Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vámpírtörténetek: 1 Rész: A Találkozás

A vámpír lassan lépdelt a kihalt utcán.
Néha felnézett az égre és egy pillanatra gyönyörködve nézte a teli holdat.Megállt és gondolkodott,a tegnap estén mikor megmentette annak a fiatal lánynak az életét.

****

A három izmos férfi sarokba szoritotta a lányt kinek nem volt otthona már jó pár éve.A férfiak mikor meglátták gondolták szórakoznak egy kicsit:
-Ezt nézd mi van itt.-szól az egyik.
-Igen látom.Szia kislány.-és közelebb lépett a lányhoz aki félelmében a falnak nyomta magát.Szemeivel azt nézte mikor tudna elmenekülni,de nem adódott olyanpillanat.Félelme megbénitotta a testét,rájött ha akarna akkor se tudna megmozdulni.Remegve várta mi fog történik vele.
Ekkor egy harmadik férfi lépett oda és megszólalt:
-Aranyos kis teremtés.Fiuk fogjátok le.-és a két férfi egy hirtelen mozdulattal felkapták a lány remegő testét és a falnak nyomták.
A lány kétsgbeesetten kiabálni kezdett:
-Segitség!Valaki!Segitsen.-de befogták a száját.
A vámpír meghalotta a kétségbeesett kiabálást és elkezdett futni feléje.Befordult a sötét kis utcába és lerohanta a harmadik férfit majd eltünt vele a sötétben.A haverjai csak a kiabálására figyeltek fel.
-Neeeee!Ahhhhhh!
-Ez meg mi volt?-kérdezte az egyik de gondolkodni se volt ideje mert egy hideg kéz elkapta a torkát és berántotta a sötétbe.
Mikor a lány meg érezte hogy lazul fogvatartójának fogása egy hirtelen mozdulattal kitépte magát a kezei közül és rohanni kezdett.
Elbujt a nagy szemét táróló melett és onnan figyelte az eseményeket.Rájött hogy akárki is felelős ezért hálával tartozott neki hisz megmentette.Pár perc múlva meglátta megmentőjét amint előlép a sötétből.Magas lehettet ugy két méteres,szőke haja fehérebnek látszott a holdfényben.De az arca félelmet keltettek a lányban,aki nem gondolta volna hogy van ilyen.Hisz a szemei vörösek voltak mint a vér és ajkai közül két hegyes szemfog villant ki.Vicsorogva kapta el a harmadik férfit és nekilökte a falnak.Tudta hogy a lány látja mindezt de nem törötdött vele.Sőt inkább örömmel töltötte el az a tény hogy van valaki aki látja öt.Végignézi amint megöli az áldozatát.
A férfi remegve szólalt meg:
-Hé haver nyugi.Tudod mi nem akartunk semmi attól a lánytól......-de a vámpír félbeszakitotta:
-Ne mentegetőz rajtad már semmi nem segit.-a vámpírnak mély zengő bariton hangja volt.-És most búcsuz el az életedtől.-és a torkába harapott.A férfi teste megmerevedett mikor a hegyes fogak a nyakába vágodtak.
A vámpír gyorsan végzett vele majd odadobta a haverjaihoz akik az utca végében feküdtek holtan.Rendbe tette magát és elindult a lány felé aki mikor látta hogy feléje közeledik rohanni kezdett.
A vámpír utána eredt és egy szempillantás alatt utolérte és elkapta a lány karját aki felsikoltott.Megpróbált szabadulni de nem sikerült neki.
-Nem akarlak bántani.-szólt a vámpír kedvesen.-Ha bántani akarnálak már rég megtettem volna.Ne félj,kérlek.
-Mit akar maga tőlem?-de válasz váratott magára.A vámpír nem tudta mit feleljen erre,mert maga sem tudta rá a választ.
Ehelyett végignézett a lányon és megállapitotta hogy már régóta az utcán élhet.
-Segiteni akarok neked.-válaszolta.
-Rajtam már senki nem tud segiteni.Senki.-mondta lány kétségbeesetten és kiszabaditotta magát.Rohanni kezdett a szomszédos utca felé de a szemközti uton egy autó közeledett.A kocsi soförje álmosan ült a volán mögött,érezte hogy menten elalszik.
Igy hát nem vette észre a kocsija elé kilépő lányt,hiába lépett a fékre a balesettet nem lehetett elkerülni.
A lány teste betörte a kocsi szélvédőlyét majd legurult a motorházról.A soför leállitotta a kocsit és gyorsan kiszált.Megnézte a lányt hátha él de nem tudta megállapitani.
Körbenézett az utcán és mivel látta hogy kihalt nem foglalkozott vele,visszaült és tovább hajtott.A vámpír legsziveseben elkapta volna de tudta a lány súlyos balesetet szenvedett.Felkapta a testét és rohanni kezdett a legközelebbi korház felé.
Magát hibáztatta hisz nem kellet volna elengednie őt akkor ez mind nem történt volna meg.
A korház több szintes épülete hamarosan feltünt elötte,belépett a kétszárnyú ajtón és megszólalt:
-Segitne nekem valaki!Sebesültet hoztam!-erre kilépett egy orvos az egyik ajtón és odalépett hozzá:
-Mi történt?
-Elgázolták.
-Értem kérem hozza utánam.-és követni kezdte az orvost aki bevezette egy korterembe majd folytatta-ide fektesse le.-a vámpír lefektette a lány testét az ágyra és félre ált.Az orvos miközben vizsgálta kérdezgetett-Maga a hozzátartozólya?
-Nem.
-Rendben.Elvégzünk egy-két röntgent majd pedig megkeressük a szüleit.
