Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az utolsó ügyem

Mi volt ez? Tényleg hallottam valamit, vagy csak a képzeletem tréfálkozott velem? Nem, nem ezt biztos, hogy nem én találtam ki. Valami neszt hallottam. A szél odakint süvít, mintha nevetne rajtam, kacagná a szerencsétlen helyzetem. Már bántam, hogy elvállaltam ezt az ügyet. Nem lett volna szabad. Ötven fölött az embernek már ésszerűen kellene gondolkodnia.
És most itt vagyok.
Itt ül előttem Miss Heltid.
1878-at írunk, és a felderítetlen gyilkosságok száma roppant magas. Miss Heltid három napja bérelt fel engem. Könnyű, rutin munkának látszott. Valaki leveleket küldözgetett neki, és azt kérte, hogy derítsem fel a levélíró kilétét. Én elvállaltam, de a levélíró nagyon profi volt, viszont sikerült használható nyomot is találnom.
De még semmi konkrétumot nem sikerült kiderítenem.
Egy órája kaptam meg a Miss üzenetét, hogy jöjjek ide az ingoványba, a házába.
Greggel üzent, aki az istállófiú volt nála. Rendes gyerek volt csak egy kicsit buta. Mikor megkaptam az üzenetet egyből ide indultam, de nem siettem eléggé, mert ezalatt megölték szegény Heltid kisasszonyt. Megfojtották.
A sokéves tapasztalatom során megállapítottam, hogy már halott. De viszont a faasztalon, amire leborult, még ott volt az ujjai alatt a lecsapódott pára. Ezek szerint még a gyilkos a közelben van. Lehet, hogy a házban.
Két választásom maradt: 1. Visszamegyek Greggel a városba a seriffért, és közben elszalaszthatom a gyilkost, vagy 2. Visszaküldöm Greget egyedül, és én megkeresem a gyilkost.
Nagyon bátor döntést, hoztam és a 2.-at választottam.
Kimentem tehát, és elküldtem a fiút.
Mikor elhajtott, vettem egy mély lélegzetet, visszamentem a házba, közben elővettem a 38-as Smith and Wessonomat, és elindultam az első szoba felé...
Hasonló történetek
3319
Az ülő pasasnak haslövése lehetett, mert azt szorongatta, és tele volt vérrel az öle. Megszenvedhetett, mire meghalt. Félig a feneke alatt egy stukker pihent. Ronda szerszám volt, gyanítom ez volt a véleménye a másik pasasnak is, mert neki a hátában volt egy luk. A haslövéses jól célozhatott, mert pontosan a gerincét találta el....
4580
A rablás simán ment. Kiiktatta a riasztót, végig ment az előtérig, kinyitotta az automata hátulját, kivett nyolcvanezer forintot, aztán mindent újra bezárt, majd bekapcsolta a riasztót. A hiányt csak akkor vették észre, amikor a bizonylatok alapján, még pénznek kellett volna lennie a gépben. Így ment minden hónapban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Bettty ·
Nagyon jó, de hol a folytatás?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: