Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ahogy lennie kell...

Ketten ott áltak és néztek a messzeségbe. Két úriember, egymás mellett szótlanul, nagyokat sóhajtozva. Egyik, az alacsonyabb, lassan végigsimította a szakállát, és a másik lábára állt. A fiatalabb férfi izmos, sötétszürke öltönyös mély lélegzetet vett és szólni kívánt, de mégsem... csak egymásra néztek.

Elmosolyodtak. Tudták, hogy ez valami egész más lesz, valami nagy, valami új. Mindketten gondolataikkal voltak elfoglalva. Milyen lesz? Hogyan lesz? A fiatalabb úr kezével hátrasimította fényes haját és most először teljes testével az idősebbik úr felé fordult. Társa ránézett. Tudta, hogy most a fiatalember szólni kíván, ezért saját magát türelemre intette.
- Barátom, eljött az idő, nem gondolja?- intézte kérdését a fiatal úr az idősebb felé. A barátja visszafordította a tekintetét és nézett a távolba. Végtelennek tűnő pillanatok voltak ezek. A fiatalember kedves tekintettel, türelemmel várta társa válaszát, aki szakállát újra megsimítva, nem fordulva a fiatal felé, megszólalt.
- Biztosra, sajnos nem mehetünk, ezt Ön is tudja, kedves barátom. - kezdte mondanivalóját. - Legfontosabb, hogy higgyünk benne, hogy lehetséges. A fiatal úr megadóan bólintott barátja megállapítására. Figyelte társát, tisztelte őt, csodálta tudását. Ugyanazt érezték mindketten, ugyanazok a gondolatok cikáztak a fejükben.

Bizonytalansággal vegyült izgalom kerítette hatalmába mindkettejüket. Komoly lépésre szánták el magukat és ma jött el az a pillanat, hogy megvalósítsák azt amelyről maguk sem tudták, tudhatták teljes bizonyossággal, hogy milyen következményei lesznek. Mint minden új dolog, ez is ismeretlen, váratlan meglepetéseket tartogatott, és ettől talán kissé meg is rémültek. Arcukon azonban nyoma sem látszott bármilyen félelemnek. Belül érezték, minden porcikájukban, minden sejtjükben ezt a valami csodálatos dolgot. Ezt gondolták róla, ezt kellett gondolniuk. Nem szabadott, hogy rossz érzés legyen bennük, hiszen hogy tehetnék meg, ha eleve rossznak, vagy hibásnak feltételeznék. Az idősebbik úr arcán egy csillogó könnycsepp jelent meg. Azután egy újabb és még egy. A fiatalabbik, látva a társa arcát, kezét barátja vállára helyezte. Csendben megszólalt.
- Mondja ki, barátom, a végső szót, és kezdődjön. Az idősebb úr már sírva a fiatalabb felé fordult.
- Ugye szép lesz? - kérdezte, de elcsuklott a hangja.
A fiatalabb magához húzta, és átölelte. - Majd azon leszünk,... hogy az legyen - válaszolta a fiatalember. Átkarolva álltak hosszan, mélyeket sóhajtva. Az idősebb úr már zokogott, de nem is próbált gátat állítani érzelmeinek. A fiatalabb csendben várt. Alig hallhatóan, fejét fel nem emelve, szemét csukva tartva az idősebb úr kimondta: - Legyen.

A fiatalabb megborzongott. Bal kezét lassan zsebébe csúsztatta, és kivett egy fényes golyó formájú tárgyat. Jobb karjával magához szorította társát, és bal kezét a magasba emelte. A gömb csodálatos fényben játszott, úgy tűnt, mintha villámok cikáznának belsejében. A következő pillatatban kezét hátrahajlította, és a magasba dobta a gömböt. A gömb csak emelkedett, egyre feljebb, fel-fel a messzi távolba. Majd egyszerre csak megállt.
A fiatalember elengedte jobb keze szorításából az idősebb urat és felmutatott a magasba. -Nézze, kezdődik. Társa könnyes szemmel remegve nézte, mikor a gömb felizzott, és borzasztó nagy robajjal több százezer milliárd, vagy annál is több apró kis csillogó ponttá robbant széjjel a másodperc törtrésze alatt. Midketten nézték ezt az új csodát, melyet maguk idéztek elő. Mostmár nem lehetett megállítani. A csillogó pontok lüktettek, ragyogtak és mozogtak egyre távolabb és távolabb a robbanás középpontjától. Az idős úr kedvesen az fiatal szemébe nézett, és ismét feltette a kérdést.
- Ugye, szép lesz? A fiatalember most mindkét kezével magához húzta barátját.
- Minden úgy lesz, ahogy kell lennie - mondta.
Ezután már nem szóltak egy szót sem, csak álltak egymásba borulva. Társa ismét könnyező arcát a mellkasához szorította a fiatal úr. Felnézett a magasba csodálva a fényeket, az apró pici csillagokat, és lassan, nagyon lassan elmosolyodott.

-.. Ahogy lennie kell - ismételte meg alig hallhatóan, és a szemében valami borzasztó gonosz, hátborzongatóan félelmetes, ördögi fény gyúlt.
Hasonló történetek
2928
Feszült két nap következett. Mindenki izgulva várta már a megérkezést. Sokan össze is csomagolták holmijukat. De persze mindig vannak pesszimisták is. Igaz a Voyageren csak néhány akadtak. Ők igyekeztek élni meg szokott életüket, figyelmet alig vagy egyáltalán nem fordítva a társaik felhőtlen optimizmusára...
3672
- A válasz több mint egyszerű! A tér-idő szakadásnak itt volt a kivezető nyílása. Ráadásul, ha jobban megnézzük a be- és a kijárat szinte pontosan egy síkban, vannak. Össze lehetne kötni őket egy képzeletbeli egyenessel! Az kétséget kizáróan a véletlen műve!
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

wind-storm ·
Ez a történet kifejezetten tetszik. Bár az elejét félrenéztem. \"...a másik lábára állt...\" na ezt gondolod hogy hogy gondoltam.. :) egy kicsit amugy valami miatt két férfi szerelmére emlékeztet a történet, de a leírások benne nagyon jók. elolvasom a másikat is.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: