Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Én is nagyon várom! Bármi is l...
2024-11-09 18:32
Rémpásztor: Persze. Hálás vagyok az érdekl...
2024-11-09 16:00
laci78: köszi! Tűkön ülve várom (ahogy...
2024-11-09 14:58
golyó56: Abbahagyhatnád ennek a sok sza...
2024-11-09 13:14
golyó56: Ritka pocsék
2024-11-09 13:13
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Összetört Álomvilág 2.rész

A fájdalmas felismerés után, elkönyveltem magamban, hogy a szerelem szó számomra egy értelmetlen jelentéktelen, tartalom mentes fogalommá vált.
A napokban, mikor egész derűsnek mutatkozott az ég a kapcsolatunk felett, kiderült, hogy Erik regisztrált egy angol nyelvű oldalra. Közösségi oldalakhoz tudnám hasonlítani. A szívem vadul kalapálni kezdett, megszédültem és gondolkodás nélkül felkaptam a cuccaimat, és az ajtóhoz rohantam - későn. Utánam kapott, nem értette mi bajom, hossz 10 perces szócsata után kijött belőlem, ami bántott, sírva mondtam neki, hogy azt igérte nincsen több kamu, azt hittem bízhatok benne.
Bizonyitékul meg akarta mutatni, hogy törölték az oldalról, pluszba nincsen rejtegetni valója, de a belépése sikertelennek bizonyult. Akkor könnyel teli szemekkel felálltam és kisétáltam a kapun, 10 perccel később magamba roskadva értetlenül ültem a buszmegállóba, és vártam, hogy hazajussak. Magam mögött akartam hagyni a kétségeket, a féltékenységet, mindent, ami csak fájt. Rágyújtottam - azt hittem, hogy ha rágyújtok, oldja a stresszt, de ez kamu, egyre több és több cigi kell. Amikor a gyújtómat kerestem a zsebemben lenéztem a földre, és láttam, hogy valaki mellettem áll, alig 1 méterre. Felkaptam a fejemet, és Erik nézett le rám.
Talán a szívem mélyén jól esett, hogy utánam jön és meg akarja beszélni a dolgokat, de én kisírt szemekkel  csak bámultam Rá, nem tudtam megszólalni. Nem akartam tovább feszegetni a témát. Egyszerűen haza akartam menni, leülni a sarokba és ordítva kisírni magamból azt, ami fáj.



15 percbe telt, mire megérkezett a buszom, végig beszélte az időt - őszintén, talán meg akartam volna bocsájtani Neki, de valami belül nem engedett. - És mikor beállt a busz a megállóba felszálltam rá.
Tudtam hogy talán soha többé nem látom, számomra ez volt az utolsó csepp a pohárba.
Olyan fura dolog, amikor az ember szeret valakit és fájó döntést kell hoznia a saját maga érdekében. A kérdés csupán az hogy valóban akkor lesz-e a legjobb neked ha elengeded Őt, hetekig magadba roskadva élsz, és talán egyszer túllépsz rajta, de sosem lesz már a Tiéd.. Vagy az amikor Vele maradsz de elveszíted a saját önértékelésedet, és szenvedsz, kétségek közt vergődve, hiszen a dolgoknak csak 1 bizonyos részét tudod rábizonyítani, és feltételezéseid vannak Vele kapcsolatban.- erre mindenki maga találja meg a választ, kommentbe le is írhatjátok.
Amit tegnap tettem könnyes szemmel, nem tudom mire volt jó. Talán el fogtok ítélni, talán nem. Rátok bízom a döntést. De meg akartam tudni az igazat, tudnia akartam mi ez az egész história, tudni akartam, hogy vajon behódolna-e egy idegen nyomulós lánynak. Ezekkel a gondolatokkal, létrehoztam egy kamu csaj profilt egy közösségi oldalon. És beszédbe elegyedtem Erikkel. Ő persze semmit sem sejtett. A szívem végig vadul vert, a gyomrom hasogatott minden egyes levélváltásnál.
Erőszakosan nyomultam Rá, leírta hogy most nincs kapcsolata de nem is akar újat, de szivesen ismerkedik- Hopp ez fájt, bekönnyzött  a szemem, de megérezve a vér szagát, csak nem hagytam.
Kérdeztem találkozna-e, nem koptam le- Nem ment bele a dolgokba.
Saját magamat pocskondiáztam a kamus csaj profiljával. - Tudni akartam bevéd-e. - Megvédett. –Ez jó érzéssel töltött el, de az már nem mikor megkérdeztem, hogy járna-e velem és azt irta, előbb megismerne.
A féltékenység és a fájó felismerés akkor hasított belém amikor megkérdeztem kit választ engem (a kamu csajt) vagy engem ( az exét) És senkit sem választott.
Hogy milyen következtetést vontam le ebből? Nevetséges, de semmit. Egy nagy kérdőjel volt benne, ahogyan ott ülve a számítógép előtt néztem a sorokat. Felhívtam és elmondtam neki, hogy én voltam a kamu csaj. Az elején tagadott, majd a fejemhez vágta hogy csalódott bennem.
Azt már nem akartam elmondani neki, hogy tudom milyen érzés van benne, én is rengetegszer éreztem ezt Irányába. Mégsem a hazugságot tartottam megoldásnak.
Mindez tegnap történt, de ma rájöttem hogy nehezebb élnem nélküle, mint hittem. Szinte fájt a mai napi ébredés, szinte kínzó a hiánya, tegnap óta semmit sem ettem, a mérleg 2kg-al kevesebbet mutat. - Hurrá van valami pozitív is a szakításban. -Nevettem el magam eröltetetten.
Hogy mi lesz most?! Nem tudom. Valami összetört bennem, és ez a kétely, a tudatlanság, a feltételezések, csak mérgezi a létemet. Nem tudom mi volt mez a 1,5 év. Nem tudom szeretett-e valaha. Nem tudom megcsalt volna-e? Nem tudom mit tehetnék most… Csak azt tudom, hogy eddig sem voltam teljesen biztos magamban, de most már végleg felismertem, hogy rengeteg idő kell ahhoz hogy talpra tudjak majd állni valaha. Hogyha kell elfelejtsem Eriket és új életet kezdjek. De addig még pokolian kínzó, magányos napok vártak rám…  (folyt köv.)
Folytatások
2249
Az Erikkel való szakításunk óta, sok minden megváltozott bennem. Megállás nélkül száguldoztak a gondolataim, s a történteken töprengve rájöttem 2 fontos dologra...
Előző részek
2629
Szeretném meg írni a saját történetemet, Nektek, Kedves olvasóknak, hogy egy percig se érezzem úgy, magam vagyok a fájdalmaimmal, és hogy elvesztem lelkem ürességével a Nagy világban.
Ez a történet egy szakításról szól, egy olyan lelki magányról amely fizikai romlásba taszít egy személyt, aki ha elbukik, nem tudja feltud-e állni valaha. Ez az én történetem, egy fiatal lányé.
Megosztom Veletek a legbelső fájdalmaimat, így anonimként, ismeretlenül, hátha valaki hozzám hasonló...
Hasonló történetek
4111
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3871
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
hörcsög00 ·
Még mindig vannak pontatlanságok,de már sokkal jobb. A kép is nagyon tetszik! Azt hiszem ezen, ilyesmiken mindenkinek át kell esnie. Eleinte valóban pokolian rossz,aztán egyre jobb és jobb lesz, idővel könnyebb. Nem éri meg ennyit foglalkoznod vele! Tojd le őt, ha szeret úgyis visszatér, ha meg nem, akkor soha nem is volt a tied és nem éri meg a rápazarolt időt és energiát! Egyébként talán volt néhány dolog amit túlreagáltál, ezt arra az esetre írom, ha megint összejöttök. Szurkolok nektek,ha így lesz, akkor bízz meg benne kicsit jobban!

Marokfegyver ·
Ha létezne az Élet nevű boltban panaszkönyv, ez megfelelne egy bejegyzésnek. Jól írtad le, átérezhető, megérthető, de nem igazán novella. Értékelésem - a "tetszett" - nem az alkotásnak szól.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: