Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vérem a testvérem: életem 1.

Csillag ragyogott az égen és az ő szívében is.Ma is mint minden teliholdkor,könnyes szemel bámulta a Holdat.Tekintete a krátereket számolta a távoli égitesten.Majd hirtelen elkapta tekintetét,tétovázott és megfogott egy vázát.Erőt vett magán és hozzá vágta az ajtóhoz. A gyönyörű porcelán darabokra törve hullott a földre és ezer meg ezer darabja csillámként ragyogtak a padlón.Fanni mindegyiket szemügyre vette és 4-5 darabot a kezébe is vett,s tiszta erőből marokba szorította a kezét. Eddigre viszont benyitott édesanyja, de már nem tudta megakadályozni a dolgot. A lány kezéből, az ujjai között vér kezdett csorogni. Anyja ránézett és eleinte megsem tudott szólalni, nézte lánya kezét, ahogy az ujjak szorítása egyre gyengébb lesz, s végül kiejtette a tenyeréből a szilánkokat.
-Úr Isten, mit tettél?-szólalt meg hirtelen.
-Semmit. Megpróbáltam összeszedni a darabokat.
-Nem, te összeszorítottad a markodban a szilánkokat!
-Lehet.-mélázott,tekintetét a padlóra meresztve.
-Hát te nem érzel?Ez nem fáj?-borúlt ki.
-Fáj, de nem úgy ahogy kéne.
-Ebből elég, most rögtön elviszleg orvoshoz!Ömlik a vér a kezedből!
S már vitte is. Egy rongyot kötött a kezére Fanninak és becsörtettek a kórházba. Ott mindent elmondott a kezelőorvosnak, aki kirendelt egy pszihológust a lány mellé. A kötözés közben Fanni elbeszélgetett az orvossal. Egészen rendesnek látszott így megbízott benne.
-Hogy szerezted ezeket a sebeket?-kérdezte a lányt kezének öltése közben.Tőle akarta hallani az egész sztorit.
-Egy cserép darabot megcsorítottam.
-Miért?-nézett rá érdeklődve.
-Fogalmam sincs.
-Ha így folytatod,komolyabb bajod lehet,
-Ettől már nem félek!-tette másik kezével barna fürtjeit füle mögé.
-Kirendeltek melléd negyed éves megfigyelésre egy pszihológust.
-Tessék?Dehát?
-Jól hallotad.A viselkedésed indokolja a felügyeletet.
Fanniban ekkor mintha valami eltört volna. Kirántotta kezét az orvos kezéből és feldöntött egy kisebb gyógyszeres szekrényt. Ordítani kezdett, tajtékzani akár a tenger, s közben le s fel járkált.
-Miért? Miért? Miért nem tudok olyan lenni, mint a többi 15 éves lány?Amikor elvágom a kezem, vagy elesem, miért nem fáj? Akarom, hogy fájjon! Akarom, hogy érezzek!Szenvedni akarok,fájni!-kiabált.
-Nem értelek, kérlek csitulj!-de már késő volt.Akkora az ajtóban ott állt édesanyja a pszihológus kiséretében.
Hasonló történetek
4602
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
4348
A repülőút kellemes volt és Cooper két óra múlva már a washingtoni lakásban volt. Ez nem volt olyan előkelő, mint a New Yorki, de azért nagyon otthonosan volt berendezve. Kapus sem volt, így Cooper simán bejutott. Gyorsan felmérte a terepet.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Slayer@ ·
Köszi a hozzá szólásokat remélem még sokan véleményt fognak nyílvánítani! :wink:

Akiszólt ·
Üdv!

Még csak ezt a részt olvastam, de majd a többihez is válaszolok.
A fogalmazásmódod már megbocsáss, néha nagyon rossz.
Például:
"A gyönyörű porcelán darabokra törve hullott a földre és ezer meg ezer darabja csillámként ragyogtak a padlón."
ragyogott vagy simán darabjai-t írj
"Eddigre viszont benyitott édesanyja"
Addigra legfeljebb, de jobban hangzana az "Ekkor nyitott be az édesanyja".
"Egy rongyot kötött a kezére Fanninak és becsörtettek a kórházba" A Fanninak szó fölösleges, előzőleg már ismert az alany.
Az a baj, hogy ez elég kis szövegben fordul elő.

Amúgy a történetet jól indítod, kicsit bővíthetnéd a leírásokat. A lefolyása sem rossz, csak ha regény, vedd is úgy, és ne akarj végezni 10 oldal után.

Ja és a pszichológus - nem hiba, mert nehéz szó, de akkor keressünk utána.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: