Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
Gömec: "leöltem a kanapéra" Segítség,...
2024-11-14 15:29
laci78: nekem kicsit dagályos, de absz...
2024-11-14 09:43
laci78: jó sokat kell várni, de ez van...
2024-11-13 16:46
Rémpásztor: Következő rész publikálási ide...
2024-11-13 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Haldokló szerelem

A gondolatok ölnek.
Lassan, fájdalmasan. Kételyt ébresztenek, mely kígyóként tekergőzve alattomosan vájja méregfogát védtelen szívünkbe.
Az örökös bizonytalanság, a hiába súgott- üvöltött kérdések felemésztenek.
Valami változásra lenne szükség. De a változás a szemnek láthatatlan. Tündérhálóját szaggatják szét a mindennapok, a türelmetlenség.
Gyorsan akarnám. Hogy tudjam- nem volt hiába a harc. Mert haldoklom. Érzem szívem pillangó- szárny rezdülését- a méreg hatni kezd.
A kétség csendes, lopakodó, gyilkos elegye bevégzi, amit elkezdett. Nem menekülhetek. Nincs erőm már a harchoz. Vége. Feladtam.
Múló szerelmem homályos emlékeit ölelem magamhoz utolsó mentsvárként, de a hiábavalóság pusztító tüzétől hamuvá lesz minden.. Lelkem erőtlen, tiltakozó sikolya dübörögve visszhangzik fülemben.

Várok.

Várom, hogy mentsen meg, akit szeretek. Nyújtsa felém a kezét és mondja, hogy nem lesz semmi baj. Hogy még nincs minden veszve. Hogy a fájdalom, ami szétszakítja a szívemet enyhül majd.
Még érzem illatát, ha behunyom szemem. Még érzem mennyire is szerettem. De nem annyira, hogy elfogadjam.. És ő sem szeretett eléggé ahhoz, hogy megváltozzon. Értem. De megpróbálta.
Azt akartam olyan legyen, mint én. Azt akartam, hogy lássa az én szememmel a világot. Lássa a csodákat. Élete apró csodáit, amik körülölelik védelmezőn. Azt akartam- tudja az értéküket. Hogy a jó nem adatik meg mindenkinek.
De az ő lénye nem volt fogékony a varázsra. Így csak elbeszéltünk egymás mellett. Különbözőségünk nem vitt közelebb minket egymáshoz.
Felőrölt, megölt mindent, ami szép volt.
A kétségek a szerelembe vetett hitemet temették el kacagva.

S most küzdöm a reménytelenséggel, a tudattal, a józan ésszel. Gyötrő, gyilkos gondolataimmal.
Csak várok- hátha az őrület múlik. Hátha mégse hullik darabokra, amit felépítettem.

Várok a változásra.
Várok rá és a csodára, hogy talán egyszer egy pillanatra az én szememmel látja a világot...
Hasonló történetek
3988
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4062
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Vikk ·
jó amit írtál, de felmerült benned az hogy miért hagyott el? talán mert ráerőltettél dolgokat vagy saját magadat. \"Azt akartam legyen olyan mint én.\" \"azt akartam hogy lássa az én szememmel a világot\" lehet hogyezekkel üldözted el.nem várnod kellett volna hanem cselekedni vmit, bár az is lehet h neked kellett volna változni. ahogy ordogXl is mondta \"sok szerelem veszik kárba az önző kényszerek rablánca alatt\" ebben sok az igazság. de ha ő választotta semmiféle hatás nélkül el kell fogadnod. Amúgy tetszik

Tűzmadár ·
Látom, csak nők szóltak hozzá…
Ha a te szemeddel látná a világot, unalmas volna. Az azonosság mindig unalmas.
ordogXL ·
Hozzátenném, én az eltérő pároknál nem a szépen jővő Ágyöt láttam, hanem azt a hangos: Menj a fr***ban, meg hasonlók, és napok múlva is szorták egymásra a homokot, meg a disznóságaikat a piszkos lepedőjű, közös múltból!
Bocsi, Mária de la Cruz :P
További szép napot :innocent:
artemyss ·
Nem azonosságra gondoltam- hasonló értékrendszerre, életszemléletre..
Hiába fontos az egyik félnek a hűség, ha a másik nem hisz benne.. De mondhattam volna más példát is..
artemyss ·
Minden szó igaz.. :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: