Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Amazonok és kannibálok szigetén III. rész

A Nap delelőre járt. Az amazonok vadászni és gyűjtögetni indultak. A sziget bővelkedett a finom gyümölcsökben. Az erdőben és a közeli hegyekben hatalmas nyúl, szarvas és kecske csordák vándoroltak. Az amazonok bőségben éltek. Nem szenvedtek hiányt semmiben ám a vadászatok során még a megszokottnál is jobban kellett tartaniuk a kannibáloktól. Alléria meggyilkolása hatalmas óvatosságra késztette a népet. Brigitta feláldozása pedig az utazókat intette óvatosságra. Laura az erdő mélyén sétált egy gumi zsákkal az oldalán. Hosszú, hullámos, szőke haja a hátát verte. A parton szerencsésen kihalásztak néhány csomagot melyből ép ruhákat szereztek. Laurán piros, fehér csíkos harisnya, kb. térdig érő égkék alapon sárga csíkos szoknya, fehér ing és farmerkabát volt. Lábán drága Nike edzőcipőt viselt. Haját egy piros gumival fogta össze. Nagy zajt csapott ahogy az erdőben járt-kelt. Őt nem rázta meg túlzottan Brigitta halála. Nem igazán voltak jóban. A lány gyümölcsöket és bogyókat szedett és közben magában dúdolt.

Körülbelül félúton a kannibálok és az amazonok faluja között egy tizenkét éves néger fiú sétált az erdőben. Ágyékkötőt és gomba szerű frizurát viselt. Ütemesen lépkedett és valamin nagyon gondolkodott. Felrémlett a fejében apja egy hete elmondott vadásztörténete: „A parton jártam amikor lépteket hallottam. Bebújtam egy bokor mögé és pár perc múlva mikor a zaj elült kinéztem. Egy gyönyörű fekete hajú amazon állt a tengerparton. Bőre még a szokottnál is fehérebb volt. Rögtön megvonalazódtak fejemben a terv részletei. Lassan mögé léptem és átkaroltam. Befogtam a száját és hihetetlen könnyűséggel elhoztam a faluba.”

Aztán a nagybátyjáé jutott eszébe amit a gyűlésről hallgatott ki: „A vízesésnél voltam. Egy amazont figyeltem aki egy furcsa fehérbőrű férfival dugott. Miután a férfi elment én az amazonra vetettem magam. Ledöntöttem, megbasztam, megöltem és megettem. Haját elhoztam a szövőknek, szívét feláldoztam az isteneknek.” A fiú e-szavak emlékeit felidézve sétált. Fejét leszegte. Kezeit a háta mögött összekulcsolta. Az erdőt madarak éneke töltötte meg. Egyszerre zaj ütötte meg a fülét. Levélzörgés, ágcsattogás és még sok más egyéb hang. Bebújt egy bokorba. A bokor egyik oldalán a végtelen erdő a másik oldalán egy kis tisztás terült el. A tisztás túlsó felén remegni kezdtek a bokrok. A fiú megmerkolta ágyékkötőjén a kését és figyelt. A bokorból Laura lépett ki a tisztásra. Hosszú szőke hajából kisöpörte a leveleket, ruhájából kiszedte a tüskéket és letette a földre a zsákot.

A bokrokhoz fordult és a bogyókat kezdte leszedni. Amikor lehajolt szoknyáját felfújta a szél és kilátszott meztelen feneke. Formás és izmos feneke volt. Két lába között látni lehetett a puncija szegletét. A fiút elbűvölte a látvány. Megbabonázva guggolt a bokorban és tátott szájjal bámúlta az isteni lányt. Laura lassan haladt körbe a tisztás bokrain. Amikor ahhoz a bokorhoz ért amiben a fiú volt széthúzta ágait. Ekkor a fiú ordítva a nyakába ugrott és leterítette. A fiú kb. kétharmada akkora lehetett, mint a tizennyolc éves lány. Derekát a lány hasához szorította, és lábaival összeszorította a testét. Laura látva, hogy a fiú még csupán gyerek megnyugodott és elmosolyodott. - Ez csak játék - gondolta magában. A fiú szemébe nézett, aki csodálkozva nézte a lányt. Nem látott még ilyen fehér bőrű lányt ilyen ruhában. Egy fél perc csönd után Laura megpróbált felállni, de a fiú visszanyomta a földre.

Megfogta a gyerek kezét, amely a vállát markolta és óvatosan megpróbálta eltolni magától. A fiú ismét megragadta ráfeküdt és lesmárolta Laurát. Szája a lányéhoz ért. Laura belement a „játékba”. Ajkait elkezdte mozgatni a fiúén. A fiú bedugta a nyelvét a lány szájába. Laura száját nyers hús íze öntötte el. A fiú felhúzta a lány szoknyáját. Laurán nem volt bugyi. Harisnyája csak combig ért így fölötte a derekáig teljesen pucér volt a szoknya alatt. A fiú megrándult és felálló faszát a meglepődött lány puncijába nyomta. (Tudni kell hogy ezeknek a népeknek a tagjai rövidebb ideig éltek, mint mi ezért korábban értek. Ez a fiú ivarérettség szempontjából egy tizenhat éves magyar fiúval volt egyenrangú.) Laura feje a föld fölött volt a fiú kezeivel magához szorította és csókolta. Faszával éppen elérte a lány punciját. Lassan kefélni kezdte a gyanútlan lányt.

Laura próbált felállni, de nem ment neki. Hirtelen valami hideg érzés fogta el. Valami hideg és hegyes tárgy csúszott végig a mellén. Inge lassan felcsúszott. Lenézett és látta hogy a fiú kezében egy csontból és alig élezett fémből készült kést húz végig a testén. Apró formás melleiről már teljesen lehúzta az ingét. Amikor a kés a melle fölé ért a fiú teljes erőből Laura testébe szúrta a fegyvert. Éppen hogy csak elhibázta a szívét. A lány felsikoltott. Mellét vér öntötte el. A fiú négy kötelet vett elő és Laurát négy fa közé feszítette ki. A lány teste egy arasznyival a föld fölött lógott a levegőben. A fiú hihetetlenül erősre húzta a csomókat, így Laura nem szabadulhatott. Nem tudta mit akar tőle ez a gyerek. Nem is tudta hogy az egyik kötél mely meztelen csuklóját szorítja Brigitta hajából van. A másik pedig Allériájéból. Így bizonyos szinten a két lány (és még két másik) feszítette ki Laurát.

A fiú odalépett hozzá. Laura szemét könny öntötte el. Melle égetően fájt. Érezte az oldalán lefolyó vér melegét. Már könyörgésre akarta nyitni száját, amikor a fiú ismét lesmárolta, de most a szája hihetetlenül kitágult. Befogta vele a lány orrát és száját. Laura fuldokolni kezdett. (Ezt a módszert sok ragadozó alkalmazza zsákmánya gyors megölésére.) A fiú még gyerek volt így szája gyorsan elzsibbadt. Az egyik bokorról letépett egy levelet és kettétépte. A belőle kifolyó zsíros nedvvel bekente egy másik levél szélét és a lány szájához nyomta. A zsíros nedv a vastag levelet a szájához ragasztotta. Így Laura csak nyögni tudott. A fiú csókolgatni kezdte Laura nyakát majd a melleit és végül amikor a hasához ért acél keménységű fogait a lányba mélyesztette.

Laura felsikoltott amennyire csak a levél engedte. De ez a hang messziről csak egy elfojtott szarvasbőgésre emlékeztetett. A fiú egy nagy darab húst tépett ki a hajótörött lány oldalából. Miközben megette letépte az összevérezett szoknyát Laura véres testéről. Most elétárult a lány izmos combja és a borotvált puncija. Ízlelgette a szájában lévő húst és vért. Más íze volt mint Brigitta húsának amelyet egy hete evett. Vére kicsit sűrűbb volt de a fiú elégedett arckifejezéssel majszolta. Amikor lenyelte a falatot elkezdte csókolgatni Laura combját majd a harisnyát letolva izmos lábát csókolgatta. A lány könyörögni kezdett hogy engedje el de szavai érthetetlenek voltak a levél mögül. A fiú mintha nem is hallaná a lány remegő vádliját csókolgatta majd belemélyesztette fogait és a síkcsontjáról az összes húst letépte. A csontok kilátszottak Laura lábából. A füvet elöntötte a vér.

A fiú most ismét egy fához lépett és egy erős ágat tört le. Kihúzta Laurából a kést és a bot mindkét végét kiélezte. Befeküdt Laura alá alulról beleszúrta a kést és körbevágta a szívét majd ugyanezt megtette felülről. Egy imát kántált és nagy erővel beledöfte a botot Laurába. A bot átment a lány testén és Laura szívével a végén a földbe fúródott. A lány szemei üvegessé váltak. Légzése megszűnt, izmai elernyedtek és kiszállt belőle a lélek. Utolsó másodperceiben megbánta hogy nem vetette le magáról rögtön a fiút és nem rohant el. Ő volt az utazás második halottja. A fiú kihúzta belőle a botot a földbe szúrta végére a szívet. Meghajolt előtte és egy imát motyogott majd falatozni kezdett Laura testéből. A fejéhez lépett és lehántotta a haját a fejbőrével együtt. Fél óra múlva már csak egy csontvázat szorítottak a kötelek. A fiú leengedte a földre, eltette a köteleket és a kést, amely Brigitta egyik karcsontjából készült.

Felvette a zsákot és kiöntötte a tartalmát. Laura skalpját, ruháit és a koponyáját beletette, felakasztotta az oldalára és hazament. A skalpot a nőknek adta, akik négy erős kötelet fontak belőle. A harisnyát felakasztotta a sátrukban. A szakadt szoknyát összevarrták és egy kosárlabda szerű sport palánkjára kötözték hálónak. Az inget és a farmerkabátot a kis hajókhoz vitorlának használták Brigitta és Alléria ruháival összevarrva. A lány méregdrága Nike cipőjét betette a trófeái közé (melyek még inkább az apja trófeái voltak és köztük volt Brigitta csizmája is) majd felállított egy kőoltárt. Faléceket tett rá és elsőként Laura átfúrt koponyáját tette rá. Ez a lány volt az első áldozata. A harisnyákat későbbi vadászatai során a zsákmány szájának bekötésére használta.

Brigi ezalatt a hegyekben volt. A magaslati levegő borzolta haját. Arca nagyon hasonlított Brigittáéra csak hiányoztak róla a szeplők. Farmernadrágot, toppot és farmerkabátot viselt. Lábán túrabakancs kezében pedig egy az amazonoktól kapott dárda volt. Egy kecske csordát követett. Izmos teste jól bírta a túrát. Hirtelen mintha megérezte volna barátnője Laura szenvedését. Lenézett az erdőre és összehúzott szemmel figyelt. De véletlenül megszegte az amazonok egyik fő vadászszabályát. Egy szikla alatt állt meg. És emiatt meg is bűnhődött. A szikláról egy férfi ugrott le. Ordítása megrázta a hegyeket. Brigi megfordult de a férfi rögtön kitépte kezéből a dárdát és eldobta. Magához szorította Brigit és megcsókolta. Letolta a farmerját és a bugyiját és a lány puncijába nyomta izmos faszát. Ez a férfi egykorú lehetett Brigivel és Brigittával is de magasabb volt náluk. Híres vadász volt. Erős karjaival átölelte a remegő Brigit aki egy perc múlva a gyengéd csóktól és az érzéki öleléstől elhitte hogy nem lesz baja. Átölelte a férfit és visszacsókolta.

Már nem is gondolt Brigittára akiért napokig sírt. Csókolta a férfit és az is őt. A férfi benyúlt a kabátja alá és a melleit kezdte masszírozni. Hírtelen a férfi elélvezett. Gecije folyt ki Brigi puncijából. Ezután Brigi is elélvezett. Egy órán keresztül ölelték és csókolták egymást. Majd Brigi lecsúszott a faszról, felhúzta a nadrágját elköszönt és elindult arra amerre a csordát utoljára látta. Ekkor a férfi egy Héj felkiáltáshoz hasonló szót ejtett ki. Brigi visszafordult. A néger fiú fölvette a dárdát. Egy rövid mondatot mondott. Brigitta azt hitte hogy ez azt jelenti hogy:
- Ezt itt felejtetted. De tévedett a férfi egy erős mozdulattal felé hajította a dárdát. A fegyver belemélyed Brigi testébe és átfúrta a szívét. Kezével odakapott. Melléből és hátából is folyt a vér. A lökéstől megtántorodott és leesett a szikláról.

Szemét könny öntötte el. Utolsó gondolatával Brigittára emlékezett. Hirtelen egy sziklába csapta a fejét és kitörte a nyakát. A férfi utána nézett. Brigi holtan feküdt a hegy lábánál. Szemei lecsukódtak. Kezei a szívén voltak. Két ujja között állt ki a dárda. Kezén folyt le a vér. A férfi lement a hegyről. Levetkőztette a lányt és kihúzta a dárdát, amelyen ott volt a lány testéhez képest hatalmas szíve. Beleszúrta a puha földbe. Meghajolt. Egy imát kántált és Brigihez lépett. Kifolyó vérét nyalta majd fogait a mellébe mélyesztette. Negyed óra alatt lekopasztotta a tetemet. Csak a fejét hagyta sértetlenül. Fogta a hátizsákot, amelyet Brigi vitt. Beletette a ruhákat és a nyakról egy mozdulattal letépett fejet. Amikor hazaért meglátta öccse oltárát és rajta az első koponyát.

Elmosolyodott az örömtől. Odament a szövőkhöz. Lehántotta a fejről Brigi skalpját és megkínálta a szövő nőket a fejből. Ez nála hagyomány volt. A fejből sose evett. Mikor már csak a koponya maradt átfúrta és a többi hatvan-hetven mellé tette az oltárára.

Az amazonok már levadászták a kellő mennyiségű állatokat és haza indultak. Kálmán, Anna, Anita és Béla hátul sétált. Beszélgettek. A kannibálokat leszámítva jól érezték magukat a szigeten. Kálmán tipikus magyar fiatal volt. Barna felzselézett haj, pár pattanás, magas izmos test. Anna középmagas, hosszú vörös hajú nő volt. Hirtelen nagy ordításra lettek figyelmesek. Az amazonok berohantak azt erdőbe. A hegyekből négy kannibál rohant le kezükben fegyverekkel. Egyikük nő volt ami ritka eset volt a kannibáloknál. Megtámadták a négy utazót. Anita fel se tudott eszmélni, amikor egy hosszú kés szúrta át a testét. A férfi megforgatta a kést a lányban. Ettől Anita karja és a lapockája elvállt a testétől. A levágott testrészben ott volt a szíve is. A szív még párszor megdobbant. Anita rögtön meghalt.

Kálmán egy dárdát dobott a férfi vállába az kitépte megragadta Kálmánt és átszúrta a dárdával a fejét. Annát leteperte a néger nő. Lesmárolta majd Egy pengében végződő dárdával kettévágta a testét. Béla jól küzdött. Minden vágást és szúrást egy-egy kisebb sebbel megúszott. Már bekerítették a kannibálok. Egy dárda átfúrta a vállát. A férfi térdre rogyott de nem adta föl. Fölkapott egy kést és a kannibál nő combjába döfte. Az egyik férfi leakart rá súlytani egy késsel amikor puska lövés rázta meg a levegőt. A gyilkolásra kész férfi holtan dőlt el. Hátából vér folyt. Béla fölnézett. Három helikopter lebegett az erdő fölött. Az egyik ablakából egy harminc éves férfi hajolt ki kezében puskával. A kannibál nő az egyik dárdát elhajította. Pontosan célzott. A helikopter motorja felrobbant és a gép lezuhant. A másik két gép lőni kezdett a nő meghalt.

A két férfi bemenekült az erdőbe. Hirtelen két dárda eltalálta a másik két helikoptert. Egyiket s motorján másikat a farkán. Mindkettő lezuhant. Két amazon visszatért és a túlélő Bélát visszavitték a táborba. A lezuhant helikopterekből négy férfi és egy csapat fiatal lány kászálódott ki valamint négy katona. Elindultak a rét felé ahol Bélát megtámadták a kannibálok. Ahogy az erdőben mentek nagyon furcsa érzésük volt. Hirtelen kannibálok támadták meg őket. Két lányt elvittek és egy teletöltött puskát. Amikor utánuk lőttek már messze jártak. A vezető úgy vélte, hogy jobb, ha előbb a megtámadott férfit mentik meg.

Amikor kiértek a mezőre csak a három csontvázat és a póznára tűzött szíveket találták ott. A kannibálok visszatértek és befejezték, amit elkezdtek. Két amazon jött ki az erdőből és tört magyarral megkérték a szerencsétlenül járt utazókat, hogy menjenek velük. A kannibálok nagy bulit csaptak. A Nap már lement. A Laurát megölő fiút kitűntették és férfivá avatták. A tűz mellett két pózna állt és két lány volt rájuk kötözve. Az egyik egy rövid barna hajú tizenkilenc éves lány volt. Terep ruha volt rajta. Izmos testén izzadtság csillogott. A máik egy hosszú fekete hajú húsz éves lány volt. Farmer nadrágot, dzsekit és bakancsot viselt. Az előzőnél kevésbé volt sportos de ő is eléggé izmos volt. A kannibálok táncoltak és vigadtak. A fiút ünnepelték. Az egyik lányhoz egy nő lépett. Arcára két sárga vonalat húzott és megcsókolta. Flóra (így hívták a lányt) hátrarántotta a fejét és arcba köpte a nőt. Bátrabbak voltak, mint Brigitta.
- Szép volt - mondta neki Zita a terep ruhás lány.

Flóra rámosolygott. Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet.
- Tudod kit tapizz! - ordította Zita. Erre az egyik kannibál előlépett és hasba lőtte az új puskával. Zita vért köhögött. A törzsfőnök megcsókolta majd az áldozó kést a szívébe szúrta. Zita zihálni kezdett. Flórához fordult.
- Ég veled - mondta. Gyengéden megcsókolták egymást. Ajkaik egymáson mozogtak. A két lány már régóta ismerte és szerette egymást. Arcuk szinte összeforrt. Zita szíve lassan leállt. A lány nyelve Flóra szájában maradt.
- Ég veled - felelte Flóra.

A törzsfőnök kivágta Zita szívét és kiterített hajába egy pózmára szúrta. Most a vendégtörzs törzsfőnöke Flórához lépett. Amikor a másik törzsfőnök enni kezdte Zita testét egy imát kántált és Flóra oldalába döfte a kést. Kivágott egy maréknyi húst és a szájába tömte. Flóra keményebb volt mint egykor Brigitta. Összeszorította a száját és tűrte a fájdalmat. De amikor a férfi két késsel leszegezte a lábát majd másik kettővel a karját felsikoltott. A két törzsfőnök együtt fogta meg a kést és fölemelték. Amíg az imát kántálták Flóra Zitára nézett. Halott szerelme egyik melle hiányzott és helyéről vér folyt ki. Arcáról a törzsfőnök nyála csorgott le. Hasán a golyó ütötte lyuk tátongott. Flóra érezte, hogy a kés szívébe fúródik.
- Szeretlek - mondta halkan és meghalt.

A két törzs megette a két lányt. Hajukból erős köteleket fontak. Koponyáikat egymás mellé tették a fő oltáron. Ruháikból éppúgy mint Brigi befoltozott ruháiból sátor, vitorla és miegymás készült. A puskát még aznap tönkretették. Amikor a szerencsétlenséget szenvedők beértek az amazon faluba rögtön Bélához mentek. A férfiból kivették a dárdát. Nem lett semmi baja főleg hogy ellátták. Bónai tábornok a csapat vezetője (a harminc éves alak aki megmentette) elmondta hogy őket keresték. Nem kaptak üzenetet a hajóról ezért ezt a katonai különítményt küldték a felkutatásukra. Ennek a különítménynek volt a tagja Zita is. Egyúttal egy régész, botanikus és zoológus csoportot is hoztak. Béla elmesélte a történetüket. A hajótörést, Allériát, Brigitta megölését, Laura és Brigi végzetét amiről később szerzett tudomást és az eltelt hét többi eseményét.

Amikor végzett Bónai felháborodottan kijelentette, hogy ha már itt ragadtak felveszik a harcot a kannibálokkal. Kiirtják őket, ha az lesz az utolsó cselekedetük is.
- De ez lehetetlenség. Több százezren vannak - mondta hitetlenkedve Béla. Bónai erre csak egy híres szállóigével felelt:
- Mondottam ember küzdj, és bízva bízzál.

Az Amazonok és kannibálok szigetén című trilógiának ezzel vége. De a történet még folytatódik. Béla beleegyezett az akcióba. Az amazon törzzsel nomád törzset hoztak létre. Irtották a kannibálokat és a többi misztikus fajt, akik ezen a szigeten éltek. Vámpírokat, farkasembereket stb. De ez már egy másik történet. Egy másik sorozat.
Hasonló történetek
5836
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
5342
Nem kellett volna mondanom, mert ekkor rátapadt a nyakamra, és belémvágott valami éleset, ami a szájában lehetett... megint kérdezni akartam, hogy mit művel, de nem jöttek ki szavak a számon...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Nyssa ·
mi az h írtottáka vámpírokat????
az bűn!

Nyssa
Andreas69 ·
Mivel vámpírok nincsenek, az irtásuk sem lehet bűn. (Ezt a marhaságot!)

libido ·
Baszós összes művét végolvastam frankón zseniális! Kár hogy eltünt a forma.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: