Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szép halál

B.Albert meghalt.Csakúgy egyszerűen.Nem perget le élete filmje és kívülről sem látta magát.Agyában sárgán egy mennyország felirat villogott de miután tüzijátékként bevilágította a sötét égboltot,atomjai a roncstemető Dunába hulltak.Augusztus huszadika ezzel véget is ért.Mi várt rá?A nagy büdös semmi várt rá!Illetve még az se.Van ez így...
Alapjába véve szerencsésnek is mondható.Szénné süthették volna villamosszékben,a gázkamra vagy az injekció se épp az a kellemes megoldás.Húszezer elítélt vett részt az országos sorsolásban.Hiszen ki ne szeretne ilyen ritka nagy esemény részese lenni?Beülni egy űrkorszaki csodába,majd szikrázó ejakuláció révén felröppeni a magasba,és mielőtt átszakítaná a gravitációt legyűrő emberfia a város fölé kifeszült bakacsint átlényegül feloldhatatlan színorgiává,amely örökre megmarad ép tudatra ébredt gyermekek emlékezetében,hogy azok majd továbbadják unokáiknak,újra szemük előtt leperegve frissen és élőn,olyan régen volt mégis mintha ma lett volna állapotban a porosnak hitt archívum.
Szép és szórakoztató halál.Kell ennél több?
Főleg akkor ha figyelembe vesszük milyen súlyos bűnt követett el B.Albert.Nagy meredt pénisszel ábrázolta Mohamedet karikatúrájában aki szemet vet egy lenge öltözetű lányra mit sem törődve a másik,csadorba bújtatott,sejtetős erotikus látványra.Ami egyben az igazi szépség is.Mi lenne más?
Másnap B.Albert felesége dolgozni ment.Megkérdezték hogy van.Jól volt.Még viccet is mesét.Alapjába véve említésre sem méltó eset mert manapság mindenki boldog és mosolygós.A pirulagyártóknak meg annyi pénzük van mint a szemét.És ma már senki se mondja,hogy nem mosolygós nép a magyar.

Hasonló történetek
4028
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3839
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Tetszett a fanyar élced. :-)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: