Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Gimnáziumi gyilkosságok - Negyedik fejezet

Először csak döbbenten bámulták a lányt, aztán Viki észhez tért.

- Telefonálni kéne a mentőknek – mondta. Panni sírni kezdett.

- Minek…oda,…már meghalt.

- Akkor meg a rendőröknek – nyúlt hátra a mobiljáért Viki.

- Van ott valami a pad alatt – bökött szipogva Panni a halott felé.

- Nem mehetünk oda, mert összetapossuk a nyomokat – hagyta abba a mobil gombjainak nyomkodását Viki, és gondolkodni kezdett, hogyan is kaparinthatnák meg a papírlapot.

- Menj oda, és nézd meg, hogy él-e még, és vedd fel a papírt – utasította Pannit.

- De már nem él – méltatlankodott a másik, majd bizonytalan léptekkel elindul a pad felé. Remegő kézzel vette fel a papírlapot.

- Na, mi van rajta? – türelmetlenkedett Viki.

- Nevek és időpontok.

- Olvassad fel légy szíves – kérte Viki. Panni pedig reszketeg hangon olvasni kezdte.

- Móni: 16:45, Orsi: 17:45, Vera: 20:00, Anita: 20:00, Kati: 16:45, Sári: 17:45.

- Van mire felírnod? – kérdezte Viki. Panni bólintott, aztán lemásolta a szótárfüzete hátuljára a cédula tartalmát, aztán a papírt ugyan úgy összehajtotta, ahogy volt, és visszatette a földre. Viki közben felhívta a rendőrséget.

Miután vallomást tettek, Vikit és Pannit felküldték a tanáriba. Péter fogadta őket. Sápadt volt és nagyon fáradtnak látszott. Leültette a két lányt a titkárnő előszobájában, aztán a titkárnőhöz fordult:

- Sikerült elérnie már az igazgató urat?

- Nem. Horgászni ment a Kistóhoz. Ilyenkor mindig kikapcsolja a mobilját.

- Egyébként, maga mit keres itt még?

- Valaki teljesen összekavarta a nyilvántartási kartonokat. Egybe van csapva az egész.

- Ki férhetett hozzá?

- Hát én – harapta be a száját a negyvenes csinos asszony – aztán az Igazgató úr, meg mindenki. – Péter meghökkenve nézett az asszonyra.

- Ott lóg most is a pótkulcs hozzá a fogason. Egyszer az Igazgató úr elhagyta a magáét, a pótkulcs azóta ott lóg a fogason. Pénzt nem tartottunk benne, a kartonok meg nem fontosak annyira.

- Ne mentegetőzzön nekem Ágika, nem maga döntött így. Nos, akkor a két miss Marple szépen leül ide – mutatott a tárgyalóasztalra, és segít összepofozni az aktákat, hogy ne legyen annyi idejük nyomozósdist játszani.

Az akták valóban alaposan össze voltak keverve. A diákok jelentkezési lapjai egyberakva a tanárok nyilvántartási lapjával, és a takarító szerek havi rendelési lapjával. Először minden fajtát különcsoportosítottak, majd a lapok visszakerültek lassan a megfelelő dossziéba. Ágika pedig egyfolytában a telefont nyomkodta, de az igazgató csak nem akart előkerülni.

- Te - súgta oda Viki Panninak, - mikor tudjuk így Ildit meglátogatni?

- Nem tudom, de azt hiszem, hogy hamarosan nagyon sok szabadidőnk lesz.

- Ezt, hogy érted? – nézett kíváncsian a barátnőjére Viki.

- Szerintem be fogják zárni a sulit.

- Hát, igen, Hullunk, mint a legyek – kuncogott Viki, aztán elszomorodott. Nem volt kedve másik iskolába járni.

Ágika kiment az irodából, így hangosabban beszélgethettek.

- Mi lehet az a lista? – kérdezte Panni.

- Talán azoknak a névsora, akik drogoztak – mondta Viki.

- De miért csak lányok?

- Nem tudom. Azt megnézted, hogy Bea írásával volt-e írva?

- Mit tudom én? Nem ismerem Bea írását.

- Persze, persze – gondolkodott el Viki.

- Nézd meg, a Kovács tanárnő kétszer is elvált – mutatta Panni a kartont.

- Csinos nő, meg azt hallottam, hogy kikapós.

- Te nem ismerted régen. Állandóan kék, zöld volt. Verte a férje.

- Aztán?

- Aztán el akart válni a pasitól. Itt volt fűtő a koleszban.

- És - lett egyre izgatottabb Viki.

- A pasi úgy beterítette a tanárnőt a szeneslapáttal, hogy majdnem belehalt. Három évet kapott érte.

- Mikor fog szabadulni?

- Á, nem ő a gyilkos. Még két éve van hátra.

- Te – mondta lehangolva Viki – hol van a Farkas tanár úr dossziéja?

- Nem nálad? Nálad vannak a-l-ig.

- Nem találom.

- Biztosan a dirinél van a fegyelmi tárgyalás miatt.

- Az lehet – bólintott Viki, és összepofozta a dossziékat.

- Tudod nálam meg ki hiányzik? – kérdezte Panni.

- Ki?

- Hogy hívják az öreg Jo bácsit?

- Ha jól tudom, Tóth Józsefnek.

- Itt olyan nincs.

- Nézd meg, hátha belekeveredett Tóth tanár úr dossziéjába – Panni gyorsan átfutotta, aztán megrázta a fejét. Az a dosszié is eltűnt.

Délután öt óra volt. Rendkívüli értekezlet. Pásztor igazgató úr gumicsizmában érkezett, ahogyan a tó mellől nagy nehezen előkerítették. A tanárok is otthoniasabban voltak öltözve, mint egyébként. Csak egyetlen ember volt ugyan olyan elegáns, mint máskor, Fábián nyomozó. Mind a tanári nagy tárgyalója mellett ültek.

- Azért ültünk össze – kezdte az igazgató – mert az iskolánkban történő gyilkosságok miatt a gyerekek nincsenek biztonságban. El kell döntenünk, hogyan legyen tovább.

A felügyelő felemelte a melle elé a kezét, ezzel jelezve, hogy szólni kíván.

- Szeretném előre leszögezni, hogy a nyomozásnak ebben a szakaszában nem lenne túl szerencsés bezárni az iskolát. A nyomok nem vezetnének sehová.

- És, ha szabad kérdeznem a nyomozó urat, eddig mire jutottak? – kérdezte felháborodottan Pásztor. A férfi lesütötte a szemét – Azt mondta nekem tegnap, hogy több haláleset nem lesz, erre ma ismét, és milyen brutálisan!

- A nyomozás során felderítettük, hogy egy, vagy két gyerek extazi tablettát terjeszt az iskolában, úgy, hogy azokat piciny nejlonzacskókban a zuhanyzó…

- Ezt mi is tudjuk! – csattant fel az igazgató – Azt mondja meg, hogy ki a terjesztő, majd mi kicsapjuk innen.

- Erre, még sajnos nem sikerült rájönnünk, pedig több gyereket is kikérdeztünk.

- Ne haragudjon, de nem egy Derrick felügyelő maga – csóválta a fejét, aztán a többiekhez fordult.

- Szavaznunk kell, hogy bezárjuk-e az iskolát, ha már a hatóságok nem képesek elhatározni magukat.

- Elnézést – szólt ismét közbe a felügyelő –, elég lenne az, ha a diákok csoportosan közlekednének.

- Ne haragudjon, uram – fordult felé az igazgató – foglalkozott ön már kamasz gyerekekkel? – a felügyelő megrázta a fejét – Nos, a kamasz gyerek, pont az ellenkezőjét teszi, mint amit kérnek tőle. Tudja, lázadó kor. Én ezért nem vállalom a felelőséget! Szavazzunk titkosan.

Felállt, a szekrényhez lépett, és mindenkinek kiosztott egy-egy névjegykártyát, és fekete filcet.

- Kérem, a névjegykártya hátuljára írják le, hogy igen, vagy nem, majd ebbe a dobozba dobják be.

Lázas írogatás kezdődött, aztán végigadogatták a régi bonbonos dobozt, és mindenki beledobta a saját cetlijét. Az igazgató végül átadta az egészet a felügyelőnek.

- Számolja meg maga, úgy sem szavazott.

Nem volt mit számolni, mindenki arra szavazott, hogy egyenlőre zárják be az iskolát.
Folytatások
3128
Farkas tanárurat letartóztatták. Mindent bevallott, csak a gyilkosságokat nem. A nyomozók, pedig csalódottan vették tudomásul, hogy tényleg nem tudják a férfire bizonyítani a haláleseteket. Mocskos egy ügy, csak ennyit tudtak...
3819
- Jó napot! Lépett közelebb a parancsnok, és a kezét nyújtotta – Mátravölgyi Géza vagyok, az Országos Rendőrkapitányság Gyilkossági osztályának parancsnoka.
- Pásztor István, ennek a diliháznak az igazgatója.
- Ugye még senki sem ment el?
- Nem, amint telefonáltak, azonnal két embert állítottam a kapuba, és mindenkit itt tartottunk. Pár szülő, főleg nők, hisztériás rohamot kaptak emiatt.
- Nos, akkor osztályonként meg kéne kérni a tanulókat, hogy jöjjenek a tornaterembe....
Előző részek
3081
Korán ért a lugashoz, ami tulajdonképp öt pad volt középen egy szoborral. Rózsabokrok, és fagyalbokrok vették körül. Mivel korábban érkezett, Bea leült. Abban sem volt biztos, hogy a lányok eljönnek. Lehet, hogy Panni nem vette észre a levelet. Olvasni kezdett a magával hozott könyvből. Valahol mögötte, megrezzent a bokor. Hátranézett, de semmit sem látott. Biztosan egy madár, gondolta, és megint elmélyedt az olvasásban. Újra hallotta a zörejt. Furcsán kezdte érezni magát...
3432
- Ne veszekedjetek már rajta, főleg ne ilyen hangosan! – szólt rájuk Viki – Akkor most összefoglalom. Két eshetőség van. Móni a Drogellenes Csoport vezetője rászokott a drogra, és a dilere megölte, mert nem tudott fizetni – a két nyomozótárs tagadólag rázta a fejét -, vagy, Móni felfedezte a zuhanyzóban az extazis csomagokat, és megzsarolta a terjesztőt, mire az megölte...
4557
- Tudja, Péter, Egy lányt talált ma a takarítónő a zuhanyzóban. Megfojtották. Még tegnap délután. Tudja, helybéli volt. A Kiss Laci lánya, a Móni.
- Szörnyű – kerekedett el Péter szeme.
- Várjuk a rendőröket, de azért maguk csak jöjjenek beljebb...
Hasonló történetek
5303
A lány szaladt, és szaladt. Háta mögül egyenletes léptek zaja hallatszott. Tudta, érezte, hogy az életéért küzd, és ha megfordul, annyi hátrányt szenved, hogy a léptek gazdája utoléri, és akkor vége. Szívét jeges marokként szorította a páni félelem. Léptei lassulni kezdtek. Hallotta, hogy a másik is lassít. Játszott vele, mint macska az egérrel...
4717
Apát nagyot nyújtózkodott a nyaraló házaspár házában. A vendégszobában aludt, és most jól érezte magát. Elhatározta, hogy nap közben fog mozogni a házban, hogy nehogy feltűnjenek a fények a szomszédoknak.
Felkelt hát, és elmosogatta az előző vacsorájának a maradványait, aztán felfedezőútra indult a házban. Először is a pincébe ment le...
Hozzászólások
További hozzászólások »
bond ·
Szia Leti!
Örülök, hogy végre itt vagy.
Jó a történet, de úgy érzem valaki más is hozzáírt, mert a stilus egy kicst más.(vagy csak képzelgek? Hmmm)
leticia_63 ·
Szia Bond:)

Nem, nem írt hozzá más, csak kénytelen voltam egy kanyart tenni, ezért más talán kicsit a stílus:)

Leticia

[balkep leti.jpg]
bond ·
Szia Leti!
Akkor ezt a kanyart éreztem.
Azt viszont nagyon sajnálom. hogy egyre ritkábban olvasom a hozzászólásodat, mintha visszavonultál volna időröl-időre.
Nekem nagyon hiányzol.
leticia_63 ·
Aranyos vagy:)
Kicsit most el vagyok havazva:(
Egy két nap, jövőhét eleje, és ismét többet leszek:)

Nem akarok visszavonulni, és érdekelnének az írások is, de a honlapomat is ápolgatni kell, és munkám is van, szerencsére.

Leti

[balkep leti.jpg]

MARVIN ·
Hát persze! Érthető, hiszen az előző fejezetnél szinte ráerőltettük szegény Letire, hogy be kell zárnia az iskolát, és szerintem ezt eredetileg nem vette tervbe.

Hmm...a kritika átka. Jobb nem is belemagyarázni a történet folyásába, főleg egy ilyen gondolkodtatósabb írásnál, mert "na és ha nem zárják be"? Lehet, hogy az eredeti gondolatmenet tetszene jobban, de még azt sem lehet eldönteni, hogy talán ez a jobb. Ki tudja?

Jobb csak hagyni, és várni a folytatást, mert különben olyan lesz, mint azok a szappanoperák, amelyekben a nézők véleménye dönti el, hogy merre tovább. Azért van az író, mert ő többet, és jobban tudja az olvasónál.
leticia_63 ·
Nem, nem MARVIN:)

A sulit eredetileg is be akartam végül zárni, igaz, hogy két fejezettel később, de akkor, így megfordítottam az eseményeket. (Nem tagadva, hogy engedtem a nyomásotoknak).
Majd meglátjátok a svédcsavart:D

Az egész történet diktafonra van mondva nagyvonalakban, onnan mazsolázok, persze, úgy érzem, hogy nem felrúgva az eredeti koncepciómat.

Leti
[balkep leti.jpg]



AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: