Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csak álom volt?

Ez igaz történet, még mielőtt bárki hülyének tartana...
Tehát...Szóval...Kezdjük az elején.
Egy decemberi éjszakán becsípve kullogtam haza, olyan éjfél körül... a barátnőm Emese volt aki hazavitt, nem hagyta hogy többet igyak. Ezt csak elmesélésből tudom, mert nem voltam magamnál teljesen. Na tehát lefeküdtem, és annyira kimerültem, hogy azonnal el is aludtam. Ilyet nem kívánok senkinek, még álmában sem.

Álmomban halvány fény volt itthon, és itt bolyongtam a házban, rettegve mindentől. Kinéztem az ablakon és láttam, hogy a lámpák fényénél egy csomó csuklyás áll a ködben... rohangáltam ide-oda, eltűntek az ajtók, meg minden. Annyira ideges voltam, hogy felébredtem. Olyan 4, fél 5 volt, a biztonság kedvéért kinéztem az ablakon. És ott voltak. Persze akkor azt gondoltam, a sok pia volt az. Visszabújtam az ágyba, és néztem a tévét. Eltelt már Karácsony is, senki sehol.

Aztán - hangsúlyozom józanul - egy álmatlan éjszakám volt. Szerencsére átjött hozzám aznap Emese. Felébresztettem, és mondtam, hogy valami nincs rendben. Nem tulajdonítok az álmoknak nagy jelentőséget, de... a csuklyások megint ott voltak lent.
És nem csak én láttam. Aztán körbejártuk a lakótelepet, és akik látták mind beparáztak. Szilveszter jött, buli volt, de nem ittam sokat szokásom ellenére. Mentünk haza a lányokkal, és elöntött a nyugtalanság érzése. A többiek is megnyugodtak, sőt, halálos csend lett. Aztán Szende már fogta a fejét, hogy fáj nagyon, aztán rázkódva ledőlt a földre. Nem tudtuk pánikunkban, hogy mit csináljunk. Elmentünk segítséget hívni, mentőért a fülkébe, és Kriszta ott maradt vele. Mire visszaértünk már nem voltak ott.

Az egyik nap mesélte a levelezőtársam Sopronból ugyanezt. És a volt barátom Machesterből is. Hát... Kerestettük a rendőrséggel őket, de ezt nem mondtuk el nekik... azt hitték/hiszik a szilveszteri buli, satöbbi... de még most sincs meg! És nem tudjuk mihez kezdjünk. És most már késő. Ha valaki elveszt egy barátot az nem jó, mondjátok el az igazat mindenkinek még ha hülyének is néz. Nagyon rossz...
Hasonló történetek
5341
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
16069
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Timbo ·
Ez egy történet lenne?!?!?!?
Mert szerintem egy nagy rakás sza...
:sleeping:

Endana Telares ·
Szerintem ez a történet nagyon jó alapja lenne egy novellának, regénynek. Csak hát ezt meg lehetett volna "szebben" is fogalmazni. De legalább adtál egy ötletet nekem, mert eszembe jutott egy álmom, amiből össze tudok hozni egy írást.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: