves kislányt. Ő persze boldogan ugrándozott hazafelé, észre sem véve, hogy anyukáját mennyire megviselte a kórházban tett látogatásuk. Nem vette észre édesanyja gondterhelt arcát és könnyes szemét sem, mikor megölelte őt a kapuban...

Két hónap alatt sok minden megváltozott. Miután kijött a kórházból, az első éjszaka nem találta a helyét otthon. Ágyacskájában ide-oda forgolódva nagyokat sóhajtozott, nem bírt elaludni. Ekkor hallotta először azt a dalt. Először csak igen halkan, a hangok szinte buborékként szálltak lefelé a padlásról. Gyakran nem is összetartozó dallamok kúsztak be a kulcslyukon, a szobaajtó alatti résen. Ekkor ült fel először a kislány az ágyában és kezdett el figyelmesen fülelni a hangok után. A kezdetekben csupán igen halkan hallotta őket. A leszűrődő dalfoszlány nem volt több egy sóhajtásnál. Azt is hitte először, hogy az ő lélegzete szól ilyen szépen. De nem. Ezeket a sóhajos dallamokat akkor is hallotta, suttogásként, mikor nem vett levegőt. És a hangok az idő elteltével kezdtek erősödni – legalábbis ő így gondolta. Két hónap elteltével, ha nagyon koncentrált, már összefüggő dallamot is képes volt meghallani. Ilyenkor boldog volt, szinte kacagott a szíve jókedvében. A titokzatos zene segített neki elfelejteni a napok fáradalmait, a sok fájdalmas vizsgálatot, amikre el kellett járnia anyukájával, és a kegyetlen rosszulléteket, amik gyenge kis testét kínozták...

Egyik éjjel, mikor újra megjelentek a kergetőző hangok a szobájában, a kislány kíváncsisága felülkerekedett a sötétségtől való félelmén, és halkan kiosont a szobából a padlás irányába. Csupasz lábacskájával halkan lépdelt a hideg kövön a padlásfeljáró felé. Nagy izgalmában a kezében felejtett párnáját szorongatta, erőtlen ujjaival görcsösen markolta a puha anyagot. Félve érkezett el a lépcsőhöz. Sokáig állt ott, kétségek között, gondolkozott, hogy elinduljon-e felfelé. Kis kezei és lábai már egészen átfagytak a hidegtől. A zene hívogatóan lengedezett lefelé, s mikor a kislány felnézett a padlásajtóra, mögötte mintha fények mozogtak, változtak volna a dallam ritmusára...

A kislány csendben állt, kócos, szőke buksiját felemelve, szemét az ajtóra szegezve. Fel akart menni a lépcsőn, tudni akarta, ki énekel olyan szépen, rá akart jönni, honnan származik az a dal, ami már oly régóta körülveszi őt és bekúszik éjszakánként a szobájába. Erre a dalra riadt fel a sötétben, és ez segített neki elaludni is. A titokzatos zene, mely egyszerre heves és nyugtató is...

Szíve a torkában dobogott, mikor fellépett a legelső lépcsőfokra. Lassan emelte a lábát, bizonytalanul kapaszkodott a hideg vaskorlátba. Néhány lépcsőfokot haladt csak előre, amikor ajtónyikorgást hallott fentről, majd az arcát hűvös szellő csapta meg. Mintha csak el akarná riasztani onnan, a szél egyre jobban fújta vékony hálóingét, s a zene halkulni kezdett. A kislány nagyot sóhajtott, és elsötétült előtte a világ...


***


Az ágyban tért magához, reggel. Puha paplanját fázósan húzta feljebb hideg kezeivel. Még mindig nem sikerült felmelegednie a késő éjszakai sétája után. Nagy, búzavirágkék szemeivel kérdőn nézett édesanyja felé. A nő egész éjjel ott virrasztott mellette, kezét szőke fején nyugtatta. Amióta csak megtalálta kislányának törékeny testét a hideg kövön, egy percre sem hagyta magára. Kétségbeesetten nézte a reszkető, szőke fürtös fejecskét, s csak mikor megjelent az orvos, akkor húzódott egy kicsit távolabb az ágytól.

A Mosolygós Doktorbácsi ezúttal nem mosolygott. Komor arccal vizsgálta meg újra és újra, majd gondterhelt arccal ment ki a szobából. A kislányt ezután szigorú fekvésre ítélték, nem mehetett játszani, nem kelhetett fel az ágyból. Egyre fokozódó rosszullétei miatt teljesen legyengült, s fájdalmai csak éjszakára enyhültek kissé. A nappali szenvedésekért csupán az éjjelek nyugalmas dallamai kárpótolták. Anyukája estéről estére ott aludt mellette, elgyengült kezecskéit simogatva. Egyik éjjel, mikor egyikük sem aludt, a szőke kislány megkérdezte édesanyját:

– Anya, te nem hallod?

– Mit, kicsim?

– Hát a zeneszót... Ezt a dallamot, ami fentről jön... – válaszolta csillogó szemekkel a lány. Anyukája riadtan ült fel, és fürkésző szemekkel nézte.

– Nem, nem hallom – mondta egy kis idő után, majd egy halvány mosollyal hozzátette – Elég késő van, próbálj meg visszaaludni – mondta a kislányának, újra betakarta, majd visszafeküdt mellé ő is.

De a zeneszó csak nem maradt abba, sőt, egyre erősödött. A kislány lassan hunyta le elnehezülő szemeit, s lopva még édesanyjára pillantott... utoljára.

Álmában újra a padlásfeljáró alján állt, abban a fehér kis hálóingben, amiben a múltkor is. A zeneszó és a dallamok pedig megállíthatatlanul szállingóztak lefelé az ajtó mögül. Ezúttal a kislány magabiztosabban markolta meg a korlátot, és indult el a lépcsőn felfelé. Többé már nem félt. Újra hallotta az ajtónyikorgást, és érezte a fuvallatot, de ezúttal sokkal gyengébb, szinte hívogató szellő simogatta a bőrét. Az ajtó lassan kitárult, és a kiáramló meleg fény arany színbe vonta a kislány szőke hajzuhatagát, amint lépkedett felfelé a lépcsőn. Az erősödő zene és az egyre tisztábban kivehető énekek boldog mosolyra késztették őt. Felért a lépcsőn, és az ajtón már kacagva lépett be. Kacagott, hisz ettől fogva mindig hallhatta az Angyalok Kórusát...
Hasonló történetek
5294
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4465
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
kiswuk ·
Csodálatos volt!Köszönöm szépen ezt az élményt!

Bogyó ·
gyönyörű...nem találok szavakat...
10,10

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: