Újabb visszaesési hullám volt ma a mutáns-gyógyszer piacon. A szer – mint múlt hónapban kiderült - csak ideiglenesen állította le az X-gének működését, mely óriási botrányt váltott ki nemcsak politikai, de a társadalom szempontjából is. Ezrek tüntetnek, míg a pánik egyre csak fokozódik az országban, az elnök pedig fokozta, mikor tegnapelőtt nyilvánosan kijelentette: „Erőszakosabb eszközökhöz kell folyamodni.”
Többen a Mutánsügyi minisztérium végét is megjósolták ennek hatására, ám erre még nem került sor, hála a Xavier Intézet támogatásának, amelynek vezetését Charles Xavier alapító halála után Ororo Munroe vett át. Hank McKoy így nyilatkozott: „Az Iskola az egyetlen ma létező remény az utcán maradt mutánsoknak.”
Bolivar Trask – az Államtanács közismert tagja- a Bostoni Konferencián így válaszolt: „Nem véletlenül vannak, és lesznek az utcán mutánsok. Ezek a lények teljes mértékben veszélyesek, kiszámíthatatlanok, és amint látják megállíthatatlanok. Az Intézetet múlt évben megtámadták, de amiket a Kormány ott talált, egyenlő a katonai és harci kiképzéssel. Vagy az úgynevezett holografikus „veszélyszoba” játszótér?
Újabb fejlemények vannak azonban a Mutáns Testvériség…
Ororo Munroe – kódnevén Ciklon - kikapcsolta a tévét. A régi falióra elütötte a tizenegyet, és ő másnap régi ismerősöket várt haza. Lassan lépkedett fel a lépcsőkön – tudta, hogy Kitty a legelső nyikkanásra felriad- majd a diákok hálószobája felé vette az irányt, hogy ellenőrizze az alvókat.
Résnyire kinyitotta a legelsőt, ahol Piotr Raszputyin aludt. A fiú szobája tele volt festményekkel, asztalon hagyott ecsetekkel, telefirkált vázlatfüzetekkel, míg ő az ágyában aludt. Nehéz volt elhinni, hogy máskor nehéz súlyokat emelget, vagy fémalakjában menetel a ház körül.
A következő szobát automatikusan kihagyta. John Allerdyce lassan másfél éve nem használta az itteni szobáját. Mióta átköltözött Magnetóhoz. Ororo szívébe nem harag volt, hanem csalódás. Ha máshogy mentek volna a dolgok…
Szerencsére, a következő szoba lakója kizökkentette a gondolataiból, mivel Bobby Drake horkolása betöltötte a fél emeletet. A fiú nem az ágyában aludt, hanem a székén. Valószínűleg házi feladatot készített, mert tankönyvei az ölében feküdtek, párnaként szolgálva a fiú fejének.
Megint ki kellett hagynia egy szobát, és ezúttal éles fájdalom hasított a szívébe. Scott Summers és Jean Grey alig egy hónapja halt meg, az előbbi felesége karjától, az utóbbi a saját csapattársa kezétől. Meggyorsította lépteit, és benézett az ötödik szobába.
Vadóc sem az ágyában álmodott, hanem ablakra támasztott fejjel pihent. A fehér tincsek összekeveredtek a sötétbarnával, különös szépséget adva a lánynak. Ororo szinte még hallotta kétségbeesett hangját, ahogy a hírekbe meghallotta az ellenszer hatásának bukását. Vadóc még nem töltötte be a huszadik évét, de az ő „ajándéka” inkább átok volt: Egy érintéssel elszívta áldozata életerejét, emlékeit, és –ha mutáns volt- képességeit.
Ororo továbbment, és már meg sem lepődött, mikor Logan szobáját üresen találta. Jean halála óta a férfi néhányszor feltűnt a birtokon, de nappal rendszeresen elpárolgott, éjszakánként pedig gyakorlatilag itt sem volt. Ciklon éles pillantást vetett a gyászosan rendetlen szobára. A takarók a földön voltak, szivar- és cigarettacsikkek árválkodtak az ágyon, az ablakpárkányon, az asztalon (ott egy félig üres sörös üveg is volt), de még a virágcserepekben is. A függönyökre ráfért volna egy kiadós varrás, mert cafatokban lógott a helyén. Ororo fogadni mert volna, ha máson nem, Logan saját szobáján vezette le Jean halálát.
Halkan bezárta az ajtót, és továbbhaladt. Katherine Pryde, aki inkább a Kittyhez ragaszkodott nyakig betakarózva feküdt az ágyában, legalább húsz párnával körülvéve. A szobába besütött a hold, megvilágítva a falon lévő posztereket, és a polcon lévő fényképeket. Mielőtt Ororo jobban megnézhette volna a képeket, valahol csörgött a telefon.
Átrohant a folyosón – már csak Warren, és Kurt szobája maradt hátra- és valóságos tornádóként tört be szobájába. Tudta ki hívja, és tudta miért. Remegve vette fel a kagylót.
- Moira?
- Én vagyok, Ororo – hallatszott az erős skót akcentusú hang. – Jó hírekkel szolgálhatok.
- Abból úgyis kevés van mostanában – szólt keserű hangon, és kiseperte az arcából hófehér haját. – Mire jutottál?
- Semmire. A Cerebro túlságosan részletesen van felépítve ahhoz, hogy csak úgy szét lehessen szedni. Elmondhatom, hogy amire kértél, túllépi a hatáskörömet – itt szünet hallatszott a telefonba, majd a doktornő folytatta. – Genetikus vagyok, nem számítógép mérnök.
- Értem. Mi a jó hír?
- Hát – Ciklon tudta, hogy Moira elmosolyodik. – Azt hiszem, megtaláltam egy régi barátotokat. Ismerős Scott Summers neve?
Ororonak meg kellett kapaszkodnia az asztalba, nehogy leszédüljön.
- Megtaláltad? – a hangja erőtlenné vált, csak suttogva merte megkérdezni a kérdést.
- Sokkal jobb – Moira hangja boldog és büszke volt. – Életben találtam meg.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
Hozzászólások
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda
thanks
aaaaa
Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda
köszönöm