-A lány hajléktalan.Nincs neki senkije.-az orvos ránézett majd folytatta.
-Ebben az esetben.....-de a vámpír tudta mi akar mondani az orvos igy félbeszakitotta:
-Válalom a kezelés költségeit csak mentsék meg.
-Mindent megteszünk mister...
-Geerdes,Hans Peter Geerdes.
-Rendben Mr.Geerdes.Ne aggódjon mindent megteszünk.De most kérem menjen ki.-Hans kilépett a korteremből és megállt a fal mellet.
Pár perc múlva még két orvos sietet be a korterembe hogy segitsenek a lányon.
Hans elgondolkodott hogy vajon jót cselekedet e azzal hogy megmentette és behozta ide a korházba.Ahogy ezen járt az agya rájött hogy jól tette hisz ez a lány még nagyon fiatal ahogy ő látta.Még elötte az élet.De az is eszébe jutott hogy hogyan kerülhetet ki az utcára.Hogy lett belőle hakléktalan.Nem tudot rájönni.
Annyira belemerült a gondolataiba hogy nem is vette hogy az orvos már ott áll mellette egy ideje és szólitgatja:
-Mr.Geerdes.Uram.-Hans felkapta a fejét és megszólalt:
-Igen doktor úr mondja.minden rendben?
-Igen a lány nagyon jól van de még pár napig de lehet hogy egy hétig bent kell maradnia megfigyelésen.
-A sérülései súlyosak voltak?
-Nem csak belső vérzései voltak de azokat sikeresen elállitottuk.És eltört a karja de ezeken kívül semmi más baja nem volt.
-Akkor jó.Bemehetek hozzá?
-Igen természetesen.-Hans lassan elindult a korterem felé és belépett.Csak egy éjjeli lámpa adott fényt ami az ágy mellet világitott.
Odaállt az ágy mellé és ránézett a lányra.Sajnálta szegényt és eldöntötte segit neki visszajutni az életbe.Hogy ne hontalanként tengesse a napjait.Ha felépül odaviszi magához és foglalkozni fog vele.Ha kell iskoláztatja is csak éljen normális életet ahogy a többi hozzá hasonló fiatal.
Ott a korházban várta meg a hajnalt majd napkelte elött egy órával megkereste az orvost hogy beszéljen vele.10 perc múlva meg is találta a növérekkel beszélgetet.
-Doktor úr beszélhetnék önnel?
-Persze Mr.Geerdes.Mondja.
-Nekem most ell kell mennem de csak olyan este 8 felé tudok bejönni.Hogy akkor lehet e még látogatni?
-Nos a látogatási idő csak 7-ig tart de irok egy papirt amivel bejöhet.
-Köszönöm.És lehet egy kérésem?
-Hallgatom.
-Átkerülhetne egy olyan korterembe ami egy ágyas?Ugyan is szeretném ha egyedül lenne.
-Meglátom mit tehetek.De mindent elkövetek.
-Köszönöm.-hamarosan megkapta a papirt az orvostól.Utoljára még benézett a lányhoz majd távozott.Ahogy felnézett az égre megérezte a felkelő nap közeledtét igy sietve elindult haza felé.
A háza a város szélén volt egy nagyon csendes környéken.Mikor belépett az ajtón Rick egy másik vámpír lép elé:
-Hát te hol voltál?
-Korházban.
-Mit kerestél te a korházban?
-Nem érdekes.-és bemet a szobályába ami egybenyilt a mellette lévővel.Leült a fotelbe és folytatta-Hamarosan uj lakó érkezik hozzánk.-Rick megdöbbent arcal nézett be az ajtón:
-És ki?
-Egy lány aki halandó.
-Oh egy lány.Ha halandó akkor biztos szórakozni akarsz vele ugye?
-Nem!!Ez a lány balesetet szenvedet és most korházban van.Én vittem be mert aki elütötte ott hagyta az uton.De elötte majdnem megerőszakolták.Megmentettem az életét.
-Te mint megmentő?-mondta Rick furcsa hangon.-Már bocs Hans de nem néztem volna ki belőled.Te aki arról vagy híres hogy agyba főbe gyilkolod az embereket minden éjjel megmentesz egy lány a haláltól.Ez most ujjdonságként ért engem.
-Gondolj amit akarsz de ha itt lesz és meglátom hogy megharaptad.Repülsz innen de abban a pillanatban.És ha Jay haza ér neki elmondom ezt.Remélem felfogtad amit mondtam?
-Igen Hans felfogtam.Nem fogom bántani.
-Rendben ezt megbeszéltük.-de ekkor egy harmadik vámpír lép be az ajtón.
-Hello itt vagyok.
-Remek Jay pont jókor jöttél.Gyere csak ide beszélnem kell veled.-Jay bement Hans szobályába és leült.
-Hallgatlak.-mivel Rick már nem akarta hallani felment a szobályába.
-Hamarosan egy halandó lány jön ide.Itt fog lakni velünk.De egyet jegyezz meg.Ne bántsad mert szegény sokat szenvedett és nem érdemli meg.Nem akarom hogy megharapdt én se teszem meg.Meg Rick se szeretném ha ezt megjegyeznéd.Meg ne lássam különben repülsz innen.
-Rendben Hans bizhatsz bennem.De mivan ha megtudja hogy mi nem vagyunk közönséges emberek.
-Ezt majd én elmondom neki.Te ezzel ne foglalkozz.
-Jól van.Van még valami?
-Nincs elmehetsz.-Jay is bement a saját szobályába.
Hans behuzta a függönyöket majd átöltözött.
Odament a koporsólyához és belefeküdt.Utoljára még elgondolkodott a lányon és rájött hogy jót fog cselekedni azzal hogy magához veszi.
De a felkelő nap közeledtével az álom rohamosan a hatalmába keritette.És mély álomba húzta.

****

Odaért a korházhoz és remélte hogy a lány már magához tért és beszélhet vele.Megtudhat róla mindent amit tudni akar.Nagyon kíváncsi volt rá.És már alig várta a pillanatot mikor láthatja.
De ez már egy másik történet.
Hasonló történetek
6688
Ekkor megpillantott valami mélyen kavargó sötétséget érkezni a folyosó másik végéből. Elkezdett futni, lábai önkéntelenül mozogtak, előre a lámpakapcsoló irányába. Nem tudta, miért csak, hogy el kell érje a kapcsolót, hogy újra fény legyen...
5993
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Victoria* ·
Ötletes! Szeretem a vámpírsztorikat, pláne ha egy halhatatlannak érzelmei is vannak! Nekem tetszik, a sztori tízes!

Filander ·
Tetszik. Bár gyakran cserélgetted az igeid?ket. Szerintem a legjobb lenne ha az egésszet múlt id?ben írnád. Egyébként jó. Várom a folytatást.

Ja és nem kellett volna rögtön az elején elárúlni hogy az illet? vámpír. Bemutathattad volna úgy is ment egy férfit aki sétál az éjszakában és csak akkor der?l ki hogy vámpír amikor kiszívja az els? (bocsánat a "harmadik") fickó vérét.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: