Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Félek a kollégiumtól...

Otthon:
Mindig arra vágyom, hogy itthon legyek, hogy a kopár hétköznapok átváltsanak nevetésbe.
A kollégium elpusztított. Mindig azt mondták, hogy legyek örökké vidám, s ha hazaértem, boldog voltam, hogy elmenekülhettem a kényszermosolyok világából.
Ám ma reggel a tükör előtt megpillantottam a torz vigyort, melyet annyira gyűlölök.
Megváltoztattak,s többé nem kacaghatok, nem élhetek anélkül, hogy ne jutna eszembe, talán ez a valaki nem is én vagyok...
Bárhová megyek is, csak a hideg téllel találom magam szembe, s nem lelek menedéket.
Úgy érzem, bezártak, s a felhőtlen nevetés gyakran tébolyba fullad.
A hétvégék is csak elmúlnak, s nem célom többé, hogy hazamenjek. Értük sem érdemes élnem.
Szeretnék végre kiutat találni ebből az erőltetett vidámságból, de nem engedik, s már a sírás sem nyújt vigaszt.
Rettegek, hogy egyszer belenyugszom,s meg se próbálok többé reményt keresni...
Hasonló történetek
3839
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
3928
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gomblyuk ·
Hát köszi.
Lány vagyok.
Akkor próbáljatok ki: 5 másik lánnyal.
Van havonta 2 óra kimenőd...
Minden kolesz más.Az enyém szar.
Azért tényleg köszi a kritikát, meg mindent

No0oB ·
Alapvetően minden kollégiumot utálok... De sohasem voltam kollégista,így megtélni sem udom,milyen.De tapasztalataim azt mutatják,hogy vannak,akik eleinte utálják a koleszt,aztán soha nem akarnak elmenni onnét,vannak,akik eleinte kedvelik,de végül megutálják,és menekülnek onnét,vannak,akiknek tetszik a szülőmentes,szabadabb világ,vannak akik nem alkalmasak koleszosnak (természetüknél fogva),vannak,akik sohasem használják ki egy kolesz előnyeit.

Ha Te nem bírod elviselni,változtass rajta.Ha nem tudsz,pech.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: