Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Voldemort Végső Veresége (VVV)

Valahol egy kis szobában egy lányt rázta fel a dörrenés. Cudar idő volt kint, a szél majd kizúzta az ablakokat. Egy újabb villám szaladt át az égen, s pár másodperc múlva dögött is. A lány körülnézett, és kitörölte szeméből az álmot. Sötét volt kint még, a hajnal még csak közeledni sem közeledett. Felkellt az ágyból, s elsétált az ablakig. Mikor látta hogy micsoda ítéletidő van odakint, úgy határozott, inkább körülnéz a házban. Elindult az ajtó felé, de közben megállt a falra függesztett óriási tükör előtt. Félig göndör haja kócosan veregette a derekát. Szív alakú arca kellemesen hatott, habár kissé sápadt volt. A barna haja mellett picit furcsának tűntek a szürke szemei, melyek még így az éjszaka közepén is élelmességet, okosságot, és kissé misztikus belső világot sugalltak. Miután megállapította, hogy nem néz ki valami szalonképesen, elindult. A házban már mindenki mély álomba merült, így lassan lépegetett lefelé a lépcsökön. Aztán nemsokára elérte az utcára nyíló ajtót, s mielőtt elhagyta a házat, magára penderített egy kis kabátot. A hideg levegő kissé helyrehozta. A szél tépte a ruháit, de mit sem törődött vele. Elindult hát az utcán. A házak mellett elmenve magában számolgatta őket. 8, 6, 4. Ennél viszont hírtelen megállt, ugyanis a többi háztól eltérően az egyik szobából furcsa fény áramlott kifele. Néha elaludt, de utána rögtön vissza is gyúlt. Mintha varázslattal irányították volna. A lány kíváncsi természettel rendelkezett, így elhatározta, utánanéz a dolgoknak. Nagy nehezen felkapaszkodott az ablak közelében levő féra, és bekukucskált az ablakon. Bent egy fiú olvasott a pislákoló fény mellett. És a fény...hát...egy pálcából áramlott. A lány megdöbbent, s ebben a pillanatban egy villám hasított el mellette, célba véve egy pár méterrel arrébb álló fát. A hírtelen jött természeti csapástól a lény megijedt, és most már cseppet sem figyelt arra, hogy kit is ébreszt fel sikolyával. Ijedtségében, ugyanis egyenesen a fa alatt összegyűlt tócsába zuhant. Mikor feltápászkodott a földről kinyilt az ablak, és a fekete hajú fiú pisszegett le.
-Hé...Hát te meg mit akarsz itt? Mi is a neved?
A lány kicsit elszégyelte magát, hiszen nem a legilledelmeseb dolog a kukkolás. De aztán összehúzta magán mégjobban a kabátját, hogy elrejtse valamelyest az addig átlátszóra váló elvizeseddett hálóingét. A fiú elmosolyodott a mozdulatra.
-Várj! Mindjárt lejövök!
Pár perc múlva egy csikorgás után kinyílt az utcaajtó, és kilépett rajta a pizsamás fiú.
-Hát te meg mit csinálsz itt az éjszaka közepén? Ráadásul mezítláb?
-Hááááát...-a lány annyira szégyellte magát, hogy egy szót sem tudott kinyögni.
-Te itt laksz pár házzal odébb, ugye?
A lány most már kezdett bátorságot kapni, így lassan válaszolt a kérdésre.
-Igen. A mienk a 10-es számú ház. Mellesleg Christal-nak hívnak. És téged?
-Harry vagyok. De mi lenne, ha most hazakísérnélek? Eléggé nagy a vihar, és késő is van.
Ezzel elkezdett sétálni a 10-es szám felé. Christal nem volt mit csináljon, így a nyomába férkőzött. Hamarosan a ház előtt álldogáltak.
-Köszi, hogy elkísértél. Látjuk még egymást?-kérdezte huncut mosolyjal a lány.
-Semmiség. Persze, elvégre itt lakom a nyári szünet alatt. Holnap...azaz ma találkozhatunk. Jó éjt.
-Jó éjt.-válaszolta a lány, s ezzel elindult befelé.
Hasonló történetek
3429
Megálltak és füleltek. Qwâmbii nem hallott semmit. Akárhogy fülelt csak a szélben lengedező ágak leveleinek zörgését hallotta. Ennek ellenére csöndben maradt, hátha a mágusnak jobb a füle. Horiq lassan leguggolt. Qwâmbii utánozta. Hosszú perceket töltöttek így, de nem láttak, és nem hallottak semmit.
- Észrevettek minket! - mondta Horiq gondterhelt arccal - Elvesztünk!
Ahogy ezt kimondta felállt. Abban a pillanatban repült a nyílvessző. A mágus botját találta el. A vashegy...
3796
Mephalának tényleg kapaszkodnia kellett, mert olyan gyorsan indult el a sárkány, hogy a szél majdnem levitte. Az íját ki is vitte a kezéből. Mephala a sárkány nyakán ült, és érezte, ahogy a tűz a lábai között járkál. Az két küklopsznak esélye sem volt a két sárkány ellen, szénné égették a őket...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: