Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Csillagszem - Második rész

Fél négykor csöngött a telefon. Katherina hason aludt mellettem, ball lába a takaró fölött volt. Kilátszott a feneke is. Gyorsan kaptam fel a kagylót, hogy ne ébredjen fel, de már késő volt. Felült, és magára húzta a takarót.
- Halló – szóltam bele a kagylóba. Moorgen őrmester szólt bele.
- Főnök, jönnie kell, megöltek egy rock zenészt.
- Hol? – hallottam saját rekedt hangomat.
- Szemben, a Macskák nevű bárral.
- Húsz perc, és ott vagyok - mondtam, és letettem a kagylót. Az éjszakai lámpák fénye bevilágított a hálószobába, sárgás fénnyel bevonva kedvesem arcát.
- Maradj csak itt, aludj – hajoltam oda kedvesemhez.
- Mi történt?
- Megöltek valakit a Macskákkal szemben – Katherina elsápadt.
- Nem, nem maradok itt, még új a kapcsolatunk – rázta meg kócos haját. – Hamar felöltözöm, és inkább bemegyek a könyvtárba, úgy is van mit behoznom.
- Ahogy gondolod – mondtam és felkapcsoltam az éjjeliszekrényen a lámpát. Álmosan hunyorgott rám, aztán kiugrott az ágyból.
- Zuhanyozz le, én készítek neked valamit.
- Ilyen korán nem tudok enni, de egy kávé jól esne.
- Jó – mondta, és mezítláb kiment felfedezni a konyhát. Hamarosan betöltötte a lakást a kávé illata. A frissítő zuhany alól kimászva kicsoszogtam a konyhába én is, és megittam az erős, finom kávét. Mellé kaptam két szelet pirítóst.
- Bocs, hogy nem vártalak meg, de gondolom, sietsz? – kérdezte teli szájjal. Odaléptem, és arcon csókoltam. Nyelt egy nagyot, majd ő viszont szájon csókolt.
- Biztos, hogy nem maradsz?
- Nem. Hol tudlak elérni? – kérdezte. Megadtam a mobilom számát, mire ő is kikotorta a táskájából a mobilszámát, aztán szaladt a fürdőbe. Mikor kijött, én már felöltöztem. Gyorsan ő is elővette a kisestélyit a rekamié alól, ahová tegnap rúgtuk.
- Hát ez elég hülyén veszi ki magát – nevetett, amikor a gyűrött selymet magára vette.
- A húgomnak van itt pár cucca, ha jó rád…
Bólintott. Megmutattam neki a szekrényben azt a polcot, amit Bessy szokott használni, ha feljött New Yorkba, Katherina pedig kiválasztott egy farmert, és egy kék pólót hozzá.
- Köszönöm, majd visszahozom – mosolygott rám, ahogy a nadrágot vette fel.
- Este? – kérdezte aztán.
- Ha ráérek. Tudod ez a rendőr-szertők sorsa.
- Mi lesz akkor, ha már én is rendőr leszek? – mondta, és szeme ismét a szemembe nevetett.
- Csillagszem – súgtam szerelmesen, és egy percre szenvedélyesen összeölelkeztünk.
- Gyere, mert a húsz perc már letelt – bontakozott ki a karjaimból, és én úgy éreztem, hogy megütöttem a főnyereményt.

- Ki volt ez a pasas?
- Az Agresszív dilibogyók basszusgitárosa. Ő volt manapság az ügyeletes szépfiú.
Az ágyhoz bilincselve ott feküdt az áldozat. A mellkasából egy jégvágó állt ki. Körülötte mindent vér, és sperma borított.
- Tisztára, mint az Elemi ösztön – mondta Moorgen.
Eszembe jutott, hogy Khaterina is ezt a filmet hozta föl példának.
- Kokóztak?
- Nem, legalább is a halott nem.
- Mitől van ennyi ondó a lepedőn? Férfival volt?
- Nem, nővel volt. Már elküldtem a váladékokat elemzésre.
- Köszi.
- Főnök, ma nagyon álmosnak nézel ki – mondta Moorgen.
- Igen – nevettem – egy húszéves tüzes barnával voltam. Jól esett hencegni, de kollegám csak legyintett, és kinevetett.
- De, tényleg – azt hiszed, hogy csak Te élhetsz éjszaki életet? – közben az áldozat körmeit vizsgáltam, de azok patyolat tiszták voltak. Nem is lehettek alatta nyomok, hiszen a bilincs nem engedte közel a gyilkosához.
Azután átmentünk a fürdőszobába, de semmi nyomot nem találtunk arra vonatkozólag, hogy ki is lehetett a lány, aki a lakásban járt.
A szomszédok sem láttak, hallottak semmit. Egy darabig hangosan szólt a zene, de ilyen máskor is előfordult. Még hét előtt kikapcsolták. Az előzetes vizsgálódások hat és hét közé tették a halál időpontját.

Imádtam a nyomozás ezen szakaszát, de most egyre másra vettem észre, hogy agyam Katherinán jár. Formás, meztelen testét láttam magam előtt. A szenvedély zaklatott, ahogyan odaadta magát. Végül délután csöngött a telefonom. Ő volt. Bántott, hogy én a sietségben nem ütöttem be a számát a mobilomba, és még a cetlit is otthon felejtettem.
- Tudsz ma velem lenni?- csilingelt a hangja.
- Igen, de csak nyolc után. Vacsorázzunk meg, aztán, uzsgyi haza – mondtam, és a gatyám megint szűk lett.
- Majd, főzök én. Átviszem ételhordóba.
- Jó – lelkesedtem örülve az otthoni meghitt étkezésnek.
- Ott leszek negyed kilencre – mondta, és már is letette.
Igyekeztem a papírmunkával, aztán átkísértem a hullaházba a közeli kisvárosból megérkező szülőket. Megrökönyödve nézték halott fiúk átlukasztott fülét. Az asszony kiborult.

Felzaklatva dobtam le magam otthon a fotelba. A munkámmal járó depresszió elhatalmasodott rajtam, és nem kívántam semmit, és senkit. Még Katherinát sem. Ám ő hamarosan megérkezett. Mikor kinyitottam neki az ajtót, egyből megérezte, hogy mi a bajom.
- Elmenjek? – tagadóan ráztam meg a fejem, és tágra nyitottam az ajtót.
- Ülj csak le, én megterítek – utasított, és én boldogan ültem vissza előbbi helyemre, fejemet a fotel háttámlájának támasztva. Kezem ügyében üres whiskys pohár. Katherina szó nélkül újratöltötte, majd kiment a konyhába. Tányérok csörömpöltek, hallottam az evőeszközök egymáshoz súrlódását, a poharak koccanását. Nagyot húztam a finom italból, aztán kimentem a lány után.
- Már jobb?
- Jobb, mert itt vagy.
- Akarsz róla beszélni?
- A szülők… Borzalmas látni… Sosem fogom megszokni.
Hozzám lépett, és két tenyerébe fogta az arcomat. Megcsókolta az orrom hegyét. Finom volt.
- Ez a munkánkkal jár együtt. Örülök, hogy így éled meg. Nem váltál érzéktelenné.
Elgondolkozva ittam bele ismét az italomba. Milyen kedves, és érzékeny! Szerettem minden mozdulatát.
- Kevernél nekem is egy italt? – kérdezte felriasztva gondolataimból.
- Persze, bocs, ma nem voltam valami jó házigazda – nevettem, és elmúlt az összes bánatom.
- Martinit, igen - igen szárazat.

Mire visszaértem a nappaliból a leves gőzölgött az asztalon. Finom zöldségleves aztán egy-egy rántott szelet zöldkörettel, majd puding desszertnek.
- Ilyen jókat főztök a koleszban? – kíváncsiskodtam.
- Nem – mosolygott rám szelíden – lakásom van az Akadémiától nem messze. Csak egy kis garzon, de nekem maga a paradicsom. Majd, egyszer megnézed.
Jó lakottan ültünk be a nappaliba borozni. Bekapcsoltuk a tévét, de egyikünket sem érdekelték a buta vetélkedők. Végül, minden átmenet nélkül, Katherina levette a pólóját. Szeme huncutul csillogott, majd az ölembe ült. Hegyes mellecskéje a mellemnek szorult, végre boldogítón, hosszan megcsókolt. Közben hátát, nyakát simogattam.
- Állj fel – kértem. Felállt és ledobáltuk magunkról a ruhát, aztán visszaült az ölembe. Mellbimbói mellembe fúródtak. Egymás fülét, nyakát csókoltuk. Aztán kedvesem átvetette a lábát combjaim fölött, és hasával, szemérem dombjával kezdte ingerelni ágaskodó szerszámomat. Különös érzés volt. Mikor már kiélveztem felemeltem kissé a fenekénél fogva, és beigazítottam a szerszámom. Tudtam, hogy egyből beleül. Kettőt-hármat csusszant rajta, aztán tövig ült benne. Őrjítő forrósággal ölelte körül a benne lévő tagomat.
- Maradj így! – lihegtem, ő pedig nem moccant. Nézte, itta magába az arcom rezdüléseit. Zöld szemei végigsimogatták a belsőmet. Elengedtem derekát, mire ő felemelkedett, majd vissza. Soha előtte nem tört még rám olyan elementáris erővel az orgazmus. Éreztem, ahogy hüvelyéből folyik ki magom. Lihegve öleltem magamhoz, ő pedig ismét nem mozdult, nehogy kicsússzak belőle.
- Bocsáss meg – szégyelltem el magam önzésemért.
- De, miért? Így akartam – hálásan szorítottam meg a hátát.
Mikor elmúlt a mámorom, és ismét kaptam levegőt, eltoltam magamtól.
- Most Te jössz – mondtam. Felálltam vele, ő pedig derekam köré fonta a lábát. Még mindig benne volt félig merev péniszem. Lefektettem hanyatt és óvatosan, hogy ki ne csússzak, mozogni kezdtem. Inkább körözve. Minden mozdulatra jobban kívántam a következőt. Ő pedig beharapta a száját, és egyre szélesebbre tárta a lábait. Már teljesen megmerevedett szerszámom járt benne. Egyre durvábban, egyre több ingert adva. Potyogni kezdtek a könnyei, körmeit hírtelen a hátamba véste. A fájdalomtól hatalmasat löktem rajta, ő pedig felsikoltott a gyönyörtől. Hüvelye remegve fogadott egyre mélyebben magába, majd hirtelen elernyedt. Megijedtem, mert Katherina majdnem elájult. Lassan nyugodott meg a karjaimban.
- Bocsáss meg a szülőkért – lihegte.
- Neked? – kérdeztem. – Te mit tehetsz róla?
Zavarba jött egy kicsit.
- El kellett volna mennem.
- Dehogy, nagyon jó, hogy maradtál – csókoltam bele a hajába.
Folytatások
4146
- Mi van veled! – kiáltott kétségbeesetten.
- Te vagy az – kiáltottam, és első dühöm meglendítette kezem. Hatalmas pofont kevertem le a megdöbbent lánynak.
- Ki? –kérdezte értetlenül kedvesem, szemét elöntötték a könnyek, arcán ott piroslottak ujjaim nyomai.
- Te ölted meg őket – sziszegtem. Lassan rám emelte villogó tekintetét, és a foga között sziszegte...
3880
Ez most tiszta munka volt. Ismét kikötözte az ágyhoz, aztán egy sálat tekert a nyaka köré, és megfojtotta. Az ember azt hinné, hogy hatalmas erő kéne ahhoz, hogy így valakit megfojtsunk, de nem így van. Az ágy tele volt megint testnedvekkel. Eszembe jutott, hogy Csillagszem milyen nedves volt, de elhessegettem a gondolatot. Az ügyre kellett koncentrálnom...
4039
Beültünk hát a kocsiba, és én elmélyedtem az aktában.
- Tehát most már biztos, hogy ugyan az a nő volt?
- Igen. A női testváladék ugyan azé az őrült nőé. Meg hányt is.
- Igen, én is láttam – fintorodtam el. – Na, ilyenek a női gyilkosok. Nem bírják, amit csinálnak.
- Férfiben is volt már ilyen. Emlékszer a csokis gyilkosra, az is mindig kidobta a taccsot...
4605
- Akarlak, most, azonnal – mondta, és az ágy szélére ült, majd hanyatt feküdt, és széttárta magát nekem. Gyöngéden végig simítottam szemérmén, de ő mohón kapott merev péniszem után, és nedves öléhez igazította, így hát nem kíméltem, és tövig vágtam bele. Halk kiáltás volt a válasz. Háta ívbe görbült, szeme pedig egyszerre sugárzott hihetetlen szerelmet, és gyűlöletet. Nem mozdultam, ő pedig beharapva ajkát várta az élményt...
3996
A meggyilkolt zenész ügyével nem haladtunk. Hiába beszéltünk minden barátjával, aztán minden ellenségével, olyan volt, mintha a gyilkosát aznap ismerte volna meg. Persze ez nem lehetetlen, hiszen én is már az első nap felvittem Katherinát a lakásomra...
Előző részek
5346
Mire beértem, már a takaró alatt feküdt. Töltöttem a gyöngyöző italból és ismét odanyújtottam neki a poharat. Beleivott, és letette a poharat az éjjeliszekrényre, aztán kitárta a takarót, én pedig oda bújtam mellé a puha melegségbe. Lábait combom köré fonta, éreztem, hogy újra nedves. Csodáltam szexuális éhségét. Ujjait falloszomra kulcsolta, és ismét játszani kezdett vele. Közben forrón, teljes szánkat betöltően csókolóztunk...
Hasonló történetek
4154
Aztán belépett a Rózsaablakba. Tíz lány képét rakta maga elé. Sorban nézte meg az adataikat. Kettő kiesett, mert nem közölte a címét. Három, mert már nem volt szűz. Maradt öt. Nézte, nézte őket, aztán egy tizenhat éves, hosszú szőke hajú lányt választott. Belépett a topikjába és a privát fórumba begépelte:
- Szia Flower, itt Apát. Ott vagy? – elküldte az üzenetet, és várt...
4564
A rablás simán ment. Kiiktatta a riasztót, végig ment az előtérig, kinyitotta az automata hátulját, kivett nyolcvanezer forintot, aztán mindent újra bezárt, majd bekapcsolta a riasztót. A hiányt csak akkor vették észre, amikor a bizonylatok alapján, még pénznek kellett volna lennie a gépben. Így ment minden hónapban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
endzsy ·
Nagyon tetszik, de van egy sanda gyanúm a gyilkos személyét illetően. :smile: :smile:

leticia_63 ·
Csak gyanud???:)))))

Ria ·
Nekem már teoriám is van (utalnék itt az első fejezetben valamire, de nem teszem) :smile: , ellenben Téged ismerve, még jöhet egy váratlan fordulat...

Tetszik!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: