Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Idea

Apró hangyaszerű mondatoknak látszó förvedmények kanyarognak a papíron.Kétségbe esek.Ez nem lehet!Bassza meg!Már három hete gyúrom,rágom,alakítom és most is csupán alig öszefüggő légypiszok.Mikor fog ez egyáltalán saját lábra állni,kacéran apró csókot dobni felém aztán végérvényesen lilibbeni az ajtón,hogy többé ne kínozzon ott belül.Mikor lesz hűtlen céda aki mások előtt rólam áradozik de legbelül örül,hogy elszakadt végre tőlem.Én csak gazdatest vagyok aki észrevette az utcán a törött üvegek között,mások nevetésében vagy bánatában,a halott üvegszemében,a vonat kerekei alatt,a szivárványban,az árva,elhagyott kutyaszarban,bárhol ahol Isten is lakhat.Egyszerű alakban jön.Mert a bonyolult egyszerűként kezdődik és a kivitelezéskor válik nehézzé.Tudom,hogy valójában micsoda.Ő a Semmi.A vastag látható szférákba csomagolt Semmi.Tépem,finoman boncolam,hullik a csomagolás,de újabb és újabb réteg következik amit le kell fejteni.Ha mégis megtalálom vagy inkább ő hagyja,hogy megtaláljam szépen bekebelez,ahogy egy apró kígyó lenyeli az elefántot és magatehetetlenül fekszik és emészt.Először molekulákra bont,majd atomokra,protonokra,neutronokra,elektronokra.És tovább mikrocsipetnyi bozonokra és még ismeretlen apró,atomhoz képest törpe darabokra.Aztán kiokád a nap alá,hogy újra összeálljak és úgy szívjam magamba újból az oxigént mint az újszülött aki először érzi át a légzéstől való függés megrázó és felemelő csodáját.Hát ez az ami még nem sikerült.Talán...
U.I.:amit eddig kurva szar volt,hát ez se jobb,tényleg jobb lenne nem azonnal küldenék el mindent ami eszembejut.Bárcsak mindent azonnal leírné ami eszembejut!
Hasonló történetek
2823
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
4074
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Hmmm…
Nem rossz. Van benned valami szokatlan feszült izzás. Várom a következő írásod.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: