Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Háromszor dacolni és meghalni (7.)

7. fejezet
Apró gondok, apró örömök

- Fú! Szerintem ide ne gyere be! - köhögött James. - Mikor nyitottunk ide be utoljára?
- Szerintem, mi még nem nyitottunk ide be – mondta Lily az ajtóban állva, és a port, a koszt figyelve. - Tökéletes.
- Tökéletes? Ez a káosz, és kosz? - hessegette el a férfi, az orra elől, a porcicákat.
- Természetesen kitakarítva, kifestve és bebútorozva. Már látom a szemeim előtt az egészet.
- Én is, főleg azt, hogy ezt mind én csinálom.
- Erre két dolgot mondok. Egy, ha van eszed, beszervezed Siriust és Remust, kettő, csak addig kell egyedül csinálnod, míg ekkora por van. Utána már segítek – mondta Lily, majd megsimogatta, már igencsak kigömbölyödő pocakját. Már a hatodik hónapban volt, mivel a tavasz eljött, és az április is. A két terhes nő egészen február végéig, orvosi engedéllyel, dolgozott, Mordon legnagyobb örömére. Azután Tea végleg eltiltotta őket a munkától.
- Muszáj most? A rend és az aurorok dolga is sűrűbb lett. Azt sem tudom mikor mi a feladatom – húzta el a száját a férfi, majd kijött a szobából.
- Felvilágosítom Mr. Potter, hogy a gyerekszobát a gyerek születése előtt kell elkészíteni.
- Lily, addig még van három hónap! Tudom, hogy rohadt unalmas egész nap egyedül itthon ülni, de nem túlzás azért egy szobát átalakítani?
- Tudod, tényleg unalmas, és nem túlzás! Ha kell, majd kitakarítom egyedül! - válaszolt Lily kissé dühösen, majd megfordult, és lassan lement a lépcsőn. Mire leért elkönyvelte magában, hogy a lépcsőzés is egyre nehezebb dolog lesz.

- Sirius, Remus! Na, hogy végre megtaláltalak titeket! - szólt James az auror parancsnokságon.
- Késtél – szólt Lupin, majd a férfi kezébe nyomta a dokumentumokat. James kinyitotta, majd olvasni kezdte.
- Miért késtél? - kérdezte Sirius is, aki aláírt egy két dolgot.
- Kettőt találhatsz – morogta fáradtan James.
- Mit talált ki Lily? - kérdezte egy vigyorral. - Néha igazán tudlak sajnálni.
- Most én is titeket, ugyanis benne lesztek.
- Nem érek rá! - szögezte le Sirius egy vigyorral. Remus visszavette az adatokat.
- Mit kellene csinálni?
- Kitakarítani a leendő gyerekszobát.
- Nem is hangzik szörnyen – mondta Sirius, majd elindultak, kifele a parancsnokságról.
- Ne hidd. Három centi vastag por, és káosz – válaszolt James.
- Mikor kellene menni takarítani? - kérdezte Remus.
- Ma... este, különben Lily egyedül áll neki, azt meg nem szeretném.
- Akkor ma este mind a ketten ott leszünk – ígérte az auror, majd elindultak teljesíteni a feladatot.

A három munkás nekilátott a szoba kitakarításának. Először az összes kacatot papírdobozokba osztották, majd ezeket levitték Lilynek a nappaliba, ahol a nő rendszerezte őket, hasznos, és kidobandó kategóriákba. Annyi kacat volt, hogy nem lettek vele készen. Sirius és Remus letusoltak, majd elköszöntek egy ígérettel, hogy holnap is jönnek. James fáradtan dőlt le a kanapéra, ahol Lily még mindig a kacatokat nézegette. Épp egy régi gépet nézegetett, mikor a férje leült.
- Ez mi? Valami mugli dolog?
- Ha hiszed, ha nem, nem tudom! - forgatta meg a gépet, majd a kidobandó dolgok közé tette. Kezébe vett egy régi lámpát, majd nézegette.
- Nem vagy még fáradt?
- De, egy kicsit... - ásított, majd tovább pakolászott.
- Nem akarsz lepihenni?
- Nem, majd később – legyintett Lily, de James kivette a kezéből a kacatot, majd megfogta a kezét.
- Ráér holnap is. Gyere! - a nő felállt, majd visszanézett a ládákra.
- Hah, délelőtt úgyis lesz rá időm...
- Bizony – válaszolt James, majd maga után húzta a még kételkedő feleségét.

- Meddig fog ez tartani? - kérdezte Sirius. Ő volt az egyetlen, aki folyton hisztizett a munka miatt.
- Már majdnem kész – válaszolt nyugtatóan Remus, és összenézett Jamesszel.
- Ez az utolsó láda – emelte fel a papírdobozt a férfi, majd levitte. Lily is majdnem kész volt.
- Hogy haladtok?
- Jöhet a takarítás – sóhajtott a férfi, majd a nőre mosolygott. - Nemsokára kész. Talán holnap – azzal visszament föl. Lily megnézte az utolsó dobozt, majd felállt, és a konyhába ment. Öntött három pohárba limonádét, majd tálcára tette, és elindult vele föl az emeletre. Épp az ötödik lépcsőfokra lépett, amikor megszédült. A tálca miatt nem tudta elkapni a korlátot, ezért legurult.
Odafent épp elkezdték a por eltakarítását, mikor meghallották a csörömpölést. Poharak törtek össze. Mind a hárman kisiettek a lépcsőhöz, és észrevették Lilyt a lépcső alján.
- Lily! - James lesietett, majd felvette és a kanapéra fektette. - Valamelyikőtök hívja ide Teát! - szólt a két barátjának. Sirius el is indult gyorsan, Remus pedig ott maradt Lily és James mellett. A lány csak lassan tért magához, de még azelőtt, hogy a doki megérkezett volna.
- Mi történt? - kérdezte halkan. James a lány homlokára tette a kezét. Azt nézte nem lázas-e.
- Leestél a lépcsőről. Gondolom – válaszolt nyugodtan. - Hogy érzed magad?
- Rosszul – mondta, majd rémület siklott át az arcán, és a hasához kapott. Ekkor a magzat rúgott egyet. Lily megkönnyebbült. - Rugdos – mondta egy mosollyal, majd becsukta a szemét.

- Fáj a hasad, görcsöl, bármi? - kérdezte Tea, miközben Lily lázát mérte.
- Nem jobban, mint máskor – válaszolt Lily. A doki kivette a hőmérőt.
- Hm. Ez bizony magas. James! - szólt át a másik szobába. A férfi belépett. Sirius és Remus mellett.
- Igen?
- Lilyt beviszem estére megfigyelés alá. Valószínűleg nincs baja, de jobb félni, mint megijedni.
- Rendben – mondta James, majd egy puszit nyomott Lily homlokára. - Bekísérhetem?
- A látogatás már lejárt, de holnap reggel ugorj be, majd akkor eldöntöm, hogy marad-e tovább, de most láza van. Gyere Lil. - Lily felállt, majd elköszönt Jamestől, és követte a gyógyítót.

- Úgy tűnik a magzatnak nincs baja, de te mégis lázas vagy. Lehet, hogy valami kis megfázás. Éjszakára mindenféleképp benn maradsz, aztán majd meglátjuk. Mellesleg érdekel a gyermeked neme?
- Neme? - feküdt le a nő. - Igen... - mondta tétovázva.
- Fiad lesz.
- Anyai megérzés... - mosolygott Lily.
- Tessék?
- Megéreztem, még a terhességem elején. James megmondhatja, még a nevét is megmondtam.
- Á, tehát már neve is van? Megtudhatom, akkor?
- Harry – mondta boldogan a nő.
- Szép név, de most aludj – oltotta el a lámpát Tea, majd kiment és becsukta az ajtót. Lily egyedül maradt a hasában növekvő Harryvel együtt.
Hasonló történetek
3713
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
3855
Már több mint háromezer éve vége az Istenek Háborújának. Orudzaburt elpusztították és újra megkezdődhetett a béke kora. Az élet virágzott, a kontinensen áldott béke honolt: felvirágzott ismét a kultúra, a művészetek, s a mindent átható mágia ismét új követőket talált.
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: