Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csillagszem - Harmadik rész

Két hét telt el boldog szerelemben. Katherina minden nap tudott újat nyújtani a számomra. Lassan beköltött hozzám. Csendesen, visszafogottan vált az életem részévé. Mellette rászoktam a reggelire, az étkezés előtti szexre, és arra, hogy esténként a rekamié előtt tanul, nekidőlve a lábamnak.
A meggyilkolt zenész ügyével nem haladtunk. Hiába beszéltünk minden barátjával, aztán minden ellenségével, olyan volt, mintha a gyilkosát aznap ismerte volna meg. Persze ez nem lehetetlen, hiszen én is már az első nap felvittem Katherinát a lakásomra.
Valami még zavart az ügyben, az, hogy a férfit úgy gyilkolták meg, mint ahogy az Elemi ösztönben gyilkolt a nő. Megfoghatatlanul, de éreztem, hogy az előadásomon elhangzottak, és az ügy összefügg, de nem volt rá semmi bizonyíték, hogy az évfolyamból akárki is ismerte volna a férfit. Már mindenki leellenőriztünk, csak Katherinát nem.
Este épp a vacsorát tálalta, amikor megkérdeztem tőle:
- Te ismerted Agresszív Dilibogyók basszusgitárosát?
- Mi? Kit? – nézett rám csodálkozva.
- Tudod, az ő ügyében nyomozunk.
- Nem, de miért érdekes?
- Emlékszel, miről beszélgettünk az előadásomon?
- Igen – bólintott – a sorozatgyilkosokról. Szerinted nincs női közöttük – mondta, és belepirult.
- Nos, ezt a pasast úgy nyírták ki, mint az Elemi ösztönben a pasast.
- Jégvágóval? – állt meg a tányérral a konyha közepén.
- Igen, azzal.
- Nincs valami nagy fantáziája a nőnek, mi?
- Még, kezdő – mondtam. Láttam, hogy méregbe gurul.
- Mi van, neki drukkolsz?
- Á, csak az zavar, hogy nem látod be, hogy egy nő is ölhet.
- Legfeljebb csak a férjüket mérgezik meg.
- De ha mind a hármat, az már sorozat, nem?
- De, de – hagytam rá. Ebben a témában nagyon nem passzoltunk.
- Gyere enni – mondta visszazökkenve az eredeti kerékvágásba. A levest csöndesen ettük meg, aztán, mikor a húst elénk rakta, megkérdezte:
- Úgy érzed, hogy valaki volt az előadásról?
- Igen, lehet, de nincs semmi bizonyítékom.
- Majd én kinyitom a fülem.
Átnyúltam az asztalon, és megfogtam a kezét.
- Előre is köszönöm. Olyan kedves vagy.

Csendesen telt az este, de éjjel egyszer csak felkeltett:
- Nem tudok haraggal elaludni – mondta odafészkelődve a mellemre.
- Én nem haragszom semmiért – mondtam, és selymes haját simogattam. Felkacagott:
- Én haragudtam rád, tudod a női sorozatgyilkos miatt.
- Ne haragudj, erről más a véleményünk, és kész.
- Kutatni fogok a könyvtárban, ha bebizonyítom, hogy voltak ilyen gyilkosságok, hiszel majd nekem?
- Hát persze. Sorolni én is tudnék párat. A Közép korban Báthory Erzsébet szűzlányok vérében fürdött, hogy szép maradjon, vagy tíz éve ott volt az a gyerekrabló nő, aki az utcáról hurcolt el óvodás korú gyerekeket, mert annyira vágyott gyerekre, de aztán, ha rosszalkodtak, egyszerűen megölte őket, De értsd meg, ez a szám, elenyésző a férfi gyilkosokhoz képest. A férfiak labilisabbak érzelmileg, úgy látszik.
Nevetett. Olyan kedvesen tudott nevetni, hogy belesajdult a lelkem.
- Szegény kis labilisom – mondta, és megharapta a mellbimbómat. Villanyáram szerű bizsergés indult el a testembe, egészen a péniszemig. Tudtam, reggel ismét fáradt leszek. Chaterina ujjai elindultak a combom felé. Először csak a külsejüket simogatta, aztán belül, majd a heréimet kezdte izgatni. A takaró pillanatokon belül az ágy végébe került, és kedvesem már a szájával is izgatta a péniszemet. Először csak a makkot kapta be,. Nyalta, szopta. Kezével végig szánkáztatta a bőrt rajta, majd elnyelte az egészet. Csillag szemei mohón nézték a hatást. A lepedőt markolászva élveztem, aztán mikor már átcsapott volna rajtam a kéj hulláma, hirtelen belém ült. Eldurrantam, belepumpálva mindent.
- Bocsáss meg! – lihegtem, ahogy rám dőlt.
- De hát, így akartam, nincs mit megbocsátani – hálásan simogattam a hátát. Ismertem már annyira, hogy ne mozduljak. Azt élvezte, hogy én benne vagyok. Csak ritkán mozdult, hogy érezze, kitöltöm.
- Szerinted, ez a nő, sorozat gyilkos? –kérdezte. Meghökkentem, azt hittem a téma le lett zárva.
- Nem tudom, csak egy hullát gyártott eddig – furcsa mód, a kérdéstől ismét megmerevedtem. Misszionárius pózba gördültünk, és hosszan, mélyeket lökve tettem magamévá. Beharapta ajkát, és remegve élvezett. Fokoztam az iramot, mire belseje szinte szívott magába. Éreztem, hogy körmeit hátamba mélyeszti, szeme tágra nyílt, és orgazmusa tetőfokára hág.
- Még, még – sikoltotta, én pedig vadul löködtem. Egyszerre élveztünk el. Fáradtan hengeredtem le róla, ő felült, és ránkhúzta a takarót, aztán mély álomba merültünk.
Folytatások
4147
- Mi van veled! – kiáltott kétségbeesetten.
- Te vagy az – kiáltottam, és első dühöm meglendítette kezem. Hatalmas pofont kevertem le a megdöbbent lánynak.
- Ki? –kérdezte értetlenül kedvesem, szemét elöntötték a könnyek, arcán ott piroslottak ujjaim nyomai.
- Te ölted meg őket – sziszegtem. Lassan rám emelte villogó tekintetét, és a foga között sziszegte...
3882
Ez most tiszta munka volt. Ismét kikötözte az ágyhoz, aztán egy sálat tekert a nyaka köré, és megfojtotta. Az ember azt hinné, hogy hatalmas erő kéne ahhoz, hogy így valakit megfojtsunk, de nem így van. Az ágy tele volt megint testnedvekkel. Eszembe jutott, hogy Csillagszem milyen nedves volt, de elhessegettem a gondolatot. Az ügyre kellett koncentrálnom...
4040
Beültünk hát a kocsiba, és én elmélyedtem az aktában.
- Tehát most már biztos, hogy ugyan az a nő volt?
- Igen. A női testváladék ugyan azé az őrült nőé. Meg hányt is.
- Igen, én is láttam – fintorodtam el. – Na, ilyenek a női gyilkosok. Nem bírják, amit csinálnak.
- Férfiben is volt már ilyen. Emlékszer a csokis gyilkosra, az is mindig kidobta a taccsot...
4606
- Akarlak, most, azonnal – mondta, és az ágy szélére ült, majd hanyatt feküdt, és széttárta magát nekem. Gyöngéden végig simítottam szemérmén, de ő mohón kapott merev péniszem után, és nedves öléhez igazította, így hát nem kíméltem, és tövig vágtam bele. Halk kiáltás volt a válasz. Háta ívbe görbült, szeme pedig egyszerre sugárzott hihetetlen szerelmet, és gyűlöletet. Nem mozdultam, ő pedig beharapva ajkát várta az élményt...
Előző részek
4174
Azután átmentünk a fürdőszobába, de semmi nyomot nem találtunk arra vonatkozólag, hogy ki is lehetett a lány, aki a lakásban járt.
A szomszédok sem láttak, hallottak semmit. Egy darabig hangosan szólt a zene, de ilyen máskor is előfordult. Még hét előtt kikapcsolták. Az előzetes vizsgálódások hat és hét közé tették a halál időpontját...
5348
Mire beértem, már a takaró alatt feküdt. Töltöttem a gyöngyöző italból és ismét odanyújtottam neki a poharat. Beleivott, és letette a poharat az éjjeliszekrényre, aztán kitárta a takarót, én pedig oda bújtam mellé a puha melegségbe. Lábait combom köré fonta, éreztem, hogy újra nedves. Csodáltam szexuális éhségét. Ujjait falloszomra kulcsolta, és ismét játszani kezdett vele. Közben forrón, teljes szánkat betöltően csókolóztunk...
Hasonló történetek
4542
- Tudja, Péter, Egy lányt talált ma a takarítónő a zuhanyzóban. Megfojtották. Még tegnap délután. Tudja, helybéli volt. A Kiss Laci lánya, a Móni.
- Szörnyű – kerekedett el Péter szeme.
- Várjuk a rendőröket, de azért maguk csak jöjjenek beljebb...
5283
A lány szaladt, és szaladt. Háta mögül egyenletes léptek zaja hallatszott. Tudta, érezte, hogy az életéért küzd, és ha megfordul, annyi hátrányt szenved, hogy a léptek gazdája utoléri, és akkor vége. Szívét jeges marokként szorította a páni félelem. Léptei lassulni kezdtek. Hallotta, hogy a másik is lassít. Játszott vele, mint macska az egérrel...
Hozzászólások
További hozzászólások »
lynny ·
A 2x10 tőlem is megy, nagyon jó a történet, kár, hogy az elején rájöttem, ki a gyilkos (tanúim vannak rá), de mondjuk ez egyéni beállítottság kérdése, kevés olyan krimi van, ahol nem találom ki előre, ki a hunyó

az írás szupi ... ahogy már megszokhattuk tőled :-D

leticia_63 ·
Tulajdon képp, itt nem is az a lényeg, hogy ki a gyilkos, hanem az, hogy egy felelőtlen kijelentésünknek milyen következményei lehetnek:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: