Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hivatlan vendég 18. fejezet

18.  fejezet


A játék vége


A már jól ismert útvesztőt unatkozva jártam végig- csak hatszor tévedtem el, s csak kicsit szégyelltem magam Alexander előtt. Néha- néha zsákutcába ütköztünk, de még visszafordulhattunk. Végül, fél óra bolyongás és szitkozódás után kikerültünk a zöld szörny hasából. Csend vette körül a világoskék színben tündöklő palotát. Az ajtó zárva volt, ezért nem volt más lehetőségem, mind a lábammal döngetni, hogy jól hallható legyen: én is ott vagyok.
Néhány pillanaton belül Constantin nyitott ajtót.
- Van egy jó hírem!- mondtam mosolyogva.
- Kisasszony, azt vártam Öntől, hogy hamarabb rájön az igazságra - mondta Constantin közömbösen.
- Te tudtad?- lepődtem meg, s már semmit nem értettem.
- Nem csak én…
- Ciel is tudta?!
- Nem… Ő nem tudta… De a gróf és grófné…
- Miért nem mondtad el Cielnek?
- Ígéretet tettem.
- Mégis kinek? - rontottam be a házba.
- A grófnak és a grófnénak.
- Te…- mondtam halkan.
Alexander figyelt. Próbálta megérteni a dolgokat, ami többé- kevésbé sikerült is.
- Hol van Ciel? - figyeltem fel a csendre.
- Én… hazudtam Önnek és az Úrfinak is… - tért ki a válasz elől Constantin.
- Hol van Ciel? - szinte ordítottam a dühtől.
- A szobájában.


Felszaladtam a lépcsőn, és berohantam Ciel szobájába. A legrosszabbra gondoltam akkor; Ciel halálára… Abban a pillanatban az egész további életem lejátszódott előttem… Ciel nélül… És nem voltam boldog.
- Ciel! - kiáltottam el magam.
- Tessék? - figyelt rám Ciel olvasás közben.
- Élsz?...
- Zavar?
- Annyira örülök!- éreztem, ahogyan szívemről nagy kő esik le.
Megöleltem Cielt, és el sem akartam engedni soha többé. Alexander is bejött a szobába.
- Ciel…- mondtam. - Azt hiszem… Ő a bátyád! - s rámutattam Alexanderre.


Kérdően nézett rám a két fiú, majd egymásra. Szemmel látható volt a hasonlóság. Már csak azért megérte élnem, hogy láthattam azt, amit akkor.
Elvégezték a DNS vizsgálatot Ciel, és Alexander között. Hogy mi lett az eredmény?... Ők ketten testvérek… Hogyan viszonyultak ehhez?... Féltek egymásnak köszönni is, de idővel megtalálták a közös témákat.
De még nem voltam teljesen boldog; volt még valami, ami aggasztott… Ciel betegsége…

Előző részek
3036
Miután elmentem Ciel ,,palotájából" Alexanderhez, vegyes érzések zavartak össze: szomorú voltam Ciel miatt, izgatott Alexander miatt… És féltem szüleim büntetésétől, ami szigorúnak ígérkezett. De tudtam, mindent megérdemlek...
3432
Rozetta bátyja miatt kerül kellemetlen helyzetbe, ám a kellemetlen helyzetből még kellemetlenebb lesz. És a dolgok csak tovább romlanak.
3020
Szerettem ezt a fejezetet... Azt írhattam,amit csak akartam:).
3276
Csak most látom magam is,a kislányos történetből mit alkottam.Hát...Ez van,ha szabadlábon van a fantáziám.:)
2813
Ez egy rövid fejezet.Nem véletlenül.Amikor ezt a fejezetet írtam,teljesen kifordúltam magamból,csak akkor,amíg írtam a történetet,éreztem azt,hogy túlságosan hagyom szárnyalni a fantáziámat.Mindennek ellenére,mivel így írtam meg,azt gondoltam,így is kell hagynom.
Hasonló történetek
4382
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
4470
Most zuhanyozzál le, aztán irány a szülői ház. Utólagos engedelmeddel haza telefonáltam, hogy előkészítsem a terepet. Csak azt mondtam, hogy összevesztetek Adammal és te, ott hagytad...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szerenella ·
Az elején is ilyen rövid fejezetek voltak. Érdekes, gratula! :innocent: :heart:

Marokfegyver ·
Rozetta úgy eltűnt itt az írásdömpingben, hogy alig vettem észre. Nyugodtan szólj ám rám, ha nem venném észre majd a befejező részt időben!
Kigubancolódnak a szálak.
Azt hiszem, a szerzőnek is tanulságos ez a regény, hiszen visszaolvasva néhol másképp nyúlna a történethez, és egészen biztosan nagyobb/hosszabb adagokban tálalná. A folytatásos dolgoknál nagy a veszély, hogy a kezdeti olvasók közül elkopnak páran, az újak meg menet közben nem kapcsolódnak be, mert tartanak attól, hogy nem értik meg. Ez Nálad nem nagyon fordult elő, mert - tényleg bonyolult közben felvenni a ritmust, de - kézenfogva végig tudtad vezetni az olvasóidat a feszültséggel és a még mindig nem teljesen tisztázott szálakkal.
Még az egészről korai véleményt mondani, de úgy látom, mindenestől jónak mondható.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: