Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
laci78: á, az annyira... KŐKORSZAKI
2024-09-24 14:26
Petibaja: Köszönöm szépen a továbbiakban...
2024-09-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Dark Souls

Prológus
Vannak akik azt mondják nincs élet a halál után. Mások az ellenkezőjét állítják. Vannak kik hiszik, hogy ugyanezen a földön születünk újjá, csak más testben. Néhányan azt remélik eljutunk az Istenek közé, mások szerint a lelkünk örökre elveszik. Vannak akik hisznek és vannak akik csak a jelennek élnek s nem érdekli őket a holnap. De án tudom, titkon mind azt reméljük, kapunk egy második esélyt s új élet vár a halál után.
Én is nagyon bíztam benne, hogy vár élet az élet után. És, hogy az olyanoknak is, mint én jár egy második esély. Azt hittem tökéletes vagyok, hogy soha sem kell majd felelősséget vállalnom a tetteimért. Tévedtem. Nem térhettem ki a sorsom elől, ami azt kívanta, hogy egyszerre fizessek meg a bűneimért. Elakarta venni tőlem azt amit én már oly sok embertől raboltam el, amivel kellőképpen megfizethettem viselt dolgaimért. A lelkemet, s vele együtt életemet.
Hasonló történetek
3909
Papjait a leghűségesebb követői közül választotta ki. Természetfeletti képességekkel ruházta fel őket, inkább mágusoknak lehetett őket nevezni, mint papoknak. Hívei két rendet alakítottak ki a tiszteletére. Az egyik a rend volt a Haron Rendje, aki a természet felett kapott korlátlan hatalmat...
3788
Mephalának tényleg kapaszkodnia kellett, mert olyan gyorsan indult el a sárkány, hogy a szél majdnem levitte. Az íját ki is vitte a kezéből. Mephala a sárkány nyakán ült, és érezte, ahogy a tűz a lábai között járkál. Az két küklopsznak esélye sem volt a két sárkány ellen, szénné égették a őket...
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Megcserélődött a közlési sorrend, de nem baj. Az viszont baj, ha a néhány sorban ennyi hibát ejtesz! Kár lenne ilyen (súlyos) apróságokkal elvenni az olvasók kedvét...

D.S. ·
Eddig jó. Folyt?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: