Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tökéletes Farkas

''Amikor álmodok, nem a jövőmben járok, hanem a múltamban.'' A mesterem mindig ezt a mondatot mondogatta. Én úgy hallottam, hogy az álmunkban a vágyainkat látjuk, lehet ezt a Mester másképp látta... Egy nagy erdőben nőttem fel , ahol a sötétség, és a fény harmóniában vannak.Nem emlékszem a szüleimre, se arra, hogy ki vagyok.Mesterem adott nevet s nevelt fel.Befogadott tanítványának és megtanított mindenre amire később szükségem lehet.Egy nap a Toyotomi klán less támadásból megtámadtott minket.A nagy csatában a mesterem elvesztette életét, csak arra emlékszem, hogy az ellenség felém közeledik.......

-"Fény..? Mi ez? Talán meghaltam?"...

-Felébrett!! -Istenem azt hittem már sosem ébred fel...

-huh!?..

-Hoi! Hoi! Örülök,hogy felébredtél az én nevem Okita,örvendek a találkozásnak!

-Yo! Az én nevem Kinshiro.-Mi a neved?

-Az én.. Nevem... Seven.

-Okita:Wow! szép név.

-Kinshiro:Hey! Idióta. Nem látod megijeszted...Az erdőben találtunk rád, a sérüléseidből ítélve harcba keveredhettél.

-Okita:Kinshiro! Hogyan képzelhetsz ilyen szörnyű dolgokat egy ilyen szép lány mint ő, hogy harcba keveredjen.. Csak nézz rá aki ilyen csoda szép lányt harcba mer keverni annak kitépem a szívét.

-Kinshiro:Hmph.-Honnan jöttél Seven?

-Seven:...

-Kinshiro:Nem baj, nem kell válaszolnod. Amikor jobban leszel szeretném ha találkoznál valakivel.

-Rendben.{bólint, s visszafekszik}...

Amikor újra felébredtem egy ismeretlen férfi állt előttem. Hosszú fekete haja, sötét szemek, becsületet árasztó testtartása volt.Hirtelen megszólalt.

-Kipihented magad?

-Seven:I..-Igen.Köszönöm a segítséget és elnézést, hogy az idjüket rám pazarolták.

-Mi a neved?

-Seven...

-Shugo.

-??!

-Miért iljedtél meg? Ez a nevem.

-Áh..Nem úgy értettem..Köszönöm.

-Fura lány vagy.

-:Huh?

-:{sóhajt} Gyere kész az ebéd... Hey! Meddig maradsz egy helyben maradni bizonyára éhes lehetsz.Gyere.
Lassan felkeltem s követtem.Amikor beléptünk egy szobába,sok ember ült  körben,köztük volt az a kettő is aki rám talált.Shugo után beléptem s mindenki vidáman rámnézett és köszöntöttek.Köszöntem én is és leültem.A különböző korúak lehetnek ,de sokat beszélgetett egymással.Az öltözetükből kiszűrve vagy nindzsák vagy pedig szamurájok lehetnek vagy mind kettő.Egy darabig csendben ettem amikor hirtelen felszólalt Shugo.

-Ha már itt vagyunk mindannyian mindenki mutatkozzon be.

-Mindenki:Hai!

-Az én nevem Akashi.Üdv!

-Shun.Örvendek.

-Kotaro.Örülök a találkozásnak.

-Takuya vagyok.Hello!

-Az én nevem Eiji.Ő itt az ikertestvérem Enya.

-{Egyszerre}:Hoi!

Hihetetlen volt a számomra,hogy mennyire különböző személységek ilyen jól kijönnek egymással.

-Shugo,Akashi:Mindjárt visszajövünk.{Kimennek}

-Eiji:{ellop egy kevés ételt Enyától}

-Enya: Hé! Az az én részem!Add vissza!{Eiji ételéből próbál lopni, de nem sikerül} -Én idősebb vagyok nekem több kell!

-Én meg még növésben vagyok!

Veszekednek tovább.Mindenki nevet és mosolyog rajtuk.Hirtelen ahogy az utolsó falaton veszekednek,a darab kirepül kezükből,s az ajtó felé száll.Az ajtó kinyílik épphogy belépne Shugo..A darab homlokon találja.Ijesztő volt az arckifejezése ahogy Eijire és Enyára nézett.Legtöbben a hátuk mögött száját eltakarva,próbálnak nem nevetni,kisebb nagyobb sikerrel.

-Shugo:....{Előrelép,nyakoncsípja a két testvért és a grabancuknál fogva kihúzza őket a szobából}

Néztem kifelé öszezavarodva, hogy vajon nem lesz e semmi bajuk.

-Shun:Nem lesz bajuk.Legfejebb egy kisebb sérülést kapnak.

Miután mindenki evett, segítettem Okitának összeszedni a tálakat.Összetalálkoztam Takuyával aki mondta,hogy menjek Shugohoz mert szeretne velem beszélni.Nem tudtam miről,de lassan Takuyát követve Shugo szobájához értünk.Takuya jelentette,hogy ottvagyunk.

-Takuya:Meghoztam Sevent.

-Shugo:Jöjjön be.

Takuya rám mosolygott s intett,hogy menjek,ő megfordult és elment.Lassan beléptem Shugo szobájába.Ő ott ült,rám nézett,mondta üljek le.Bólintottam.Miután leültem Shugo így szólt:

-Honnan jöttél?

-Seven:A Farkas erdőből.A mesterem fogadott be.

-Értem.Van tapasztalatod harctéren?

-Van.

-Nos,akkor nézzük meg.

-??!...Tessék?

-Letesztelem mire vagy képes,ha tudsz valamit nem bánom maradhatsz velünk,de ha nem keress egy jó családot a faluban....

-Rendben."Mi van vele?? Annyira durva a beszéde.Bár ha úgy nézzük jogos, senki sem akar egy gyenge,hasztalan valakit a nyakukra..."

Shugo az épület előtti helyen megállt,s visszatekintett rám.Kezdtem érezni valamilyen feszültséget.

-Shugo: Készvagy?{komolyan néz}

-Seven:Igen!

-Védekezz!{elindul Seven felé}

Hihetetlen gyorsasággal szalad felé.Seven az utolsó pillanatban sikerül kivédenie a csapást felülről.Shugo nem hezitált,rögtön a következő támadást kezdte,hihetetlen gyorsasággal.Seven alig birja kivédeni őket ,de többé kevésbé sikerült neki.Amikor Shugo balról akart egy ütést bevinni, Seven ki akarta védeni , de Shugo abban a pillanatban eltünt.Seven megáll körülnéz de nem látja Shugot.

-Shugo:"Úgy látszik ő is ugyanolyan gyenge mint a többi, tévedtem,hogy ő különleges.Nos hát akkor fejezzük ezt be!"

Előrántja a kunait és Seven felé indul. Eközben Seven a pánikot elhagyva megállt egyhelyben,becsukta a szemét és koncentrálni próbált. A többiek kijönnek az épületből.

-Eiji:Hé! Az ott nem Seven?

-Okita:De!De mit csinál?

-Enya:Talán Takuya megijesztette és most félt tőlünk!

-Takuya:Te tényleg ilyen hülye vagy vagy csak tetteted?

-Okita:Amilyen hülye szerintem lehetetlen tettetni.

-Takuya: Hahahaha!Milyen igazad van!

-Kinshiro:Kicsit jobban nézzétek meg!

-Mindenki:{meglátják Shugot körülötte szélsebesen körözni kunaival a kezében} ?!?! Csak nem?!

-Kinshiro:De igen attól tartok.

-Shun:Shugo mindenkit leellenőriz,de a lánynak esélye sincs ellene.

-Okita:Lehetetlen még én se tudom Shugo láthatatlan támadását kivédeni.

-Kinshiro:Ezzel Shugo egy kicsit túl messzire megy.

Seven egyhelyben állt és teljesen összpontosít a körülötte lévő dolgokra.Shugo hirtelen megjelenik Seven mögött kunait lendítve.Seven megfordul egy kunaival blokkolja Shugo támadását.

-Shugo:{Meglepődve}"Mi??? Kivédte? De hogy?! Lehetetlen ilyen gyorsasággal észrevenni, hogy hol támadok!Mégis ki ez a lány?Ki a mestere?" -Kinshiro,Okita,Akashi,Shun,Kotaro,Takuya,Eiji,Enya:Ilyen nincs!
Miután Seven kivédte a támadást Shugo hátraugrott.

-Shugo:Bevallom meglepődtem de még nincs vége!

-Seven:Mi?! Seven előtt hirtelen feltűnt Shugo aki egy pillanat alatt a kunait a nyakához szegezte.

-Ha most komolyan harcolnánk halott lennél. Elereszti Sevent.Odamegy a táskához és odadobja Sevennek.

-El ne felejts átöltözni!{Visszatér a szobájába.}

-Kinshiro:Ez azt jelenti,hogy velünk maradsz.{Rá mosolyog Sevenre.} Seven az épület felé fordul s mélyen meghajol.

-Seven:"Arigato"(Köszönöm)
Seven bemegy a szobájába,kezdi levenni ruháit,hogy majd átcseréli arra amit Shugo adott,már alsónemüre vetkőzött, amikor zajt hall az ajtónál.De mire Seven felkapott volna valami ruhát valaki hirtelen berontott az ajtón.
Hasonló történetek
3860
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
3122
- Ha bármikor, bármiben segíteni tudok, akkor számíthatsz rám!
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: