Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Éva596: A Szepetneki családról szóló s...
2024-09-28 11:44
Dicsakli: Szeretném megkérdezni, hogy az...
2024-09-28 05:55
SexyBayonetta: Eddigi legjobb erotikus, leszb...
2024-09-27 22:44
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mese a szerelemről

Réges-régen, nem sokkal azután, hogy minden elkezdődött, élt egy gonosz hadúr. Fekete páncélját rettegte az egész világ. Azonban mégis voltak, akik szembe mertek szállni vele. Mikor már a hadúré volt az egész világ, egy lázadás tört ki. A hadúr többmilliós serege nem tehetett semmit a lázadók partizánja ellen. Így a hadúr magához hívatta udvar varázslóját. Azt beszélik, a varázsló annyira gonosz volt, hogy még a pokol is rettegte, és olyan nagy tudású, hogy az ördög tanára volt valamikor. A hadúr egy átkot kért a varázslótól, egy olyan gonosz átkot, ami képes legyőzni a lázadókat. A varázsló 7 éjen és 6 nappalon keresztül dolgozott sötét tornyába zárkózva, majd a 7. nappalon ura elé vonult: elkészült minden idők leggonoszabb átkával, a szerelemmel. Az átok olyan hatalmas fájdalmat képes okozni, mint semmi más a földön. És nem egyszerű fájdalmat. Olyan fájdalmat, mit kíván az ember, és mi képes megölni őt.

A hadúr a varázslóval megátkoztatta a földet. A lázadásnak vége lett. Ám egyvalamiről megfeledkezett. Az átok olyan hatalmas volt, hogy ő sem tudta elkerülni. Próbált menekülni, de végül utolérte a sorsa. Szerelmes lett egy Aphoridité nevű lányba. A lány először hallani sem akart róla, hisz a hadúr ölette meg apját. A hadúr szenvedett, átélt minden szörnyű kínt, amit az átok okozhatott, míg végül úgy tűnt, sorsa jobbra fordul: Aphrodité kész volt feleségül menni hozzá. Azonban amikor a hadúr már azt hitte, legyőzhette saját átkát, melyet ő készítettet, Aphrodité megölte őt: lázadó volt.

Néhányak mesélik, hogy a hadúr szelleme még mindig az árnyékvilágban kísért. Keresi a varázslót, hogy visszavonassa vele az átkot. Hisz a hadúr szörnyen gonosz, de senkinek nem kívánja azt a szenvedést amit ő élt át.

Ezt a történetet én egy öreg kocsmárostól halottam, egy messzi hegyi fogadóban. Ő állítólag a saját szemével látta a varázslót amint a hadúr szelleme elöl menekült. Nem tudom mi igaz a történetből, de egy biztos: az a fogadós nem gyakran szokott hazudni nekem.
Hasonló történetek
3234
- Ha bármikor, bármiben segíteni tudok, akkor számíthatsz rám!
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
3914
Papjait a leghűségesebb követői közül választotta ki. Természetfeletti képességekkel ruházta fel őket, inkább mágusoknak lehetett őket nevezni, mint papoknak. Hívei két rendet alakítottak ki a tiszteletére. Az egyik a rend volt a Haron Rendje, aki a természet felett kapott korlátlan hatalmat...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

geminigirl ·
Szeretem a meséket és nagyon szívesen olvastam volna részletesebben is!
Így kicsit hiányérzetem van, mert olyan volt, mint egy könyv hátsó borítóján olvasni az összefoglalót, de hiába érdekelne a mese részletesen, nem tudok meg többet...
Máskor, ha mesélsz, ne csak tartalmat írj, hanem keltsd életre a szereplőket, láttasd a történetet -- varázsolj!
További sok sikert!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: