Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csillagszem - Hetedik rész

Csak ültem a rendőrségi laborban, és bámultam magam elé. Éjjel levágtam Csillagszem hajából egy tincset, és behoztam elemzésre. A végeredmény katasztrofális volt. A dühöngő némber, a gyilkos az én Chaterinám, az én egyetlen Csillagszemem volt. De, miért? Miért vált gyilkossá? Rájöttem. Miattam. Azért, hogy bebizonyítsa, igenis léteznek női sorozatgyilkosok. Lassan felálltam, és ott hagyva az eredményt az asztalon, elindultam hazafelé. A lábaim rogyadoztak, szám kiszáradt. Rosszul voltam. Rosszul, hogy Csillagszemet még otthon találom, de attól is, hogy nem. Be-bevillant a kép, ahogy csukott szemmel élvezi, ahogy magamévá teszem, aztán az eltorzult halottak arcát láttam. A feldúlt ágyat, a kikötözött kezeket.

A házban minden egyes lépcsőfok himalájai magasságokat jelentett. Két fiatal, hogy fiúk vagy lányok sosem tudtam megállapítani, haladt el mellettem, halkan kuncogtak rajtam. Nem lehettem valami épületes látvány, de most nem érdekelt. Az ajtó nyitva volt. Kicsaptam, hogy az előszoba szekrény csak úgy csörömpölt. Csillagszem kirohant.
- Mi van veled! – kiáltott kétségbeesetten.
- Te vagy az – kiáltottam, és első dühöm meglendítette kezem. Hatalmas pofont kevertem le a megdöbbent lánynak.
- Ki? –kérdezte értetlenül kedvesem, szemét elöntötték a könnyek, arcán ott piroslottak ujjaim nyomai.
- Te ölted meg őket – sziszegtem. Lassan rám emelte villogó tekintetét, és a foga között sziszegte.
- Te akartad – azzal megfordult, és bement a lakásba, én utána. Megfogtam a vállát és magam felé fordítottam.
- Miért? Mond, miért?
- Azért, hogy lásd be végre, hogy vannak, léteznek női sorozatgyilkosok.
Olyan csendesen, olyan szelíden ejtette a szavakat, mint egy anya, aki valamit megmagyaráz a gyerekének. Megrettentem. Csak most kezdtem el felfogni, hogy én csináltam szörnyeteget egy gyönyörű teremtésből.
- Most, ugye le fogsz tartóztatni?
- Igen – hajtottam le a fejemet. – Illetve, hívom a kollegáimat.
Csillagszem megfogta a karomat, és mosolyogva mondta.
- Nem fogok ellenállni, de szeretnélek előbb megkérni valamire.
- Mire? – kérdeztem, és azt hittem, hogy csomagolni akar, vagy másik ruhát venni.
- Tudod, tényleg szeretlek. Csodálatos férfi vagy. Feküdj le velem még egyszer – tagadólag ráztam meg a fejem, mire ő megrázta csillogó barna fürtjeit. – Ennyivel tartozol – mondta határozottan, aztán átölelte a nyakamat, és hosszan, érzékien megcsókolt. Iszonyatosan megkívántam. Belém bujt a kisördög, és kezem lassan bő pulcsija alá siklott. Felnyögött, amikor melléhez értem. Felkaptam, és vittem a hálóba. Ledobtam a már bevetett ágyra, és lerúgtam a cipőmet, majd ingemet és pulóveremet egybefogva levettem őket. Csillagszem mosolyogva, mohó szemmel nézett, majd ő is levette a felsőjét. Mellei hívogatóan kandikáltak felém. Lehajoltam és megcsókoltam előbb az egyiket, majd a másikat. Ő teljesen elterülve élvezte a csókjaimat. Én pedig beterítettem vele mellkasát, hasát. Fájt, igen már fizikailag is fájt, hogy utoljára lehetek vele. Agyam azon kattogott, hogyan is húzhatnám ki ebből, de értelmes dolog nem jutott az eszembe.

Közben lehúztam róla a piciny szoknyát, és végigsimítottam a bugyiján. Nedves volt.
- Igen, kedves, tőled – suttogta, én pedig megfogtam a csöppnyi selymet, és letéptem. Még mindig nem nyúlt hozzám, beharapott ajakkal várta, hogy felemeljem lábait, és beléhatoljak.
- Igen – suttogta remegve – még egyszer, csak még egyszer, hogy legyen mire emlékeznem a börtönben.
Belém hasított a lelkiismeret, hisz magam is tehettem az egészről. Lassan, ki-bejárva juttattam a csúcs felé.
Tudtam, hogy ettől bepörög. Ő pedig már az ágytakarót markolta. Tágra nyílt szeméből potyogtak a könnyek. Aztán végre átölelt, és boldogan élveztem belé, aztán rárogytam, úgy pihentünk. Egy negyed órát feküdtünk, mikor végül úgy döntöttem, hogy betelefonálok. Megmoccantam, de ő szorosan átfogott a lábaival.
- Most te jössz – lehelte a fülembe, és hanyatt fordított. Félig merev péniszem mocorogni kezdett, és úgy döntöttem, hogy még pár perc nem árt senkinek. Csillagszem pedig mohón csókolt. A nyakam a mellem. Belefúrta fejét a vállamba. Keze végigsimított a karomon. Jól esett a mozdulat, így kinyújtottam a karom teljesen. Valami furcsa, fémes kattanást hallottam, de azt hittem, hogy az órám csapódott neki az ágytámla rácsának. Mire felocsúdtam, a csuklómon is csattant a bilincs. Csillagszem leugrott rólam. Szabad kezemmel próbáltam elérni, de kisiklott ujjaim közül.
- Azt hitted, hogy hagyom magam lecsukni? – kacagott vérfagyasztóan.
- Ne bomolj! – próbáltam elérni az éjjeliszekrényen lévő bilincskulcsot.
- Ne félj, majd megtalálnak – mondta, és átsétált az ágy másik oldalára, és elővette nadrágomból a másik bilincsemet, és az ágy másik végében lévő rácshoz rögzítette.

Megpróbáltam ismét elkapni, de rosszul jártam. Ő kapta el a csuklómat, és teljes fogoly lettem, ahogy azt is megbilincselte, aztán átlendítette lábát vonagló testemen, és magába igazította a szerszámomat ismét.
- Élvezd, élvezd az utolsó dugásodat – mondta és kéjesen nyögdécselve mozogni kezdett rajtam. A félelem megbénított. Péniszem mereven állt, de nem élveztem a szexet. Láttam, tudtam, hogy csak egy vékony hajszál választja el Chaterinát, hogy ismét öljön
- Te tehetsz róla. Te akartad, hogy így legyen – mondta, és arcán végtelen fájdalom terült szét. Csillogó szeme szomorúan nézett rám. Időt kellett nyernem. Összeszedtem minden bátorságomat, és beszélni kezdtem.
- Chaterina, Te nem vagy gyilkos! – mondtam, ő pedig megállt a mozgásban, és csodálkozva nézett rám.
- Miért nem?
- Mert, csak azért tetted, hogy bizonyíts, nem élvezetből.
- De, de én élveztem.
- Azért hánytál?
- Na jó, utána mindig rosszul voltam, de alatta élveztem.
- Engedd el az egyik kezem, így nem tudlak simogatni – jöttem hátulról.
- Nem, nem – nevetett, - élvezd így. Én pedig élvezni kezdtem, alibiből. Közben gondolkodtam, hogy mit tegyek. Hiába is reméltem, éreztem, hogy Chaterina nem fog élve hagyni.
- Belátom, igazad volt. Vannak női sorozatgyilkosok.
- Na ugye! – lökött rajtam egyet, aztán megállt, és elgondolkodóan nézett rám.
- Kívánsz Te még engem? – szögezte nekem a kérdést. Momentán egy hátbavágást jobban kívántam nála, de kedves mosolyt erőltettem magamra, és bólintottam.
- Ne hagyd abba – lihegtem, és ő rám dőlve bele adott apait, anyait. Végül elragadott engem is a hév, és eldurrantam. Csillagszem felült, és arcára ismét kiült a végtelen fájdalom.
- Jó volt? – kérdezte azon a szelíd hangon, amikor tényleg kíváncsi volt a válaszomra.
- Nagyon – mondtam félig igazat.
- Nem hiszem, azért mondtad, mert ezt akarom hallani – gyomrom görcsbe állt a nézésétől. Megjelent szemében az őrület pillanata. Megráztam a fejemet.
- Így, még senkivel nem élveztem a szexet, mint veled – mondtam, hangom pedig nem volt hamis.
- Akkor is meg kell halnod – csöppent meztelen mellemre egy könnycsepp. – Megütöttél.
- Bocsáss meg! – mondtam és szívembe költözött a jeges rémület. Csillagszem lehajolt, és előhúzta az ágy alól a jégcsákányomat. Döbbenten néztem rá.
- Mióta van ez az ágy alatt?
- Jó ideje – mosolygott. A csákány hegyét a homlokom közepéhez érintette aztán magasra lendítette a karját. Behunytam a szememet, és vártam a halált. Hatalmas dörrenés rázta meg a szobát, és Csillagszem teste rám zuhant.
- Neeeeeeeeeee – hallottam saját sikolyomat, aztán elsötétült a világ.

Kórházi ágyban tértem magamhoz. Fölöttem Moorgen jóképű arcát láttam.
- Na, végre, öregem. Azt hittük már, hogy nem akarsz magadhoz térni.
- Mi van vele?
- Ott őrzik a szemközti kórteremben. Csak a válla sérült.
Barátom nem sejthette, hogy mekkora kő esett le a szívemről. Magam sem értettem, hogyan szerethettem ennyire ezt a lányt, hisz meg akart ölni.
- Hát, majdnem ott maradtál – mondta barátom.
- Tudom – mondtam. – Adj, kérlek egy kis vizet – mondtam, mert szám úgy ki volt száradva, mint a tapló. Mohón ittam. Aztán már nem igen beszélgettünk. Bejött a nővér, és valami nyugtatót diktált belém, amitől hamarosan elaludtam.

Reggel egyedül feküdtem már a szobában. Mosolygós nővérke jött be.
- Ma, már felkelhet, és tessék megenni a reggelit – mondta határozottan. Kerek mellei szétfeszítették a köpenyét. Az étel pocsék volt, de a mondás igaz. Az éhség a legjobb szakács. Evés után kimentem a zuhanyzóba, és alaposan letusoltam. Visszafelé megálltam az őrzött szoba előtt. A néger rendőr frissen vasalt egyenruhában ücsörgött a szoba előtt.
- Nyugodt a beteg? – kérdeztem, mire ő szélesen elmosolyodott.
- Maga az a felügyelő, akit majdnem kinyírt?
– Na -mondtam magamban,- ez is szépeket gondolhat rólam. – és bólintottam, de a férfi arca együtt érzővé vált, és csendesen mondta.
- Szegény, végig kiabálta az éjszakát. Az ügyeletes kollega mondta.
- Én is tehetek róla, hogy így van – sírtam el magamat.
- Szerette, ugye?
- Nagyon – bólintottam.
Az orvos lépett oda hozzánk.
- Be akar menni hozzá? Talán jót tesz majd neki. Magát hívja folyton.
- Akkor igen – mondtam, és valahogy szívembe ismét beleköltözött a jeges félelem. Beléptünk a csendes szobába. Chaterina üveges szemmel nézett ki az ablakon. Kezei az ágy oldalrácsaihoz volt kötözve. Az orvos meglátta megütközött arcomat, és csendben odasúgta nekem:
- Csak azért, hogy ne tegyen kárt magában.
Az ágyhoz léptem, és megérintettem a kezét. Lassan, felém fordította a fejét, rám mosolygott, majd nemes egyszerűséggel közölte:
- Veled még nem végeztem - aztán visszafordult az ablak felé. Csak álltam ott, és néztem Arca majdnem békés volt. Szép bőrén játszott a napsütés. Arca sápadtsága pedig még jobban kiemelte szeme őrült tüzét. Aztán megrázkódott, és ismét rám nézett. Tekintete megtelt melegséggel, és halkan rebegte:
- Szeretlek.
Visszamosolyogtam, aztán felálltam, és visszamentem a szobámba. Többet nem mentem be hozzá, másnap hazaengedtek, de még napokig hallottam a hangját „Veled még nem végeztem” aztán pedig a hihetetlen szerelmi vallomást.

A tárgyaláson megpróbáltam tárgyilagos maradni. Mindent őszintén elmondtam. Az egyetemi előadástól az utolsó aktusunkig. Chaterina egy szót sem szólt, csak ült, zavartan a vádlottak padján, és egy zsebkendőt csavargatott a kezében. A bíróság elmeszakértőket kért fel, hogy állapítsák meg Chaterina elmeállapotát. A diagnózis egyértelmű volt, és elrendelték a kényszergyógykezelést. Chaterina bevonult a közeli elmegyógyintézetbe.

Eleinte minden héten meglátogattam. Lassan javult, de aztán egy nap az igazgató a látogatásom után behivatott. Magas, erős ember volt. Kicsit emlékeztetett Frankenseninre. Hellyel kínált, aztán maga is leült az íróasztala mögé.
- Azért hívattam, mert szeretném, ha nem látogatná meg egyenlőre a beteget. Amikor elmegy, mindig izgatottá válik, és ismét felbolydul benne a gyilkos ösztön.
- Természetesen, ha rossz hatással vagyok rá, akkor nem jövök többet. De, szeretném, ha telefonon értesítene, ha bármi változás állna be.
Az orvos bólintott, és miután még egyszer visszamentem a beteghez, hogy utoljára átöleljem, soha többé nem láttam a két csillagszemet.

Egy hónapja nyilvánították Chaterinát gyógyultnak. Elhagyta az elmegyógyintézetet, és Chsikágóba költözött. Egy ottani barátommal beszéltem a minap. Megszaporodtak a gyilkosságok azóta. Az összes áldozat férfi.
Előző részek
3897
Ez most tiszta munka volt. Ismét kikötözte az ágyhoz, aztán egy sálat tekert a nyaka köré, és megfojtotta. Az ember azt hinné, hogy hatalmas erő kéne ahhoz, hogy így valakit megfojtsunk, de nem így van. Az ágy tele volt megint testnedvekkel. Eszembe jutott, hogy Csillagszem milyen nedves volt, de elhessegettem a gondolatot. Az ügyre kellett koncentrálnom...
4052
Beültünk hát a kocsiba, és én elmélyedtem az aktában.
- Tehát most már biztos, hogy ugyan az a nő volt?
- Igen. A női testváladék ugyan azé az őrült nőé. Meg hányt is.
- Igen, én is láttam – fintorodtam el. – Na, ilyenek a női gyilkosok. Nem bírják, amit csinálnak.
- Férfiben is volt már ilyen. Emlékszer a csokis gyilkosra, az is mindig kidobta a taccsot...
4625
- Akarlak, most, azonnal – mondta, és az ágy szélére ült, majd hanyatt feküdt, és széttárta magát nekem. Gyöngéden végig simítottam szemérmén, de ő mohón kapott merev péniszem után, és nedves öléhez igazította, így hát nem kíméltem, és tövig vágtam bele. Halk kiáltás volt a válasz. Háta ívbe görbült, szeme pedig egyszerre sugárzott hihetetlen szerelmet, és gyűlöletet. Nem mozdultam, ő pedig beharapva ajkát várta az élményt...
4008
A meggyilkolt zenész ügyével nem haladtunk. Hiába beszéltünk minden barátjával, aztán minden ellenségével, olyan volt, mintha a gyilkosát aznap ismerte volna meg. Persze ez nem lehetetlen, hiszen én is már az első nap felvittem Katherinát a lakásomra...
4185
Azután átmentünk a fürdőszobába, de semmi nyomot nem találtunk arra vonatkozólag, hogy ki is lehetett a lány, aki a lakásban járt.
A szomszédok sem láttak, hallottak semmit. Egy darabig hangosan szólt a zene, de ilyen máskor is előfordult. Még hét előtt kikapcsolták. Az előzetes vizsgálódások hat és hét közé tették a halál időpontját...
Hasonló történetek
3310
Az ülő pasasnak haslövése lehetett, mert azt szorongatta, és tele volt vérrel az öle. Megszenvedhetett, mire meghalt. Félig a feneke alatt egy stukker pihent. Ronda szerszám volt, gyanítom ez volt a véleménye a másik pasasnak is, mert neki a hátában volt egy luk. A haslövéses jól célozhatott, mert pontosan a gerincét találta el....
4703
Apát nagyot nyújtózkodott a nyaraló házaspár házában. A vendégszobában aludt, és most jól érezte magát. Elhatározta, hogy nap közben fog mozogni a házban, hogy nehogy feltűnjenek a fények a szomszédoknak.
Felkelt hát, és elmosogatta az előző vacsorájának a maradványait, aztán felfedezőútra indult a házban. Először is a pincébe ment le...
Hozzászólások
További hozzászólások »
dstella ·
Szia, leticia_63!

:D
Elolvastam a történetedet. Közben eszembe jutott egy pár nappal ezelőtti hozzászólás -egy másik történethez- miszerint krimit írni az egyik legnehezebb feladat. Hát igen, nem könnyű vállalkozás az egyszer biztos, konfliktust, motivációt, feszültséget teremteni úgy, hogy a végén még meg is lepd egy kicsit az olvasót.

(részemről soha se taktikázom a krimiken, vagy a helyszínelőkön, vagy Agatha Christie-n, van, aki kihívásnak veszi, ha megoldja a rejtélyt, én szeretem, ha csapkodhatom a fejem a végén, hogy: jaaaaaa!!! Az a fazon volt????)

A történetedet inkább egy krimi vázlatának érzem, semmint valóban krimiként értékelhető műnek, egyfajta műfaji kikacsintásnak. Azzal semmi gondom nincs, hogy az ember a legelső fejezetben tudja, hogy ki lesz a gyilkos. Nincs szükség mindig hatalmas leleplezésekre, ilyen esetekben azonban abszolút előtérbe kerül valami, ami a te novelládból végig hiányzott: a lélektan.

Főhősöd azt mondja, nincsenek női sorozatgyilkosok. Nem szükséges hozzá elmélyült forráskutatás, hogy egy laikus is tudja, hogy ez az állítás nem igaz. Női sorozatgyilkosok igenis léteznek, csak éppenséggel mások a motivációik és a módszereik. Egyik alaptípusuk a megváltó nővér (betegeket átsegítők), vagy gondoljunk csak a gyakori férjfogyasztókra, tele van velük a történelem. De ha közelmúltbeli példát kéne hozni, ott van Aileen Wuornos, aki a 90-es években magát prostituáltnak kiadva férfiakat ölt és rabolt ki, vagy az amerikában kettőezer környékén történt magzatrablásokkal gyanúsított nő.

Való igaz, hogy a női sorozatgyilkosok mozgatórugói lényegesen eltérhetnek a férfiakétól, ugyanakkor utóbbiakat sem lehet egyértelműen "uralkodó" típusba sorolni, ahogy azt főhősöd tette.
(Ami így hirtelenjében eszembe jut, az pl: a látnok, a kéjgyilkos, a hataloméhes, a küldetésvezérelt, de a szakirodalom biztos többet megkülönböztet, nem értek hozzá)

Másfelől egy sorozatgyilkos portréjának (szerintem) összetettebbnek kéne lennie ennél. Az esetek legnagyobb százalékában ennek meg vannak az előzményei. (gyerekkori bántalmazás, rossz körülmények, kisállatok kínzása, élénk fantáziavilág -ennek átvetítése a valóságra stb.) Ha Csillagszem valóban gyilkolni akart volna, valószínű, hogy már megtette volna, és nem egyetlen kijelentésre alapozva kezdett volna hozzá. A skizofrén, átalvós, tudattalan gyilkosság írói szempontból nagyon kényelmes és látványos megoldás, de vigyázni kell vele, mert maszatolásnak hathat, ha semmi mást nem árulsz el a karakteredről.
(ugyanakkor valóban előfordult, hogy egy sorozatgyilkos több személyiséggel ölt, ezek tudtak is egymásról, és különféle élethelyzetben váltak dominánssá)

Ami a módszert illeti... az Elemi ösztön ilyen mértékű felidézése számomra inkább mosolyogtató volt, semmint feszültségkeltő. (Csillagszem neve szintén Catherine, és jégcsákánnyal dolgozik)
-kieg.: az első fejezetben még Katherine, később Chaterina, erre figyelj kicsit jobban!-

Előfordul, hogy egy sorozatgyilkos véletlenszerűen választ a módszerek közül - amiknek a tárháza szinte végtelen - de többnyire adott körülmények között, adott típusokat, adott eszközökkel nyírnak ki, hiszen úgy felel meg a bennük élő képnek. Akár évekig fantáziálhatnak egy-egy tettről és módszerről. Az ismétlés rítusa éppen ennek a fantáziaképnek az újra átélését biztosítja.
Ez az órán szóba került film "újraforgatása" számomra nem túl meggyőző, ahogy Csillagszem sorozatgyilkos volta sem vált átélhetővé.

Azt se tudtam eldönteni, hogy a történetedben a szex van a cselekményért, vagy fordítva. Persze, ez itt elsősorban erotikus oldal, sok olvasót vonz, ha van benne, bár szerintem, ha valaki szex nélkül bele se kezd egy történetbe, azt nem is kell olvasószámba venni.
:D :D

Ha a rendőr és a lány "elemi" vonzódását szeretted volna kihangsúlyozni, abból nekem hiányzott az aktusokon túli érzelem. Az a mindent elsöprő birtoklási, szerepjátszós, irányítási vágy pl, ami a Douglas-Sharon párosban végig ott vibrált. Az ő kapcsolatuk azért volt életképtelen, mert manipuláción és veszélyhelyzeteken alapult, nem azért, mert Sharon dilis kis lottyerként kaszabolt.
(szerintem Douglas-Nikkkk végig tudta, hogy a csaj pszichopata, csak a hát a sliccen túl ez nem igazán számított neki)
Most gondold csak el! Tényleg éltek volna, mint hal a vízben? Két ilyen adrenalinfüggő, domináns személyiség békés családi idillben??
:D Jobb is, hogy végül nem.
Arra szeretnék kilyukadni, hogy a bejegyzésekből is láthatod, hogy az olvasóid kicsit... khmmm... tökfejnek minősítették a nyomozódat, noha lehet, hogy te csak szerelemtől elvakultnak szeretted volna ábrázolni. Csak ami Douglas esetében tökéletesen érthető volt, az kibontás hiányában itt inkább esetlenségnek hatott.


Visszatérve az alapokhoz, egy kis utánajárással szerintem sokkal többet ki tudtál volna hozni a sztoriból. Ha tényleg érdekel a téma, van már magyar nyelvű oldal is a neten (nem igen szívesen linkelem direktbe, tekintettel a kiskorúakra, de hipp-hopp megtalálhatod.- mondjuk ők is, de ez már más kérdés-)
Na, ott össze van gyűjtve nagyon sok adat, sztori, leírás, ha igazán bele akarsz kóstolni a "sötétebbik" oldalba.
(csak ne este tízkor kezdj neki, mint én, lüke, mert nagyon kényelmetlen éjszakád lesz)

:smile:

Na, ott, tényleg minden bejegyzés felér egy krimi-horrorral. És igaziak ráadásként. (Tudjuk, hogy a Pszchió is valós esetből lett mintázva, ugye???) Másrészről egy írónak állati hasznos látleletek, ha egy kicsit bele akarna bújni egy gyilkos bőrébe.
Ha vizuális típus vagy, akkor tedd be a lejátszóba a Dexter-t, vagy a Bárányok hallgatnak-at. Többet fogsz tudni leszűrni belőlük, mint egy Elemi ösztönből. (hihi, bár lehet, hogy kevésbé lesznek látványosak Stone nélkül) Vagy ami lélektanilag nagyon megfogott mostanság, az a Meg Ryan-es Nyílt seb. (szerintem gyönyörűen érzékeny film, igaz, sok benne a hibafaktor) Vagy a nyomozásba kicsit jobban beleláthatsz a Zodiákus-ban. (ott pl. soha se kapták el a pofát, a valóságban sem. Gondolj bele, a moziban ott ropogtat melletted a pofa, akiről írták a forgatókönyvet.)
:smile:
dstella ·
Hát, úgy látom, nem derül ki most se, miért jobb félni, mint megijedni.

:blush:


Látom, a "kódolt" szóval előhívtam egyes emlékeket nálad...
:D
Inkább titkosat kellett volna írnom, hiszen a legtöbb ember nem szívesen vallja be, ha megáll nézelődni egy baleseti helyszínnél, vagy letakart hullát szemlél az ablakából, miközben kényelmesen teázgat és hasonlók. Ez a fajta kiváncsiság valóban "kódolt". Ugyanúgy, ahogy az, hogy félünk a sötétben.
(tudod, Pistike, mikor mééég szőrös őseink a barlangokban rettegtek a kardfogú tigrisektől...)

:smile: :smile:
dstella ·
Szia!

Ne fogd fel "nagy hibának", csiszolgasd, és sokkal jobb lesz!!

:)

Szivacs ·
Érdekes, nem félek a sötétben, inkább szabadonválasztottnak érzem, hogy mit látok :)

Ria ·
Nekem tetszik, de... van egy kis hiányérzetem. Kevésnek találom azt az indokot az ölésekre, hogy - nincs női sorozatgyílkos, majd én az leszek -
Egyszóval a lány őrültségére' való, előzetes utalásokat, jeleket hiányolom..

:rage:


AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: