Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
-Ez a helyes hozzáállás! Adjunk a nézőknek egy olyan előadást, amit soha nem felejtenek el!...
Friss hozzászólások
kaliban: Tetszett!
2024-03-15 15:00
SunnyDay: Köszönöm :)
2024-03-14 10:40
kaliban: Folytasd! Tényleg jó a sztori.
2024-03-13 13:51
SunnyDay: Szia. Köszönöm, ha van rá igén...
2024-03-10 18:11
vinzso: Szia, jó történet, várom a fo...
2024-03-10 11:15
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gimnáziumi gyilkosságok - Első fejezet

Már csak az utolsó csak az utolsó kanyart kellett megtennie a kocsinak, hogy Lukácsék meglássák elkövetkezendő életük új helyszínét. A völgyben álmosan terült el a kisváros, amelynek gimnáziumában Péter ezen túl a matematikát és a fizikát tanítja majd. Elrobogtak a kertváros mellett. Mindenhol rendezett virágok pompáztak. Aztán beértek a főtérre, ahol a gimnázium épülete is állt. Az épületet magas kerítés vette körül. A kapu mellett kisebb ház állt, amolyan kapus lakásféle. Péter megáll, és dudált egyet. Egy magas, idősebb férfi igyekezett eléjük. A háta kissé hajlott volt már, és látszott rajta, hogy rangjának alulinak tartaná, ha szaladna. Kezében hatalmas kulcscsomó.

- Jaj, Tanár úr! – kiáltotta, már messziről – bocsásson meg, hogy nem voltam itt, de nagy felfordulás van az épületben.
- Mi történ Jo bácsi? – szállt ki a kocsiból Péter. Az öreg most nézte csak meg igazán.
- Nézd már! A kis Péterke! Magából is tanár lett? Pedig mennyit bosszantott annak idején – fenyegette meg a mutató ujjával a régi ismerőst.
- Bizony, bizony Jo bácsi, mennyit futottam én át a kertjén, mikor megdézsmáltam az almafa termését.
- Tudja, Péter, Egy lányt talált ma a takarítónő a zuhanyzóban. Megfojtották. Még tegnap délután. Tudja, helybéli volt. A Kiss Laci lánya, a Móni.
- Szörnyű – kerekedett el Péter szeme.
- Várjuk a rendőröket, de azért maguk csak jöjjenek beljebb.

Péter visszaült a kocsijába, és lassan végigment a betonúton a gimnázium mögötti parkolóba, aztán kiszállt. Viki, a lánya letekerte az ablakot, és utána szólt:
- Apa, tényleg loptad az almáját?
- Mindenki lopta, a lényeg az volt, hogy kergessen. Imádtuk bosszantani – mondta a negyvenes éveinek közepén járó apa, azzal besietett a magas, komor kőépületbe.

- Nem vagy fáradt drágám? – kérdezte Vikit az anyja, Csilla.
- Egy kicsit, de nem vészes – szeretném már az új szobámat rendezgetni. Mikorra jön meg a teherautó?
- Azt mondták, két órán belül itt vannak.

Péter jelent meg most az épület sarkánál, mellette egy hatvan körüli, összes, magas férfival. Maga volt az igazgató. Az asszony is kiszállt, és mosolyogva nyújtott kezet Pásztor Istvánnak. Régi ismerős volt ő. Még Pétert is tanította történelemre, bár akkor még nem volt igazgató. Aztán évekig könyörgött a házaspárnak, hogy jöjjenek vissza Péter szülővárosába. A rövid üdvözlés után beszálltak a kocsiba, és az igazgató útmutatása alapján egy sarokkal odébb álltak meg, egy gyönyörű ház előtt.

- Ez lenne az – mondta Pásztor igazgatóúr.
- Gyönyörű – nézett befelé a kapun a három ember. A kertben virágzott a rengeteg trombitavirág, tátika és hajnalka. A házhoz rózsa lugas vezetett, kissé elvadult minden, de egy gondos kéz hamar ismét széppé varázsolhatta.

A két férfi kiszállt, és kinyitották a kocsibejárót, majd behajtottak kocsival, a garázsig.
- Várj kicsim, apu mindjárt előszedi a kocsit – mondta Csilla.
- Figyeltem, hogy a házban ne legyen sehol küszöb – mondta az igazgató, itt pedig a három lépcsőfokot rámpával helyettesítettük. Szegény Mari néni, a végén már kerettel járt, azért alakította így át a fia a házat.

Csattant a rokkant kocsi, ahogy Péter szétnyitotta, Viki pedig beletornászta magát. Viki két lába hiányzott térdtől lefelé.

Mindenki a gyilkosságról beszélt. Mikor Viki begurult az osztályba, jó pár ismerős arcot látott. Annak idején sokat nyaralt itt a nagyinál, és a szomszéd gyerekekkel gyakran játszott. Varga Panni mosolyogva szaladt elé.
- Luki Viki! Hát már Te is hajlandó vagy rendes suliba járni?

Nevettek a tréfán, Egyből befogadták. Viki tíz percen belül legalább húsz ismeretlen nevet hallott. Nagyon örült, hogy otthagyták Pestet. Azt az utcát, ahol a balesete történt, azt az iskolát, ahonnan eltanácsolták, mert, hogy nem adhatnak diáknak liftkulcsot, ő meg nem tudott felmenni a másodikra, miután az az elszabadult gerenda ráesett a lábaira, és pozdorjává törte azokat. Sokszor kívánta, bár a testét is összezúzta volna, úgy hogy meghaljon, de már nem. Egy év, és már megszokta.

Most pedig itt! Úgy érezte, hogy mindenki szereti. Pillanatok alatt Panni mellett ült. Kérdezgették, mi, hogy történt. Nem zavarta, ezeknek az embereknek szívesen beszélt. Csak a fájdalomba, az újra felidézett fehér fájdalomba sápadt bele.
- Fejezzétek be már! – kiáltott rájuk a szőke, szeplős Panni – Itt fog nekem kidőlni.

Megint nevettek. Panni aranyköpésein mindig nevettek. Aztán megint a gyilkosság került napirendre. Viki kíváncsi volt minden részletre. Mónit is ismerte, még régről. Furcsa volt számára, hogy pont akkor halt meg, amikor ő ideköltözik.

- Móni nagyon széplány volt – mesélték Vikinek -. Még, modellkedett is. Nem volt túl jó tanuló, meg beképzelt is volt, de rendes haver. Ha kellett valami, nem fukarkodott.
- Mit keresett pénteken a tusolóban? – kérdezte Viki.
- Nem tudjuk, sosem szokott ott tusolni. Ő sem lakott messze, mindig levezetőnek hazakocogott edzés után.
- Tényleg, mit sportolnak itt nálatok? – kérdezte hirtelen Viki. Mindenki döbbenten nézett rá.
- Kosár, meg úszás – nyögte ki végül Panni.
- Most mit néztek? – úszni így is tudok – nevetett rajtuk Viki.

Fél perc alatt már szervezték is Viki edzéseit. Becsöngettek.
- Mi az első óra? – kérdezte Viki.
- Földrajz a rettenthetetlen Farkassal – felelte valaki. A tanár ebben a pillanatban lépett be az ajtón. Mindenki vigyázzba állt. A hetes jelentett.
- Á, új jövevény – mondta a savanyú képű negyvenes férfi Viki felé fordulva.
- Igen, Lukács Viktória – mosolygott rá a lány kedvesen.
- Nos, nálam sem az apád, sem a baleseted miatt nem lesz kivételezés. Ugyanúgy kell teljesítened, mint másnak.

Viki agyát elöntötte a méreg. Szeme megtelt könnyel, és csöndes méreggel válaszolt:

- Ilyet én sosem vártam el senkitől. Két éve tanulok ugyan abban az iskolában, ahol apám tanít, és kikérem magamnak, hogy ilyet feltételezzen rólunk. A gerenda meg nem a fejemre esett, pont ugyan olyan jól tudok tanulni, mint bárki más - érezte, hogy Panni lökdösi, de nem tudta lenyelni a sértéseket.

- Megjegyeztelek ám, kisasszony! – mondta a tanár, és kinyitotta az osztálynaplót.

A nap hátralévő része nyugodtan telt el. A többi tanár kedvesen fogadta az új jövevényt, Viki pedig a harmadik órára megnyugodott kissé. Az igazgató még reggel adott neki kulcsot a lifthez, és megkérte, hogy két társánál többen ne kísérjék el. Persze mindenki potyázni akart, végül beosztották a dolgot. A fiúk is bekerültek a szórásba. Kedvesen, atyáskodva terelgették új osztálytársukat. Végül Panni és Ildi hazakísérték a tanítás után Vikit.

Forgatták a fejüket. Az előző lakó sosem engedte be őket a házba. Hosszúkás parasztház volt, két bejárattal. Csilla leültette egy kis uzsonnára őket a konyhában. Felháborodva mesélte a három lány Farkas tanár úr sértéseit. Csilla nyugtatgatta őket, de legbelül mélységesen felháborodott. Aztán a lányok bementek Viki szobájába, melyből három gyönyörű rózsafára lehetett rálátni.
- Neked külön számítógéped van? - lelkendezett Ildi.
- Arra gondoltam, hogy játszhatnánk detektívesdit – mondta Viki – Össze kéne állítanunk Móni utolsó napját.

- Ez állati jó ötlet! – kiáltott fel Panni. Bekapcsolták a gépet, és köré ültek. Egy Excel táblázatot készítettek. Reggel, délelőtt, délután, este. Aztán elkezdték kitölteni. Rájöttek, hogy Móni aznap reggel kicsit elkésett. De nem volt vészes, és máskor is előfordult. Viszont napközben is szétszórt volt. Ez nem volt jellemző rá.
- Színben ütötte a nadrágja a blúzát – jutott eszébe Panninak – ez nála még akkor is furcsa lett volna… ha mit tudom én, lázas lett volna.
- Milyen edzése volt? – kérdezte Viki.
- Úszás – felelt Ildi. – Ő nem kosarazott, mert túl alacsony volt hozzá.
- Utána pedig haza szokott kocogni.
- Igen, csak hajat szárított, meg megtörölközött – mondta Panni.

- Lányok, milyen az ember, ha úszott? – Viki.
- Nem értem – nézett rá a két lány.
- Vizes, mintha most zuhanyozott volna.
- Akkor…
- Akkor lehet, hogy Mónit nem is a zuhanyzóban fojtották meg – mondta diadalittasan Viki.
Folytatások
3095
Farkas tanárurat letartóztatták. Mindent bevallott, csak a gyilkosságokat nem. A nyomozók, pedig csalódottan vették tudomásul, hogy tényleg nem tudják a férfire bizonyítani a haláleseteket. Mocskos egy ügy, csak ennyit tudtak...
3763
- Jó napot! Lépett közelebb a parancsnok, és a kezét nyújtotta – Mátravölgyi Géza vagyok, az Országos Rendőrkapitányság Gyilkossági osztályának parancsnoka.
- Pásztor István, ennek a diliháznak az igazgatója.
- Ugye még senki sem ment el?
- Nem, amint telefonáltak, azonnal két embert állítottam a kapuba, és mindenkit itt tartottunk. Pár szülő, főleg nők, hisztériás rohamot kaptak emiatt.
- Nos, akkor osztályonként meg kéne kérni a tanulókat, hogy jöjjenek a tornaterembe....
3487
- És, ha szabad kérdeznem a nyomozó urat, eddig mire jutottak? – kérdezte felháborodottan Pásztor. A férfi lesütötte a szemét – Azt mondta nekem tegnap, hogy több haláleset nem lesz, erre ma ismét, és milyen brutálisan!...
3049
Korán ért a lugashoz, ami tulajdonképp öt pad volt középen egy szoborral. Rózsabokrok, és fagyalbokrok vették körül. Mivel korábban érkezett, Bea leült. Abban sem volt biztos, hogy a lányok eljönnek. Lehet, hogy Panni nem vette észre a levelet. Olvasni kezdett a magával hozott könyvből. Valahol mögötte, megrezzent a bokor. Hátranézett, de semmit sem látott. Biztosan egy madár, gondolta, és megint elmélyedt az olvasásban. Újra hallotta a zörejt. Furcsán kezdte érezni magát...
3395
- Ne veszekedjetek már rajta, főleg ne ilyen hangosan! – szólt rájuk Viki – Akkor most összefoglalom. Két eshetőség van. Móni a Drogellenes Csoport vezetője rászokott a drogra, és a dilere megölte, mert nem tudott fizetni – a két nyomozótárs tagadólag rázta a fejét -, vagy, Móni felfedezte a zuhanyzóban az extazis csomagokat, és megzsarolta a terjesztőt, mire az megölte...
Hasonló történetek
3284
Az ülő pasasnak haslövése lehetett, mert azt szorongatta, és tele volt vérrel az öle. Megszenvedhetett, mire meghalt. Félig a feneke alatt egy stukker pihent. Ronda szerszám volt, gyanítom ez volt a véleménye a másik pasasnak is, mert neki a hátában volt egy luk. A haslövéses jól célozhatott, mert pontosan a gerincét találta el....
2939
Hideg, téli este volt ez. Olyan, amin az ember, legalábbis aki teheti, a családjával tölti az időt. Nem, nem a karácsonyról van szó, mert az még odébb van egy kicsit. Csak a közeledő karácsony szellemére akartam utalni, akire jobb, ha előre felkészül az ember. Kivéve persze Bill Garhem, F.B.I. ügynököt, aki még ilyenkor is keményen dolgozott. Kemény munkának ő azt nevezte, hogy a jó öreg Columbo-s stílusában felkeresi kiszemelt gyanúsítottját, és meglátogatja, hátha az, éppen jól érzi...
Hozzászólások
További hozzászólások »
bond ·
Szia Leti!
Már kezdtem felhagyni a reménnyel,hogy ujra megjelensz valami komoly krimivel.
Tévedni "Bond" dolog.
Azt hiszem különleges "kis"detektívet vetettél be.Jól indul,de kérlek ne várakoztass soká a folytatással.
leticia_63 ·
Kedves Bond, és többiek, akiket édekel ez a krimim!

Most adtam fel a következő részt, remélem, hamar megjelenik majd.

Leticia



libido ·
én is várom ám. Részemről most irok egy tíz-tízenkét részes történetet: Cedarville képzeletbeli városkájáról szól, ahol bár nap alatt mindenki bekattan. A tíz-tizenkét rész közül jópár erotikus lesz, de lehet lesz horror is. A történet végén elképzelhető, hogy egy hatalmas rózsaszín polip pattyog vég a városka utcáin, miközben Johnny és Lucy elveszítik a szüzességüket. :smile:

öööö... csak azt akartam mondani, izgalmasak a folytatásos történetek, mert az olvasó megpróbálja kitalálni, merre fog fejlődni :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: