Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz...
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Isten veled generális!

Onanizálva meditált az ólomkatonák halálosztaga előtt azon,vajon elhiggye amit lát?Veszik a kamerák,be kéne köpni valami aranyat,amit majd idézhetnek az iskolában.Kibaszott forgószínpad ez az egész!Új tájak,új ruhák...
Csak ő az állandó,ő maga.Pontosabban a lénye mert a ruha is változik ami rajta van.A katonák is.Hol élőbbek,hol hamisabbak.Egyszer rikító vörösben pompáznak,hol fantáziátlan fosbarnára váltanak.Töltőtoll,majd AK-47 villan a kézben,hűen tükrözve a kort ,ami rohan el,be sem várva az annyiszor lejátszott színjátékot.Minek?
Nyomasztó gondolat,hogy csupán egy ügyetlen bábjáték lehet a metrokocsiban felcsappantott vászon mögött.Egy gerilla művész újabb agyszüleménye.Azért,hogy a fáradtságba belesüppedt utasok pillanatra felkapják a fejüket.Mi a faszom...valami ilyesmit dörmöghetnek az orruk alá.
Vagy egy kép?Esetleg képek sorozata egy filmben,amik ugyanazt mutatják,de valahogy még is mást.
Aztán feltartóztathatallanul jön az orgazmus,veszettül kalapál a szív,szabad szemmel is látható ahogy az a kis hús szánalmasan vergődik a szűk,homályos kamrájában,hallani ahogy puhán mégis határozottan összehúzodik majd vissza.Dördülnek a puskák.
Elsült.
Horogkereszt,vöröscsillag,Kossuth címer.A régiek csikorogva letűnnek északon,újak olajozottan feltűnnek délen.Kopott Saulusból,csillogó Paulus mászkál az utcán.Így megy ez.
Majd vitatkozhatnak,hogy ki volt az illető.Hogy a szájába adták a halál után,vagy ő lehelte ki még az utolsó szusszal.A szavakat és amik azon túl vannak.Mibe kapaszkodott kihúzott körömmel?
Talán egy női szívbe.
Jót tett vagy rosszat?Vagy csak követte egyszerűen a gének diktálta sorsot.Így volt programozva.Bölcs volt ezért avagy balga?
Újratemetik?Ráhúzva sírjára a jólismert egysíkú idióta rendszert vagy kiássák és koponyájával a bátrak játszanak kényesen egyensúlyozva a cirkuszi trapézon a veszettül tapsoló közönség felett.

Hasonló történetek
2823
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
4028
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: