Megáll mellettem és meséli, hogy nagyon furcsa hangokat hall mostanában. Kattogást, kopogást.
- Hallod?
- Mit?
- Figyelj már, hát tényleg nem hallod?!
- Nem – felelem. Elkezdi rázni a vállam, hogy figyelmem felé fordítsam.
- Itt a tarkóm fölött belülről, valami kopog. Értetlenül lesek ki a fejemből, de lassanként átveszi az arcomon az uralmat a röhögés.
- Na, ne szórakozz velem. Biztos egy veréb jelez, hogy klausztrofóbiája van. Rám néz, majd megcsóválja a fejét.
- Te ezt nem érted – legyint, majd elkezd egyik lábáról a másikra ugrálni.
- Ezt miért csinálod? – teszem fel a kérdést megrökönyödve.
- Mert ilyenkor nem hallom annyira. Hirtelen megáll és szinte kinyilatkozik: - most meg kattog!
- Lehet géppuska van a madárnál – közlöm.
- Ha nagyobb lenne a csend, akkor Te is hallanád – feleli mosolyogva.
Indián csatakiáltás hallik, rémületemben is érdeklődve fordulok irányába és látom, hogy a fejét rázza. Hujjogat és ringatja magát.
- Megint?! – kérdezem.
- Érzem, hogy valami baj van velem. Állandóan hallom.
- Úgy gondolom mindkettőnknek jobb, ha átnyergelek madár doktorrá. Mutasd a fejed - szólítom fel - megnézem már mi a csoda van benne. Tartja és hagyja, hogy matassak a nyaka fölött.
- Most már jó – sóhajtja.
- Tudom – felelem. A foglalkozás hiányzott a madárnak, unatkozott. Máskor beszélj hozzá és hidd el csendben marad. Tágra meredt szemmel néz, majd hirtelen elneveti magát.
- Hogy ez, miért nem jutott az eszembe?! – kap a fejéhez és látványosan megnyugszik.
Dúdolgat és mocorog a fotel mélyén.
- Látod? Ha itt a homlokom megnyomom, akkor fáj a nyakam.
- Talán a gyors mozgástól lehet. Lassan told hátra a fejed, különben elszédül a madarad és nem tud a gondolataidba kapaszkodni.
- Milyen igazad van, hiszen már mondta, hogy nem szabad hirtelen mozdulatot tennem, mert az nem jó neki!
Nézem és közben elmerülök a saját fejemben.
Érdekes, mintha én is hallanék valamit.
-Tüske-
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások