Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Bye-bye love

Mondd meg az összes barátomnak, hogy meghaltam, mert aki az életem volt, máshoz pártolt. Mondd el nekik, hogy hiába vártam, a perc sohasem jött el. Az a perc, mikor kettesben, a halk, zizegő szélben ketten álljunk, egy árnyas kapualjban. Hogy soha nem foghattam meg a kezét, hogy soha nem nézhettem a szemébe úgy, ahogy szerettem volna. Hogy mindig csak a mértéktelen szerelmet mutatta az arcom. Egy gyenge semmit. De ő nem csak ennyi volt. Őt szerettem is. Szerelembe belehalunk, és mind csalódunk, mégis, én szerettem volna a vidám halált az ő oldalán. Hogy hagyott volna el egy varázslatos csók után.

És hogy én voltam lassú? Nem, tévedés. Mindig mindenki azt hiszi, hogy a szerelem azzal kezdődik:
’Járnál velem?’ – és nem. Nincs igazuk. Ez csak a XXI. Századi szerelmes ifjak őrültsége. Én még mindig hiszek abban a szent és törhetetlen szeretetben, amit mi csak hétköznapian szerelemnek hívunk, hogy tudom, nem így kezdődik. Teljesen máshogy. Ahogy írtam az imént. Ketten. Egy magányos helyen. Ahol a magányt egymástól magunk űzzük. Ahogy szelíden mosolyog rám. Ahogy szelíden mosolygok rá.
Hiába mondják a barátok, siess, mert elszalasztod. Nem. Ha szeret, ha egymásnak vagyunk rendelve, nem szalasztom el. Mert ugyan miért? Mert valaki előbb kérdezi meg tőle ezt a semmi, érzelemmentes mondatot? Ha neki annyira mindegy, kivel lesz, akkor nincs mit elszalasztani. De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg.
Mert akkor tudom, hogy én csókolom, ölelem, karolom. Hogy az én ölemben pihen. Hogy az ő tenyere is izzad.

És ez nem jutott nekem. Úgy látom.

De én álmodozó vagyok. Vele álmodok minden este, és néha ébren is hiszem. Ezért vagyok vidám. Ezért hiszem el, hogy lesz még lehetőségem. Már látom is. Nem tervezek előre, nem. De valahol, pár nap távlatában ott van a lehetőség. És élek vele. Mert az álmomban azt a helyszínt, azt a pillanatot láttam. És átéltem. És ha kidob…? Megpróbáltam. Nem érdekel mi lesz. Ma is vele álmodok? Legyen.

Nekem az álmok adnak hitet.
Hasonló történetek
3693
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
5340
A papnő fölállította és szájon csókolta. Szabad kezével végigsimította a lány testét. Formás mellei, kissé kiálló bordái, lucskos puncija és izmos combja didergett a hideg kéz érintésétől. Csukott szemmel csókolta vissza a papnőt. Szenvedéllyel, élvezettel. Szinte már szerelemmel csókolta a nőt. Az elengedte a lány száját, megragadta a karját és az emelvényhez vitte. Az emelvény kb. derékig ért a nőnek. Ráfektette a lányt. Letolta melleiről a köpenyét...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tatina Mae ·
Wow! Így XXI.-i sz.-i fiatalos hozzászólással: Wow! Sok mindenben igazad van, de egyvalamiben nincs: várni... várni szép addig, amíg pontosan tudod, hogy van mire, van kire várnod. Aztán jönnek a gyanakvó gondolatok: miért kell ennyit várnom? Talán én értettem félre? Talán nem is szeretne semmit? És akkor az ember, lelkében az égető fájdalommal tovább lép, mert úgy érzi, elrontotta, és örül, hogy saját hibáját még talán csak ő ismerte fel. Én is vártam már álmodozókra, biztattam és nygtalanítottam magam, mégis, egy idő után megszületett bennem a döntés: Elég! Tévedtem. Sokszor. Mégis, újra és újra ezt tenném... erre vigyázz!

A stílusod pedig lenyűgözött. Gratulálok!

PanniP ·
Hát, van új a nap alatt! Nagyon szépen fogalmaztad meg, tényleg. Még ha én nem is várnék örökké, mert élni is kell valamikor, de ettől függetlenül le a kalappal!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: