Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az éjfél históriája.

Valamikor, egy erdő közepén élt egy öreg néni.Általában éjféltájban szokott elaludni annyi dolga volt a ház körül.Ezen az estén éjfélt ütött az óra és megjelent egy kislány ,a néni meglátta de sajnos a szemüvege nem volt rajta így nem nagyon látta az illetőt.A kislány egy pohár vizet kért tőle. Az öregasszony adott neki vizet,és a kislány eltűnt.A következő napon is megtörténik az eset de most az idős asszonyon rajt van a szemüveg így pontosan látta milyen a kislány.Ránézésre szép volt, de a tekintetében volt valami furcsa.Megkapja apohár vizet és elmegy.Holnap a néninek be kell mennie a bankba, felvenni egy kis megtakarított pénzt.Ott összefut egy férfival akinek leesik a pénztárcája.A néni felveszi és meglátja benne azt a kislányt aki a házánál járt.Megkérdezi a férfitől hogy ez az ön kislánya e.A férfi igennel felel és hozzáteszi hogy már meghalt egy pár éve.A néni felsikolt és hazamegy bepakol a pőrőndjébe és elutazik egy városba ijedtében.Ez egy furcsa ügy amit még nem oldott meg az F.B.I.Mert az öreg néni halála előtt a végrendeletébe leírta az egész történetet.Ez egy ügy az 1000 másik közül amit leírtam.Erre a relytéjre még nem derült fény.......
Hasonló történetek
4017
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
3583
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: